| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
IZDELAVA PREDLOGA MARKETINŠKEGA KONCEPTA ZA INOVATIVNE IZDELKE V PODJETJU SORTIMO D.O.O.
Rok Šilc, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo prikazali predlog marketinškega koncepta za inovativne izdelke, ki se prodajajo v podjetju Sortimo, d. o. o. V današnjem tržnem gospodarstvu morajo podjetja imeti zelo dobro izdelano marketinško strategijo, če želijo, da so njihovi izdelki na trgu prepoznavni. Diplomsko delo je sestavljeno iz dveh delov, teoretičnega in raziskovalnega. Najprej smo predstavili problem, predpostavke in omejitve, metode dela in hipoteze. Nato smo v teoretičnem delu opisali osnovne značilnosti marketinga in značilnosti izdelka. Za uspešno delovanje podjetja je zelo pomembno, da podjetja pravilno razumejo marketinški splet, marketinško strategijo, segmentiranje in pozicioniranje trga in življenjski cikel izdelka. Zelo pomembno pri marketingu je tudi, da podjetja razumejo razvojno politiko izdelka. Vse to smo v teoretičnem delu povzeli iz sekundarnih virov. V praktičnem delu smo najprej predstavili podjetje ter položaj podjetja na slovenskem trgu, nato smo predstavili nov izdelek za vgradnjo v gospodarska vozila (Sortimo Globelyst 2.0 M). V nadaljevanju smo predstavili raziskavo, ki smo jo izvedli na obstoječih kupcih Sortimo opreme. Raziskavo smo statistično obdelali, analizirali in razložili predlagane hipoteze. V zaključku pa smo poizkušali povzeti prednosti in slabosti predloga ter predlagati boljše rešitve.
Keywords: Marketing, Marketinški splet, Raziskava trga, Izdelek, Globelyst 2.0 M
Published: 29.05.2012; Views: 1065; Downloads: 95
.pdf Full text (1,67 MB)

Search done in 0.01 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica