1. Dobre prakse uporabe senčilnikov pri razvoju računalniške igre : diplomsko deloSimon Vajs, 2021, undergraduate thesis Abstract: OpenGL je API za programiranje aplikacij pri upodabljanje grafike. Ponuja ogromno funkcionalnosti za upodabljanje a je vsa funkcionalnost nizko nivojska. Za lažjo izdelavo iger se lahko uporabi ogrodje libGDX, ki ponuja potrebno abstrakcijo za implementacijo kompleksnih iger, z manjšim znanjem o knjižnici OpenGL. Cilj naloge je spoznati senčilni jezik GLSL in osnovne primere senčilnikov ter njihovo uporabo v ogrodju libGDX. Poudarek je tudi na abstrakciji, ki jo libGDX ponuja, za lažjo implementacijo 3D iger. Keywords: libGDX, OpenGL, senčilniki, GLSL Published in DKUM: 18.10.2021; Views: 641; Downloads: 20 Full text (1,97 MB) |
2. |
3. SENČENJE Z JEZIKOM GLSL V OPENGLGregor Jurgec, 2013, undergraduate thesis Abstract: V diplomskem delu smo predstavili programski jezik GLSL, ki se v računalniški grafiki uporablja za dinamično senčenje upodobljenih objektov v animacijah, igrah, vizualizacijah in simulacijah. Opisali smo postopek upodabljanja in stopnje grafičnega cevovoda. Izdelali smo aplikacijo, ki demonstrira nekaj posebnih učinkov pri senčenju objektov s programskim jezikom GLSL za senčilnike. Keywords: OpenGL, GLSL, računalniška grafika, grafični cevovod, senčilnik Published in DKUM: 11.09.2013; Views: 2082; Downloads: 118 Full text (2,21 MB) |
4. ALGORITEM SLEDENJA ŽARKU NA GRAFIČNI PROCESNI ENOTIŠtefan Kohek, 2012, master's thesis Abstract: V magistrskem delu opišemo tehnologije, ki omogočajo paralelizacijo algoritma sledenja žarku na grafični procesni enoti. Omejimo se predvsem na tehnologiji OpenGL in OpenCL. Opišemo princip sledenja žarku, osvetlitveni model in tehnike. V nadaljevanju obravnavamo pristope za prikaz kompleksnejših scen. Posebno pozornost namenimo delitvi prostora, ki omogoča učinkovitejšo implementacijo. Praktični del zajema izdelavo demonstracijskega programa, ki omogoča hiter izris scene s pomočjo paralelnega algoritma sledenja žarku na grafični procesni enoti. Keywords: algoritem sledenja žarku, grafična procesna enota, računalniška grafika, paralelnost, OpenGL, GLSL, OpenCL Published in DKUM: 27.11.2012; Views: 2139; Downloads: 258 Full text (7,46 MB) |