1. Primerjava Unity in Godot za izdelavo 2D igre : diplomsko deloMilica Dimitrievska, 2023, undergraduate thesis Abstract: Namen tega diplomskega dela je primerjati dva pogona za igre, Unity in Godot, da bi ugotovili, katerega od njiju je bolje uporabiti pri razvoju 2D-igre. Za primerjavo dveh igralnih pogonov se moramo najprej seznaniti z izrazom igralni pogon. Prav tako bomo morali ločeno preučiti Unity in Godot ter določiti svoja pričakovanja. Primerjavo bomo opravili tako, da bomo izdelali preprosto 2D-igro z obema igralnima pogonoma, analizirali proces izdelave igre in primerjali izkušnje pri izdelavi. Glavni lik v igri bo čebelar, ki bo moral zbirati kozarce z medom in se pri tem izogibati čebelam. S tem preprostim konceptom igre bomo lahko uspešno prikazali vse pomembne lastnosti, ki jih mora imeti en igralni pogon, in jih nato primerjali. Cilj je naučiti se, kako izbrati najboljši pogon za igro glede na naša pričakovanja, in ugotoviti, kateri od teh dveh pogonov je najboljši za vas glede na vaša pričakovanja. Keywords: Unity, Godot, 2D, računalniška igra Published in DKUM: 27.06.2023; Views: 456; Downloads: 80 Full text (1,93 MB) |
2. |
3. |
4. Izdelava iger z ogrodjem Godot : zaključno deloTadej Čurman, 2019, undergraduate thesis Abstract: V tem diplomskem delu se ukvarjamo z izdelavo iger z ogrodjem Godot. Delo pričnemo s predstavitvijo ogrodja za izdelavo iger Godot. V predstavitvi raziskanega ogrodja smo opisali funkcionalnosti in uporabo ogrodja. Nato sledi opis izdelave naše igre. Na koncu dela sledi še predstavljena igra, izdelana z ogrodjem Godot, skupaj z opisanimi elementi, uporabljenimi v igri in pustolovščino, ki jo mora igralec opraviti. Keywords: ogrodja, izdelava iger, Godot, pustolovske igre, oblikovanje iger Published in DKUM: 22.11.2019; Views: 1125; Downloads: 103 Full text (2,11 MB) |
5. Primerjava igralnih pogonov na primeru razvoja preproste igre : diplomsko deloNina Tovornik, 2019, undergraduate thesis Abstract: V diplomski nalogi smo predstavili tri najbolj razširjene igralne pogone Unity, Unreal Engine in Godot Engine. Cilj naloge je bil izpostaviti njihove medsebojne razlike, ki smo jih odkrili z razvijanjem preproste igre pikada. Pri tem smo si pomagali tudi z orodjem Blender. Ugotavljali smo tudi, kateri izmed igralnih pogonov izstopa na področju grafike, logike in razširjenosti. Postopek izdelave igre smo pri vseh treh pogonih tudi podrobneje opisali, kakor smo tudi opisali njihove prednosti in slabosti. Keywords: Igralni pogon, računalniška igra, Unity, Unreal Engine, Godot Engine Published in DKUM: 13.11.2019; Views: 1407; Downloads: 157 Full text (2,64 MB) |