| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Dobre prakse uporabe senčilnikov pri razvoju računalniške igre : diplomsko delo
Simon Vajs, 2021, undergraduate thesis

Abstract: OpenGL je API za programiranje aplikacij pri upodabljanje grafike. Ponuja ogromno funkcionalnosti za upodabljanje a je vsa funkcionalnost nizko nivojska. Za lažjo izdelavo iger se lahko uporabi ogrodje libGDX, ki ponuja potrebno abstrakcijo za implementacijo kompleksnih iger, z manjšim znanjem o knjižnici OpenGL. Cilj naloge je spoznati senčilni jezik GLSL in osnovne primere senčilnikov ter njihovo uporabo v ogrodju libGDX. Poudarek je tudi na abstrakciji, ki jo libGDX ponuja, za lažjo implementacijo 3D iger.
Keywords: libGDX, OpenGL, senčilniki, GLSL
Published in DKUM: 18.10.2021; Views: 641; Downloads: 20
.pdf Full text (1,97 MB)

2.
APLIKACIJE TESELACIJSKIH IN GEOMETRIJSKIH SENČILNIKOV V OPENGL
Dejan Veselko, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Teselacijski in geometrijski senčilniki so relativno nov dodatek v OpenGL grafični cevovod, ki omogoča dodatne načine spreminjanja geometrije v jeziku GLSL. V diplomskem delu opišemo knjižnico OpenGL in senčilni jezik GLSL, nato pa predstavimo uporabo treh novih tipov senčilnikov na različnih primerih. V ta namen smo izdelali aplikacijo, ki demonstrira uporabo novih senčilnikov.
Keywords: OpenGL, GLSL, teselacijski senčilnik, geometrijski senčilnik
Published in DKUM: 06.03.2015; Views: 1130; Downloads: 102
.pdf Full text (1,46 MB)

3.
SENČENJE Z JEZIKOM GLSL V OPENGL
Gregor Jurgec, 2013, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo predstavili programski jezik GLSL, ki se v računalniški grafiki uporablja za dinamično senčenje upodobljenih objektov v animacijah, igrah, vizualizacijah in simulacijah. Opisali smo postopek upodabljanja in stopnje grafičnega cevovoda. Izdelali smo aplikacijo, ki demonstrira nekaj posebnih učinkov pri senčenju objektov s programskim jezikom GLSL za senčilnike.
Keywords: OpenGL, GLSL, računalniška grafika, grafični cevovod, senčilnik
Published in DKUM: 11.09.2013; Views: 2082; Downloads: 118
.pdf Full text (2,21 MB)

4.
ALGORITEM SLEDENJA ŽARKU NA GRAFIČNI PROCESNI ENOTI
Štefan Kohek, 2012, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu opišemo tehnologije, ki omogočajo paralelizacijo algoritma sledenja žarku na grafični procesni enoti. Omejimo se predvsem na tehnologiji OpenGL in OpenCL. Opišemo princip sledenja žarku, osvetlitveni model in tehnike. V nadaljevanju obravnavamo pristope za prikaz kompleksnejših scen. Posebno pozornost namenimo delitvi prostora, ki omogoča učinkovitejšo implementacijo. Praktični del zajema izdelavo demonstracijskega programa, ki omogoča hiter izris scene s pomočjo paralelnega algoritma sledenja žarku na grafični procesni enoti.
Keywords: algoritem sledenja žarku, grafična procesna enota, računalniška grafika, paralelnost, OpenGL, GLSL, OpenCL
Published in DKUM: 27.11.2012; Views: 2139; Downloads: 258
.pdf Full text (7,46 MB)

Search done in 0.53 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica