| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 5 / 5
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Primerjava Unity in Godot za izdelavo 2D igre : diplomsko delo
Milica Dimitrievska, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Namen tega diplomskega dela je primerjati dva pogona za igre, Unity in Godot, da bi ugotovili, katerega od njiju je bolje uporabiti pri razvoju 2D-igre. Za primerjavo dveh igralnih pogonov se moramo najprej seznaniti z izrazom igralni pogon. Prav tako bomo morali ločeno preučiti Unity in Godot ter določiti svoja pričakovanja. Primerjavo bomo opravili tako, da bomo izdelali preprosto 2D-igro z obema igralnima pogonoma, analizirali proces izdelave igre in primerjali izkušnje pri izdelavi. Glavni lik v igri bo čebelar, ki bo moral zbirati kozarce z medom in se pri tem izogibati čebelam. S tem preprostim konceptom igre bomo lahko uspešno prikazali vse pomembne lastnosti, ki jih mora imeti en igralni pogon, in jih nato primerjali. Cilj je naučiti se, kako izbrati najboljši pogon za igro glede na naša pričakovanja, in ugotoviti, kateri od teh dveh pogonov je najboljši za vas glede na vaša pričakovanja.
Keywords: Unity, Godot, 2D, računalniška igra
Published in DKUM: 27.06.2023; Views: 456; Downloads: 80
.pdf Full text (1,93 MB)

2.
Primerjava med igralnim pogonom godot in ogrodjem libgdx na primeru razvoja računalniške igre : diplomsko delo
David Režonja, 2022, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo primerjali razvijanje računalniške igre v pogonu Godot in ogrodju libGDX. Spoznali smo obe razvojni okolji in delo v njih. Primerjali smo tudi programska jezika Java in GDScript. Opisali smo razvoj dveh iger v pogonu Godot in ju primerjali z že obstoječo igro v ogrodju libGDX. Omenjeni igri se imenujeta AstronautGame in Mower.
Keywords: razvoj računalniške igre, Godot, GDScript, libGDX
Published in DKUM: 25.10.2022; Views: 806; Downloads: 80
.pdf Full text (1,58 MB)

3.
Dobre prakse pri implementaciji računalniške igre v igralnem pogonu Godot : diplomsko delo
Jaka Mesarec, 2022, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu Dobre prakse pri implementaciji računalniške igre v igralnem pogonu Godot je predstavljen igralni pogon Godot, v katerem je bila izdelana naša računalniška igra. Najprej so na kratko opisani osnovni koncepti igralnega pogona in programa za grafično oblikovanje. Nato so predstavljeni postopki ustvarjanja naših grafičnih elementov v slogu umetnosti pikslov. Sledi preučitev načrtovalskih vzorcev objektno usmerjenega programiranja in pomembnih konceptov igralnega pogona Godot. V zadnjem delu je predstavljena izdelana računalniška igra, ki temelji na prej opisanih konceptih.
Keywords: Godot, računalniška igra, objektno usmerjeno programiranje, umetnost pikslov
Published in DKUM: 21.10.2022; Views: 554; Downloads: 91
.pdf Full text (1,02 MB)

4.
Izdelava iger z ogrodjem Godot : zaključno delo
Tadej Čurman, 2019, undergraduate thesis

Abstract: V tem diplomskem delu se ukvarjamo z izdelavo iger z ogrodjem Godot. Delo pričnemo s predstavitvijo ogrodja za izdelavo iger Godot. V predstavitvi raziskanega ogrodja smo opisali funkcionalnosti in uporabo ogrodja. Nato sledi opis izdelave naše igre. Na koncu dela sledi še predstavljena igra, izdelana z ogrodjem Godot, skupaj z opisanimi elementi, uporabljenimi v igri in pustolovščino, ki jo mora igralec opraviti.
Keywords: ogrodja, izdelava iger, Godot, pustolovske igre, oblikovanje iger
Published in DKUM: 22.11.2019; Views: 1125; Downloads: 103
.pdf Full text (2,11 MB)

5.
Primerjava igralnih pogonov na primeru razvoja preproste igre : diplomsko delo
Nina Tovornik, 2019, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo predstavili tri najbolj razširjene igralne pogone Unity, Unreal Engine in Godot Engine. Cilj naloge je bil izpostaviti njihove medsebojne razlike, ki smo jih odkrili z razvijanjem preproste igre pikada. Pri tem smo si pomagali tudi z orodjem Blender. Ugotavljali smo tudi, kateri izmed igralnih pogonov izstopa na področju grafike, logike in razširjenosti. Postopek izdelave igre smo pri vseh treh pogonih tudi podrobneje opisali, kakor smo tudi opisali njihove prednosti in slabosti.
Keywords: Igralni pogon, računalniška igra, Unity, Unreal Engine, Godot Engine
Published in DKUM: 13.11.2019; Views: 1407; Downloads: 157
.pdf Full text (2,64 MB)

Search done in 4.3 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica