| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
DOBAVA "JUST IN TIME" PROIZVAJALCU AVTOMOBILOV RENAULT
Marjana Nemanič, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo je sestavljeno iz uvoda, teoretičnega in praktičnega dela. V uvodu je opredeljeno področje, ki je predmet raziskave, namen in cilji, osnovne trditve, predpostavke, omejitve raziskave in predvidene metode raziskovanja. Teoretični del opisuje logistične procese, dobavo »just in time«, elektronsko izmenjavo podatkov (EDI), logistične procese v SAP. V ožjem pomenu pomeni dobava »just in time« dobavo ravno ob pravem času. Širše pa pomeni obvladovanje poslovnih procesov v vsakem trenutku z namenom obvladovanja stroškov in zagotavljanja dobička. To pa je možno ob dobri informacijski podpori in dobri izobraženosti končnih uporabnikov ter njihovem zavedanju o pomenu pravočasnosti in pravilnosti vnosa podatkov v informacijski sistem. V praktičnem delu je za izdelek Nosilec armaturne plošče prikazan celoten postopek dobave »just in time« proizvajalcu avtomobilov Revoz skozi sistem SAP. Od obdelave elektronskega sporočila (Idoc), do pregleda odpoklicev preko terminskih sporazumov, do medobratnega poslovanja med tremi proizvodnimi lokacijam in do izdelave končnega izdelka ter njegove odpreme z elektronsko dobavnico. Praktično je prikazan tudi primer sledljivosti, ki je v avtomobilski industriji izrednega pomena.
Keywords: Proizvajalec avtomobilov (OEM), konkurenčna prednost, podjetje TPV, poslovni procesi, SAP R3P – paket za avtomobilsko industrijo, logistični procesi, notranja logistika, medobratna logistika, MPR planiranje, dobava »justi in time«, EDI povezovanje, EDIFACT, DELFOR, DELJIT, elektronsko sporočilo (Idoc), medpodjetno poslovanje, KTL zaščita, sledljivost, šarža, terminski sporazum.
Published: 23.11.2010; Views: 2820; Downloads: 579
.pdf Full text (1,07 MB)

2.
Uvajanje podatkovnih standardov v poslovne informacijske rešitve na primeru plačilnega prometa
Maja Gal Ravnjak, 2016, master's thesis

Abstract: Tematika e-poslovanja in e-računov je dandanes zelo zanimiva. Poraja se vprašanje, zakaj se podjetja takšnega načina e-poslovanja in e-izdajanja ter e-prejemanja računov ne poslužujejo. Čeprav je stroka in državna zakonodaja zagotovila smernice razvoja in s tem vplivala na razvoj varnostnih mehanizmov, razcveta e-poslovanja še nismo doživeli. Le redki se poslužujejo standardiziranih struktur, kot je e-SLOG, in v večji meri poljubnih struktur za elektronsko izmenjavo podatkov. Vsaka implementacija programske rešitve, kot so e-računi, v že obstoječi informacijski sistem, zahteva projektno usmerjenost in načrtovanje, da je izpeljana čim bolj uspešno in da je zagotovljena sledljivost razvoja. Pomembno je, kateri model razvoja programiranja izberemo in hkrati spremljamo različne vidike razvoja programske opreme. Le tako si lahko zagotovimo uspešnost projekta na eni strani in na drugi strani zadovoljstvo uporabnikov.
Keywords: E-poslovanje, e-računi, simetrično šifriranje, asimetrično šifriranje, digitalni podpis, časovni žig, infrastruktura javnih ključev, e-arhiviranje, EDIFACT, XML, UBL, e-SLOG, projektno načrtovanje, metodologija in vidiki razvoja programske opreme, implementacija in vzdrževanje.
Published: 26.05.2016; Views: 402; Downloads: 42
.pdf Full text (1,53 MB)

3.
PRILAGODITVE V POSLOVANJU TRGOVINE NA DROBNO PO UVEDBI MEDORGANIZACIJSKEGA POSLOVANJA
Pavel Grahonja, 2016, undergraduate thesis

Abstract: B2B poslovanje v maloprodaji blaga široke potrošnje je v Sloveniji prisotno že več kot 15 let in v tem času se je izoblikovala praksa, ki je z uporabo standardov EDIFACT in EANCOM sledila svetovnim primerom dobre prakse v panogi. Trgovska podjetja so na eni strani prepoznala prednosti, ki jih prinaša B2B poslovanje in na drugi strani tudi slabosti in pasti, ki jih skriva. Raznolikost standardov, ki jih uporabljajo organizacije za B2B poslovanje, je narekovala uporabo VAN omrežij posrednikov, saj B2B poslovanje pod lastnim okriljem zaradi tehnološke, organizacijske in varnostne zahtevnosti terja visoka vlaganja v IT infrastrukturo in specialna znanja za njeno upravljanje. Prehod v uporabo B2B tehnologij ne pomeni samo nabave potrebnih programskih orodij in začetek njihove uporabe, temveč zahteva od organizacije tudi prilagoditve v njeni obstoječi organiziranosti, spremembo poslovnih procesov in delovnih postopkov ter usposobitev potrebnih kadrov. V nalogi smo s statistično analizo prometnih podatkov B2B poslovanja treh izbranih trgovcev raziskali njihovo poslovno prakso, organizacijske prilagoditve, ki so bile za to potrebne in osvetlili zahteve, ki jih morajo izpolnjevati njihovi dobavitelji. Dobavitelji trgovskih podjetij se med seboj razlikujejo po različnih kriterijih - od velikosti, lastnostih prodajnega sortimana in kompetenc, do finančnih in prilagoditvenih zmožnosti, ki jih imajo, zato je tudi trgovcem v interesu, da jim je B2B poslovanje dostopno, kar pa je naloga, ki jo morajo izpolniti posredniki elektronskega poslovanja.
Keywords: EDI - Eletronic Data Interchange, B2B – Buisness to buisness, EDIFACT standard, GS1/EANCOM standard, VAN – omrežje z dodano vrednostjo (Value-added network), B2B organizacijska pravila.
Published: 28.07.2016; Views: 334; Downloads: 43
.pdf Full text (1,97 MB)

Search done in 0.09 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica