| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 7 / 7
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
3.
4.
VREDNOTENJE UPORABE PRAKS EKSTREMNEGA PROGRAMIRANJA
Jurij Kališnik, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Ekstremno programiranje (XP) je zaradi učinkovitosti in prilagodljivosti ena najbolj popularnih metodologij za razvoj programske opreme. Tako kot za vsako metodologijo, je tudi za XP pomembno, da se njena načela in vrednote udejanjajo dovolj učinkovito in v skladu s poslovnimi cilji. V diplomskem delu smo raziskovali ogrodje XP indeks, katerega namen je empirično vrednotenje in ocenjevanje obsega uporabe ali prilagoditve praks XP v realnem razvojnem okolju. Z empirično študijo smo poskušali identificirati faktorje, ki vplivajo na uspešnost vsakodnevnega udejanjanja praks. Praktično izvedbo meritev smo izvedli v podjetju FJA OdaTeam d.o.o., ki že vrsto let uporablja XP kot osnovno metodologijo razvoja programske opreme.
Keywords: ekstremno programiranje, prakse ekstremnega programiranja, razvojna skupina, empirična raziskava, ogrodje, meritve, spletna anketa.
Published: 16.11.2009; Views: 1419; Downloads: 125
.pdf Full text (2,59 MB)

5.
PROCES PLANIRANJA XP PROJEKTOV
Sašo Horvat, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu obravnavamo planiranje projektov po metodologiji ekstremnega programiranja. Predstavimo razloge za nastanek agilnih metodologij, pozitiven vpliv agilnosti na uspešnost projektov, na kratko predstavimo metodologijo ekstremnega programiranja, nadalje pa sledi še podroben prikaz njene prakse igre planiranja. Prikazane so tudi nekatere omejitve te prakse in zanje možne rešitve ter prilagoditve. Na primeru podjetja FJA Oda Team d.o.o je podrobno predstavljen prilagojen proces igre planiranja, kjer primerjamo predstavljeno teorijo s praktično izvedbo igre planiranja. Prikažemo tudi analizo veščine napovedovanja truda v omenjenem podjetju.
Keywords: informacijski sistemi, planiranje projektov, agilne metode, ekstremno programiranje
Published: 30.11.2009; Views: 1862; Downloads: 118
.pdf Full text (1,84 MB)

6.
Analiza možnosti izboljšave procesa razvoja programske opreme z uporabo agilnih metod - primer Opal d.o.o.
Gregor Primožič, 2012, master's thesis

Abstract: Agilne metode razvoja programske opreme so fleksibilne metode primerne predvsem za manjše razvojne skupine, ki se morajo hitro prilagajati spremembam. Pogosto se navajajo kot alternativa bolj togim klasičnim metodam. Preverjali smo možnost vpeljave agilnih metod na primeru podjetja, ki sedaj za razvoj programske opreme ne uporablja nobene formalno definirane metode. Predvsem smo z intervjujem z razvijalci ugotavljali njihovo pripravljenost na spremembe. Ugotovili smo, da so v splošnem sicer pripravljeni na spremembe, vendar ne na hitre spremembe. Vpeljavo agilnih metod smo obravnavali kot možno rešitev za dosego dveh ciljev v povezavi z razvojem, ki si jih je zadalo podjetje. Ugotovili smo, da nobena od obravnavanih metodologij ni v celoti primerna za podjetje, so pa primerni posamezni deli metodologij. Zato smo pripravili predlog lastne metodologije, ki pretežno temelji na lastnostih obravnavanih agilnih metod. Poleg tega smo pripravili tudi predlog programa za spremljanje razvoja programske opreme.
Keywords: agilne metode, ERP, Ekstremno programiranje, Scrum
Published: 28.05.2012; Views: 1457; Downloads: 159
.pdf Full text (914,96 KB)

7.
IZBOLJŠANJE PROGRAMSKE KOMPONENTE ZA KLASIFIKACIJO ATRIBUTOV
Martin Potrč, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Pričujoča naloga predstavi pristop k rešitvi problema preoblikovanja stare funkcionalnosti komponente za klasifikacijo atributov v novo razširjeno funkcionalnost s povečanjem možnosti ponovne uporabe. Pristop temelji na uveljavljenih konceptih preoblikovanja. Preoblikovanje je eden od ključnih pristopov za izboljšanje obstoječe kode. Preoblikovanje je prikazano s pomočjo načrtovalnih vzorcev, uporabe principa ekstremnega programiranja (ang. Extreme Programming, XP) "najprej test", primeri pa v programskem jeziku Smalltalk. Preoblikovana komponenta je ovrednotena s pomočjo meritev časovne in prostorske zahtevnosti. Za doseganje dolgoročne pravilnosti in stabilnosti programske kode je avtomatsko testiranje ena najpomembnejših tehnik, pristop "najprej test" pa prisili razvijalca, da najprej razmisli o cilju ter se potem loti razvoja.
Keywords: preoblikovanje, objektna struktura, vzorci, Smalltalk, redka matrika, večdimenzionalni prostor, ekstremno programiranje
Published: 29.11.2012; Views: 883; Downloads: 52
.pdf Full text (1,25 MB)

Search done in 0.14 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica