| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 7 / 7
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Implementacija ERTMS v Sloveniji
Rene Jug, 2014, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomskem delu je opisan sistem ERTMS in njegovi podsistemi ter njegova implementacija v Sloveniji. V nadaljevanju je napisano, kaj sploh ERTMS je, kateri podsistemi ga sestavljajo, lastnosti in opis podsistemov, prednosti, ki nam jih ERTMS prinaša, ter predvsem, kaj bo ta sistem prinesel v Slovenijo. Naredili smo tudi primerjavo evropskih držav, v katerih sistem ERTMS že uporabljajo ter ugotavljali, katere prednosti najbolj izstopajo. Dotaknili smo se tudi zakonskih predpisov Slovenije in Evropske unije, ki so potrebni za uvedbo sistema ERTMS in analizirali trenutno stanje v podjetju Slovenske železnice. Ugotovili smo, da je na slovenskih železnicah sistem zastarel in da je nadgradnja sistema nujno potrebna za večjo konkurenčnost železnic. Z implementacijo ERTMS bomo v Sloveniji pridobili večjo pretočnost, zmanjšanje stroškov vzdrževanja, meddržavni promet brez nepotrebnega prelaganja, večjo varnost ter predvsem interoperabilnost z ERTMS sistemom drugih evropskih držav.
Keywords: ERTMS, ETCS, GSM-R, Slovenske železnice.
Published in DKUM: 29.01.2015; Views: 1998; Downloads: 397
.pdf Full text (2,18 MB)

2.
INTEGRACIJA SISTEMA VZDRŽEVANJA V REŽIM EVROPSKEGA SISTEMA ZA UPRAVLJANJE VLAKOV NA SLOVENSKEM TEN-T OMREŽJU
Andrej Pulko Horvat, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Implementacija evropskega sistema za upravljanje vlakov (ERTMS) bo imela resne posledice na vzdrževalni proces pri železniškem infrastrukturnem upravljavcu Slovenske železnice. Za obvladovanje prehoda iz današnjega vzdrževalnega procesa v režim ERTMS je potreben sistemski pristop k vzdrževanju, kjer so določeni vsi potrebni elementi, njihove relacije in zahtevane lastnosti, da zagotovijo tehnično zanesljivost in stroškovno učinkovitost železniške inteligentne infrastrukture (ŽII). Upravljanje vzdrževalnega sistema zahteva metodološke pristope za ugotavljanje upravičenosti tehničnega sistema do vzdrževalnega procesa, nadgradnje ali zamenjave. Za dosego višnje stopnje liberalizacije transportnega evropskega železniškega trga je potreben tudi proaktivni odnos lastnika in proizvajalca za hitrejšo realizacijo.
Keywords: vzdrževalni sistem, železniška inteligentna infrastruktura, železniška interoperabilnost, ERTMS, RAMS, LCC.
Published in DKUM: 05.09.2013; Views: 1900; Downloads: 171
.pdf Full text (2,78 MB)

3.
POSODOBITEV NAPRAV ZA ZAVAROVANJE PROMETA NA ŽELEZNIŠKI PROGI ZIDANI MOST-DOBOVA
Anton Popelar, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Razvitost vsake države je v veliki meri odvisna od razvitosti njenih prometnih sistemov. V Sloveniji že dolga leta zanemarjamo razvoj železnic in tudi njenih signalnovarnostnih naprav. EU s svojimi direktivami od nas zahteva, da omogočimo interoperabilnost vlakov, hkrati pa za te projekte namenja tudi finančna sredstva. Interoperabilnosti z delujočimi signalnovarnostnimi napravami ne moremo zagotoviti, zato je posodobitev obstoječih naprav nujna. Eden od mogočih sistemov za zavarovanje železniškega prometa, ki omogoča interoperabilnost, je ERTMS/ETCS, ki se uporablja že v mnogih državah v Evropi in svetu. Imamo odličen geografski položaj, ki bi ga morali znati izkoristiti. V kolikor obstoječega železniškega sistema ne bomo posodobili, obstaja možnost, da nas tranzitni tokovi v železniškem prometu v določenem deležu zaobidejo, določen delež pa lahko prevzame tudi cestni promet, ki pa je ekološko manj sprejemljiv.
Keywords: ERTMS, ETCS, GSM-R, interoperabilnost.
Published in DKUM: 17.02.2013; Views: 1720; Downloads: 237
.pdf Full text (3,68 MB)

4.
VPLIV ŽELEZNIŠKE INFRASTRUKTURE NA NASTANEK IZREDNIH DOGODKOV
Anita Štumpfl, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Slovenija ima lego, na kateri potekata V. in X. železniški TEN-T koridor, zato ima veliko možnosti, da postane še bolj konkurenčna in ekonomsko razvita država, vendar bo za to potrebno zagotoviti in izboljšati stanje železniške infrastrukture. Slabo stanje le te se slabša iz leta v leto. Slabo stanje se održa v številnih izrednih dogodkih. Počasno vzdrževanje in posodabljanje daje sosednjim državam upanja prevzema blagovnih tokov. Slovenija v letu 2015 do 2020 načrtuje uvedbo sistema GSM-M in ERTMS.
Keywords: železniška infrastruktura, izredni dogodek, GSM-R, ERTMS
Published in DKUM: 27.10.2011; Views: 2063; Downloads: 222
.pdf Full text (1,25 MB)

5.
Inteligentni transportni sistemi slovenskih železnic : diplomsko delo
Tamara Bedenik, 2010, bachelor thesis/paper

Abstract: Slovenske ţeleznice so razvile svoj informacijski sistem, ki trenutno zadovoljuje njihove potrebe. Takšnih nekompatibilnih nacionalnih informacijskih sistemov je v Evropi veliko, kar pa zavira razvoj vseevropskega ţelezniškega prometa. Da bi ţelezniški tovorni promet postal alternativa cestnemu tovornemu prometu v Evropi, poteka razvoj enotnega sistema za upravljanje in vodenje prometa v Evropi ERTMS. Za uspešno uvedbo sistema ERTMS po vsej Evropi, je potrebno posodobiti nacionalne informacijske sisteme, kar pa mora biti v skladu z zahtevami ERTMS in z zahtevami tehničnih specifikacij o interoperabilnosti. Za uspešno posodobitev dela informacijskega sistema Slovenskih ţeleznic je predlagana uveljavitev sistema Arkos, ki je ţe preverjen kot uspešen in je v skladu z zahtevami TSI. Sistem se lahko še nadgrajuje in povezuje z drugimi sistemi kot sta Vicos CM 500 in MSR 32, najpomembnejše pa je, da se povezuje s sistemom ERTMS.
Keywords: informacijski sistemi, ERTMS, TSI, ARKOS
Published in DKUM: 17.05.2011; Views: 2518; Downloads: 301
.pdf Full text (718,91 KB)

6.
7.
Search done in 0.17 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica