| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 99
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Uporaba pristopa obogatene resničnosti v okviru mobilnih aplikacij
Blaž Uran, 2021, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo izdelali 3D paketnike in mobilno aplikacijo za prikaz paketnikov na stanovanjskem objektu s pomočjo obogatene resničnosti. Aplikacija bo strankam podjetja Direct4.me omogočila predhoden vpogled svojega izbranega paketnika na svojem stanovanjskem objektu. V nalogi smo predstavili ogrodja in tehnologije, s katerimi smo izdelali paketnike in aplikacijo ter opisali razvoj in implementacijo.
Keywords: Obogatena resničnost, Android Studio, Blender, Google SketchUp
Published: 18.10.2021; Views: 8; Downloads: 2
.pdf Full text (1,93 MB)

2.
Spletna mesta za zbiranje novic in njihova vloga pri usmerjanju bralcev na spletne strani medijev
Denis Sivec, 2021, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo predstavili agregatorje novic in njihove lastnosti ter vpliv, ki ga imajo na obiskanost medijskih portalov. V teoretičnem delu smo najprej opisali razvoj medijskih portalov. Nato smo predstavili delovanje agregatorjev novic ter prednosti in slabosti njihove uporabe z vidika uporabnika in medijskih portalov. Deloma smo predstavili tudi zakonodajo, ki se nanaša na reproduciranje novic ter predstavili pomembne dogodke, ki so vplivali na regulacijo delovanja agregatorjev novic. V empiričnem delu smo podali pregled lastnosti in funkcionalnosti največjih agregatorjev novic Google News, Techmeme in Feedly. Predstavili pa smo tudi slovenske agregatorje novic, in sicer Najdi.si novice, Kulturnik in Slovice.com.
Keywords: agregator novic, reproduciranje novic, medijski portali, Google News
Published: 18.10.2021; Views: 3; Downloads: 1
.pdf Full text (1,52 MB)

3.
Vpliv uporabe orodij digitalnega marketinga na uspešnost spletnih trgovin
Nina Lipovšek, 2021, master's thesis

Abstract: Digitalizacija danes predstavlja velik del življenja. Populacija se čedaljebolj modernizira in usmerja svojopozornostv napredne tehnologije in udobje tako doma kot v poslovnem svetu. Z razvojem tehnologij postaja konkurenca na trgu vedno večja, kar pomeni, da nezadostuje zgolj prisotnost na spletu. Za prepoznavnost, opaznost in uspešnost je treba vključiti tudi digitalni marketing, čas in denar. Če povzamemo, je digitalni marketing promocija izdelkov, storitev in blagovne znamke s pomočjo uporabe elektronskih naprav ali interneta. Digitalni marketing uporablja več kanalov in tehnologij, ki organizaciji omogočajo analizo kampanj, vsebine in strategij, iz katerih je mogočerazbrati, ali določena strategija deluje, je uspešna oziroma kje so njenepomanjkljivosti. V teoretičnem delu magistrskega dela smo najprej opredelili pojem spletna trgovina, določili razlike med klasično in spletno trgovino, opisalivrste spletnih trgovin in kaj definira uspešne spletne trgovine. Izpostavilismo tudi varnost spletne trgovine. Prav tako smo opredelili digitalni marketing in njegov razvoj. Preverilismo, kakšne digitalne strategije in kanale poznamo ter kakšne so prednosti in slabosti digitalnega marketinga v primerjavi s klasičnim. V praktičnem delu magistrskega dela smo pozornost namenili orodjem digitalnega marketinga.Ker je to široko in hitro rastoče področje, smo se osredotočili na poznana in bolj priljubljena orodjaspodročja optimizacije, e-poštnega marketinga, analitike, družbenih omrežij in orodij, namenjenih grafičnemu oblikovanju. Optimizacija spletnih strani je pomembna, saj je brez nje podjetje slabše vidno v brskalnikih, kar posledično prinaša slabši promet. Obstajajo orodja, kot so SEMrush, Google SearchConsole in Moz, ki pripomorejo k izboljšanju optimizacije. Na področju e-poštnega marketinga izstopajo orodja MailChimp, MailerLite, Hubspot in SendInBlue, primerjava med njimi pa prikazuje, katero je primernejše za kateri tip podjetja.Na področju analitike smo primerjali Matomo in Google Analytics.Predstavili smo tudi družbena omrežja in ugotovili, da obstaja veliko orodij za njihovo lažjo uporabo.Osredotočili smo se na orodja HootSuite, Buffer, Sporut Social in Creator studio ter jih primerjali med seboj. Upoštevali smo tudi grafično podobo fotografij, podjetja in blagovne znamke, kjer nam lahko pomagajo orodja, kot so Canva, Crello in Piktochart.
Keywords: digitalni marketing, orodja digitalnega marketinga, marketinška strategija, Google, SEO, optimizacija, e-poštni marketing, spletna trgovina.
Published: 29.06.2021; Views: 177; Downloads: 72
.pdf Full text (3,49 MB)

4.
Informacijske rešitve digitalnega marketinga na primeru blagovne znamke moja elektrarna
Martina Oreški, 2020, master's thesis

Abstract: Digitalizacija močno spreminja poslovni svet, kar se odraža tudi v področju marketinga. Dosedanje, bolj tradicionalne oblike marketinškega komuniciranja, kot so televizijski oglasi, radijski oglasi, letaki in oglasni panoji, vztrajno zamenjujejo naprednejše in avtomatizirane oblike digitalnega marketinga. Pod te oblike uvrščamo spletno mesto podjetja ali blagovne znamke, PPC oglaševanja, e-poštni marketing, vsebinski marketing in še več. Tovrstna oblika marketinga podjetju prinaša številne prednosti. Digitalni marketing je stroškovno veliko bolj učinkovit, prinaša višjo stopnjo konverzij, močno pripomore k razvoju blagovne znamke prav tako pa ima veliko večji doseg in olajšano targetiranje ciljne skupine. Hkrati je digitalno komunikacijo mogoče do potankosti personalizirati in prilagoditi, zaradi vpogleda v živo v marketinško statistiko, pa podjetja zlahka naknadno prilagajajo oglase ali pa jih ustavijo, v kolikor je to potrebno. Posledično je tudi veliko olajšano merjenje uspešnosti digitalnega marketinga. Zaradi enostavnega vpogleda v ozadje oglaševanja, lahko podjetja na podlagi številnih elementov (npr. dolžina sej, število obiskovalcev, doseg, prikazi, kliki na oglase, CTR …) hitro ugotovijo, kateri oglasi so uspešni in kateri ne. Le-to je bilo pri tradicionalnem marketingu veliko bolj oteženo, saj so tržniki navadno zelo težko ocenili, koliko ljudi je oglas dejansko videlo in koliko ljudi se je odločilo za nakup nekega izdelka ali storitve prav zaradi oglasa. Merjenje uspešnosti je bilo zato precej oteženo. Magistrsko delo je razdeljeno na teoretičen in praktičen del. Teoretičen del ja razdeljen na pet podpoglavij v katerih smo opredelili digitalni marketing, se osredotočili na njegove prednosti in slabosti, predstavili dejavnike s katerimi merimo uspešnost digitalnega marketinga, posebno pozornost pa smo namenili tudi vsaki posamezni vrsti digitalnega marketinga. V samem praktičnem delu smo se osredotočili na IT rešitve digitalnega marketinga blagovne znamke Moja elektrarna. V pričetku drugega dela smo predstavili podjetje in blagovno znamko Moja elektrarna. Nato smo se lotili prikaza spletnega mesta blagovne znamke in se osredotočili na tehnični vidik, obliko, vsebino, interaktivnost, navigacijo in uporabnost strani. Analizirali smo tudi Facebook oglaševanje podjetja ter Google oglaševanje podjetja ter primerjali uspešnost posameznih objav. Osredotočili smo se še na vsebinski in e-poštni marketing ter podali naše predloge za izboljšave digitalnega marketinga. Na koncu smo na podlagi pridobljenih informacij preverili zastavljene hipoteze.
Keywords: Digitalni marketing, oglaševanje, spletna stran, Facebook oglaševanje, Google oglaševanje.
Published: 11.12.2020; Views: 330; Downloads: 119
.pdf Full text (4,03 MB)

5.
Analiza Googlovega sistema za prijavo
Gregor Škrinjar, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu preučujemo, analiziramo in opisujemo delovanje, varnost in prednosti Google prijave z vidika uporabnika. Na kratko predstavimo enotno prijavo, overitveni in avtorizacijski protokol OAuth 2.0 in protokole, zgrajene na OAuth 2.0. Slednji je pomemben del Google prijave. Prav tako analiziramo razširjenost Googlove prijave in predstavimo primer njene implementacije, zasnovane v razvojnem okolju PHPStorm.
Keywords: OAuth 2.0, Google prijava, PHP, enotna prijava, OpenID Connect
Published: 16.11.2020; Views: 375; Downloads: 43
.pdf Full text (1,51 MB)

6.
Posebnosti razvoja enostranskih spletnih rešitev s samopostrežnim zalednim sistemom v oblaku
Marko Gluhak, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Paradigma samopostrežnih zalednih sistemov v oblaku je čedalje bolj popularna in zrela za uporabo. Enostranske spletne aplikacije so eden od potencialnih odjemalcev samopostrežnih zalednih sistemov v oblaku. V diplomskem delu smo raziskali, kako lahko ta učinkovito sodelujejo med seboj. Glavni namen dela je bil spoznati prednosti in omejitve tega sodelovanja ter definirati kriterije za izbor orodja za razvoj samopostrežnega zalednega sistema v oblaku. Nato smo zastavljene kriterije nanesli na tri orodja za razvoj samopostrežnega zalednega sistema v oblaku, primerjali smo lastne REST rešitve, Firebase in AWS Amplify. S Firebase-om, ki je ugotovljen kot najbolj primeren za nalogo, v paru z React-om, smo razvili enostavno spletno aplikacijo »Moja Galerija« in prikazali, kako se ta tehnološki par obnese v realnem življenju.
Keywords: samopostrežni zaledni sistemi v oblaku, enostranske spletne aplikacije, React, Firebase, AWS Amplify, Google, Amazon Web Services, REST
Published: 03.11.2020; Views: 277; Downloads: 96
.pdf Full text (1,21 MB)

7.
Napredne storitve google Maps v mobilnih napravah
Niko Hustić, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo raziskovali napredne storitve, ki jih ponuja Google Maps, jih opisali in primerjali s konkurenčnimi. V raziskavi smo se osredotočili na napredne storitve, ki jih ponuja knjižnica Google Maps API za operacijski sistem Android. V namen ugotavljanja koristnosti reševanja problemov z naprednimi storitvami smo te implementirali v aplikacijo s pomočjo jezika Java. Po postopku implementacije smo izvedli analizo uspešnosti. Na koncu diplomskega dela smo predstavili delovanje rešitve in povzeli izkušnje pri delu.
Keywords: Android, mobilna aplikacija, Google Maps, Bing Maps, Google Maps API, napredna storitev
Published: 03.11.2020; Views: 211; Downloads: 37
.pdf Full text (3,26 MB)

8.
Digitalna dominanca in mediatizacija spletnih platform
Irena Lovrenčič Držanič, 2020, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu je predstavljena teorija digitalne dominance in meditizacije spletnih platform Google in Facebook. V teoretičnem delu so predstavljene sorodne študije in teorije, uredniški vplivi platform ter najpomembnejši problemi, ki jih prinašajo. Prav tako je podrobneje predstavljena njihova vloga vratarjev informacij ter učinek informacijskih mehurčkov. Teoriji digitalne dominance in mediatizacije sta bili podlagi za izvedbo ankete in intervjujev med uporabniki obeh platform. Magistrsko delo je namenjeno raziskovanju uporabe platform, vplivu platform na uporabnike ter odnosu do odgovornosti in regulacije platform.
Keywords: digitalna dominanca, mediatizacija, Google, Facebook, spletne platforme
Published: 03.11.2020; Views: 199; Downloads: 26
.pdf Full text (1,03 MB)

9.
Napredna uporaba storitev Google Maps v mobilnih aplikacijah
Klemen Gaberšek, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Zaključno delo zajema predstavitev in podrobnejši opis osnovnih ter naprednih storitev, ki jih ponuja Google Zemljevidi API. Postavili smo hipoteze, plan dela in izbrali orodja ter programski jezik, v katerem smo nalogo izdelali. V začetku naloge smo si zastavili zasnovo in funkcionalnosti aplikacije, v nadaljevanju smo opisali, kako se Google Zemljevid API vključi v projekt, kasneje pa smo predstavili še osnovno in napredno uporabo storitev. Opise in predstavitev storitev smo zajeli v demo aplikaciji.
Keywords: Google Zemljevidi, Android, Google Zemljevidi API
Published: 03.11.2020; Views: 140; Downloads: 29
.pdf Full text (2,48 MB)
This document has many files! More...

10.
Prenova spletne trgovine Pikapolonica.si
Dare Vodušek, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Podjetje Pikapoka, d. o. o., želi optimizirati obdelavo spletnih naročil, saj se za njihovo obdelavo porabi preveč časa, kar za podjetje pomeni ekonomsko izgubo. Največji problem je v obdelavi naročil, predvsem v preverjanju zaloge po poslovalnicah, ki se opravlja ročno, prek telefonov. To obremenjuje obe strani, tako poslovalnico, ki obdeluje naročilo, kot poslovalnico, v katero se kliče. Uvedli smo ažuren podatek o zalogi iz vsake poslovalnice, posledično pa se bo na spletno mesto lahko vpeljala tudi nova funkcionalnost, in sicer izpis zaloge po poslovalnicah. Nov sistem bo omogočil boljšo uporabniško izkušnjo in obdelovalcu naročila zmanjšal potreben čas za preverjanje zaloge.
Keywords: spletna trgovina, SymetricDS, Google Analytics
Published: 02.11.2020; Views: 153; Downloads: 41
.pdf Full text (1,49 MB)

Search done in 0.2 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica