| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
KOMUNIKACIJA ŠPORTA - Analiza izbranih komunikacijskih kampanj evropskega prvenstva v košarki 2013
Pija Vrezner, 2014, master's thesis

Abstract: Slovenija je leta 2013 gostila evropsko prvenstvo v košarki 2013 – EuroBasket 2013. V magistrski nalogi smo se osredotočili na komunikacijske kampanje, ki so potekale v okviru tega največjega športnega dogodka v zgodovini slovenske samostojnosti. Komunikacijske kampanje so bile del komunikacijske strategije, vsebovale pa so različne komunikacijske prijeme, kot so oglaševanje, neposredno elektronsko trženje, odnosi z javnostmi itd. V teoretičnem delu smo se osredotočili na razlago pojma komunikacijska kampanja in se podrobneje spoznali s komunikacijskimi prijemi. V praktičnem delu smo v obliki študije primera raziskali in analizirali poglavitne komunikacijske kampanje EuroBasketa 2013 in ugotovili, da lahko vse označimo za bolj ali manj uspešne, predvsem glede na obseg finančnih vložkov, obiskanosti in odmevnosti prvenstva.
Keywords: kampanja, komuniciranje, trženje, šport, odnosi z javnostmi, oglaševanje, EuroBasket 2013, promocija, komunikacijski načrt
Published: 06.03.2015; Views: 937; Downloads: 150
.pdf Full text (4,23 MB)

2.
ORGANIZACIJA KOMPLEKSNIH PROJEKTOV ŠPORTNIH PRIREDITEV
Miha Farkaš, 2015, master's thesis

Abstract: Organizacija velikih športnih prireditev vključuje različne materialne in nematerialne vire, časovno omejenost in tveganost, zanje pa je odgovorna določena skupina ljudi. S temi lastnostmi lahko povežemo športne prireditve s projekti. Z drugimi besedami, organizacije velikih športnih prireditev se lahko lotimo kot projektov. Če omenjenim lastnostim prištejemo še medsebojno prepletenost vključenih aktivnosti, sočasnost njihovega izvajanja, raznolikost sodelujočih pri projektu itd., pa govorimo o kompleksnosti projekta. Za obvladovanje kompleksnosti različnih dejavnikov moramo vzpostaviti primerno projektno organizacijo. Pri oblikovanju projektne organizacije za kompleksne projekte športnih prireditev moramo zagotoviti prilagodljivost, formaliziranost, splošno centraliziranost in nizko stopnjo diferenciacije. Prav tako mora biti inovativna, da omogoča hitro komunikacijo, koordinacijo in kontrolo. Najprimernejša oblika je zato čista projekta organizacija, ki ustreza vsem zahtevanim lastnostim. Takšna oblika je bila vzpostavljena tudi pri organizaciji evropskega prvenstva v košarki – projekta EuroBasket 2013, ki velja za največjo športno prireditev, organizirano na slovenskih tleh.
Keywords: projekt, kompleksnost, športna prireditev, projektna organizacija, EuroBasket 2013.
Published: 27.05.2015; Views: 793; Downloads: 175
.pdf Full text (1,96 MB)

3.
STALIŠČA PREBIVALSTVA DO PRIREDITVE EUROBASKET 2013
Marko Petek, 2015, undergraduate thesis

Abstract: Stališča do posameznega objekta se razlikujejo od posameznika do posameznika, saj na njih vpliva veliko dejavnikov. Razumemo jih lahko kot neko zavedanje, občutek, ki ga ima vsak posameznik o določeni stvari. Lahko jih pridobi z lastnimi izkušnjami ali pa s posnemanjem. Stališča je težko oblikovati, še težje pa jih je spreminjati. V teoretičnem delu sem opisal stališča, modele stališč, merjenje, oblikovanje in spreminjanje le-teh. Opisal sem tudi anketni vprašalnik in marketing prireditev. V empiričnem delu sem s pomočjo anketnega vprašalnika izmeril stališča prebivalstva do prireditve Eurobasket 2013. S potekom dela in odzivom respondentov sem zadovoljen.
Keywords: stališča, Eurobasket 2013, anketni vprašalnik, marketing, Lipko
Published: 22.10.2015; Views: 621; Downloads: 60
.pdf Full text (1,05 MB)

Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica