| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Implementacija ERTMS v Sloveniji
Rene Jug, 2014, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomskem delu je opisan sistem ERTMS in njegovi podsistemi ter njegova implementacija v Sloveniji. V nadaljevanju je napisano, kaj sploh ERTMS je, kateri podsistemi ga sestavljajo, lastnosti in opis podsistemov, prednosti, ki nam jih ERTMS prinaša, ter predvsem, kaj bo ta sistem prinesel v Slovenijo. Naredili smo tudi primerjavo evropskih držav, v katerih sistem ERTMS že uporabljajo ter ugotavljali, katere prednosti najbolj izstopajo. Dotaknili smo se tudi zakonskih predpisov Slovenije in Evropske unije, ki so potrebni za uvedbo sistema ERTMS in analizirali trenutno stanje v podjetju Slovenske železnice. Ugotovili smo, da je na slovenskih železnicah sistem zastarel in da je nadgradnja sistema nujno potrebna za večjo konkurenčnost železnic. Z implementacijo ERTMS bomo v Sloveniji pridobili večjo pretočnost, zmanjšanje stroškov vzdrževanja, meddržavni promet brez nepotrebnega prelaganja, večjo varnost ter predvsem interoperabilnost z ERTMS sistemom drugih evropskih držav.
Keywords: ERTMS, ETCS, GSM-R, Slovenske železnice.
Published in DKUM: 29.01.2015; Views: 1998; Downloads: 397
.pdf Full text (2,18 MB)

2.
POSODOBITEV NAPRAV ZA ZAVAROVANJE PROMETA NA ŽELEZNIŠKI PROGI ZIDANI MOST-DOBOVA
Anton Popelar, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Razvitost vsake države je v veliki meri odvisna od razvitosti njenih prometnih sistemov. V Sloveniji že dolga leta zanemarjamo razvoj železnic in tudi njenih signalnovarnostnih naprav. EU s svojimi direktivami od nas zahteva, da omogočimo interoperabilnost vlakov, hkrati pa za te projekte namenja tudi finančna sredstva. Interoperabilnosti z delujočimi signalnovarnostnimi napravami ne moremo zagotoviti, zato je posodobitev obstoječih naprav nujna. Eden od mogočih sistemov za zavarovanje železniškega prometa, ki omogoča interoperabilnost, je ERTMS/ETCS, ki se uporablja že v mnogih državah v Evropi in svetu. Imamo odličen geografski položaj, ki bi ga morali znati izkoristiti. V kolikor obstoječega železniškega sistema ne bomo posodobili, obstaja možnost, da nas tranzitni tokovi v železniškem prometu v določenem deležu zaobidejo, določen delež pa lahko prevzame tudi cestni promet, ki pa je ekološko manj sprejemljiv.
Keywords: ERTMS, ETCS, GSM-R, interoperabilnost.
Published in DKUM: 17.02.2013; Views: 1720; Downloads: 237
.pdf Full text (3,68 MB)

3.
Search done in 0.11 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica