| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
IZDELAVA SIMULACIJE PROMETA Z UPORABO ARHITEKTURNEGA VZORCA ENTITY COMPONENT SYSTEM V UNITY 3D
Tomas Goljevšček, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Optimizacija je eden od ključnih faktorjev pri razvoju iger in simulacij. Diplomsko delo opisuje uporabo arhitekturnega vzorca Entity component system ter Unity Job System. Ugotovljeno je bilo, ali so tehnologije zadovoljive za implementacijo simulacije ter kakšne so razlike zmogljivosti v primerjavi z enako simulacijo, izdelano s klasičnim pristopom razvoja. Kot uvod v te tehnologije je na kratko opisana teorija in zgodovina tega arhitekturnega vzorca. Sledi implementacija prototipa z omenjenimi vzorci in orodji ter analiza, kjer so primerjani rezultati testiranja obeh prototipov.
Keywords: Unity 3D, Entity component system, podatkovno usmerjena zasnova, prototip
Published: 13.11.2019; Views: 230; Downloads: 24
.pdf Full text (2,47 MB)

Search done in 0.03 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica