| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 136
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Nadgradnja ERP sistema Microsoft Dynamics AX 2012 R3 na ERP sistem Microsoft D365 Finance v podjetju X
Melisa Benkovič, 2021, master's thesis

Abstract: To, da je poslovanje podjetij v današnjem času vedno bolj zapleteno in večinoma računalniško podprto, ni več nobena skrivnost niti novost. Poslovanje podjetij je računalniško podprto že en čas, in sicer z ERP-sistemi, ki pomagajo pri načrtovanju virov. Povečuje se tudi količina podatkov, ki jih podjetja imajo in jih obvladujejo v skupni podatkovni bazi, ki jo ponujajo ERP-sistemi. Tudi to, da podjetja za poslovanje uporabljajo več različnih sistemov, ni nobena novost. Tako ni potrebna samo ustrezna tehnološka podprtost podjetij, ampak tudi zmožnost različnih sistemov, da so med seboj povezani oziroma integrirani in kljub temu omogočajo nemoteno uporabo. Čeprav tehnologija močno prispeva k poslovnim koristim podjetja, sama po sebi ne ustvarja koristi. Podjetja so tista, ki morajo najprej opredeliti in pregledati svojo strategijo in cilje, zagotoviti ustrezne človeške vire in prenoviti poslovne procese za optimalno poslovanje. Šele po tem lahko podjetje s pomočjo tehnologije doseže želene poslovne koristi. Z uvedbo tehnologije, oziroma v našem primeru uvedbo ERP-sistema, pa se vse šele začne. Podjetje mora pred, med in po uvedbi nenehno sodelovati s ponudnikom ERP-sistema in zagotoviti vzdrževanje ter podporo sistemu, ki se po nekaj letih uporabe zaključi. Po preteku podpore, ki jo zagotavlja ponudnik ERP-sistema, se veliko podjetij odloči za nadgradnjo obstoječega ERP-sistema ali pa za uvedbo novega. Ne glede na odločitev podjetja o tem, ali želi nadgraditi ali uvesti nov ERP-sistem, mora najprej razumeti slabosti obstoječega sistema in prednosti, ki jih lahko pridobi z nadgrajenim oziroma novim ERP-sistemom. Pri magistrskem delu smo v sklopu teoretičnega dela obravnavali področje ERP-sistemov, se osredotočili na module, ki jih ponujajo, in skušali predstaviti njihove glavne prednosti za optimizacijo poslovanja podjetij. Opredelili smo vrste ERP-sistemov, predstavili prevladujoče ERP-sisteme na trgu in njihove trende. Posamično smo obravnavali postopek nadgradnje obstoječega ERP-sistema in postopek uvedbe novega ERP-sistema ter se s pomočjo primerjave obeh pristopov ukvarjali z vprašanjem, zakaj bi se podjetje odločilo za enega ali drugega. Pri magistrskem delu smo se v sklopu empiričnega dela osredinili na podjetje X in njihovo nadgradnjo ERP-sistema Microsoft Dynamics AX 2012 R3 na ERP-sistem Microsoft D365 Finance. Najprej smo obravnavali obstoječi ERP-sistem v podjetju X, analizirali uporabo sistema ter nato preučili slabosti in predvsem razloge za nadgradnjo. Nato smo obravnavali ERP-sistem Microsoft D365 Finance in se osredotočili na prednosti, ki jih bo sistem prinesel podjetju X. Ker je podjetje X trenutno v postopku nadgradnje, smo opredelili ključne korake v njihovem procesu in podali predloge za uspešno nadgradnjo.
Keywords: ERP-sistemi, nadgradnja, Microsoft Dynamics AX 2013 R3, Microsoft D365 Finance, podjetje X
Published: 02.09.2021; Views: 59; Downloads: 15
.pdf Full text (3,59 MB)

2.
Uporaba erp sistema v podjetju 'x'
Daris Ćurić, 2020, undergraduate thesis

Abstract: ERP sistem je programska oprema, ki se uporablja v organizacijah za spremljanje in vodenje različnih poslovnih procesov, ki v podjetju potekajo. Ta programska oprema podjetjem lahko pomaga pri zniževanju stroškov, ustvarjanju dodatne vrednosti in povečevanju uspešnosti in učinkovitosti podjetja. ERP sistemi se uporabljajo za avtomatizacijo poslovnih procesov in njihovo medsebojno integracijo. Za uspešno uvedbo in uporabo ERP sistemov, morajo podjetja premagati in obvladati številne izzive in ovire. Izzivi in ovire segajo od tistih, ki se pojavljajo znotraj podjetja do tistih, ki se pojavljajo v okolju podjetja. Poleg tega, obstajajo še številni dejavniki, ki vplivajo na uspešno uvedbo in uporabo ERP sistema, kot so npr. koraki, ki jim je treba slediti ali izbira pristopa k uvajanju ERP sistema. V prvem delu diplomskega projekta smo najprej predstavili definicije ERP sistemov, različnih avtorjev in predstavili smo sisteme, ki so predhodili nastanku ERP sistemov. V tem delu smo tudi ERP sisteme razdelili na tradicionalne in oblačne in smo vsako vrsto posebej opisali. Navedli smo nekatere razloge, zakaj naj bi podjetja potrebovala ERP sisteme, povezali ERP sisteme z e-poslovanjem, proučili smo največje ponudnike ERP sistemov in opisali osnovne module ERP sistemov. Potem smo se osredotočili na postopek uvedbe ERP sistema v podjetje ter smo opisali korake, ki jim je treba slediti pri uvedbi in pristope, ki jim lahko sledimo. Predstavili smo tudi področja, kjer se pojavlja največ stroškov pri uvedbi in izzive, ki se pojavljajo pri uvedbi. Namen drugega dela ali praktičnega dela diplomskega projekta je bil prikazati kako Podjetje X, proizvodno podjetje, katerega glavna dejavnost je proizvodnja čokolade, uporablja ERP sistem Microsoft Dynamics NAV za vodenje in spremljanje poslovanja. Predstavili smo 4 glavne poslovne procese v Podjetju X in sicer: proizvodnja, nabava, prodaja in finance. Nato smo navedene procese povezali z ERP sistemom Microsoft Dynamics NAV in pokazali smo kako lahko podjetje uporablja vsak modul.
Keywords: ERP sistemi, Dynamics NAV, uvedba ERP, uporaba ERP
Published: 23.11.2020; Views: 169; Downloads: 50
.pdf Full text (1,81 MB)

3.
Uvedba CRM rešitve na primeru Nogometnega kluba Maribor
Sanela Črešnik, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Današnji svet vedno bolj temelji na tehnologiji in tako je tudi na področju informacijske tehnologije, ki omogoča podjetjem, da so v koraku s časom. Tema diplomskega projekta je uvedba informacijske rešitve na primeru Nogometnega kluba Maribor. CRM oziroma upravljanje odnosov s strankami je strategija v podjetju, ki se osredotoča na stranke in njihove potrebe. Upravljanje odnosov s strankami se danes v večini primerov podpira z informacijskimi rešitvami, ki jih imenujemo CRM sistemi, saj ti namreč omogočajo lažje in hitrejše delo. Na začetku diplomskega projekta so predstavljene informacijske rešitve na splošno, definicije, njihova arhitektura, značilnosti, predstavljeni so tudi ponudniki informacijskih rešitev in trendi na trgu. Sledi opis izzivov, s katerimi se CRM sistem sooča na področju športa, in podroben opis informacijske rešitve Microsoft Dynamics CRM. Opisan je tudi primer, ki pomaga pri opravljanju funkcij v svetu športa. Na koncu je prikazan študijski primer uvedbe CRM sistema na primeru Nogometnega kluba Maribor, ki je najprej podrobno opisan, predstavljena je njegova obsežna zgodovina, dejavnosti, ki jih v klubu izvajajo, pomembnost CRM sistema za njihov klub ter možnost uvajanja in praktična uporaba na primeru Microsoft Dynamics CRM.
Keywords: upravljanje odnosov s strankami – CRM, arhitektura CRM rešitev, šport, Microsoft Dynamics, Nogometni klub Maribor
Published: 19.11.2020; Views: 212; Downloads: 24
.pdf Full text (2,33 MB)

4.
All together to fight COVID-19
Sara Momtazmanesh, Hans D. Ochs, Lucina Q. Uddin, Matjaž Perc, John M. Routes, Duarte Nuno Vieira, Waleed Al-Herz, Safa Baris, Carolina Prando, Laszlo Rosivall, Amir Hamzah Abdul Latiff, Timo Ulrichs, Vasili Roudenok, Juan Carlos Aldave Becerra, Deepak B. Salunke, Ekaterini Goudouris, Antonio Condino-Neto, Anzhela Stashchak, Oleksandr Kryvenko, Mykola Stashchak, Anastasia Bondarenko, Nima Rezaei, 2020, polemic, discussion, commentary

Abstract: Novel coronavirus disease (COVID-19), named a pandemic by the WHO, is the current global health crisis. National and international collaboration are indispensable for combating COVID-19 and other similar potential outbreaks. International efforts to tackle this complex problem have led to remarkable scientific advances. Yet, as a global society, we can and must take additional measures to fight this pandemic. Undoubtedly, our approach toward COVID-19 was not perfect, and testing has not been deployed fast enough to arrest the epidemic early on. It is critical that we revise our approaches to be more prepared for pandemics as a united body by promoting global cooperation and commitment.
Keywords: COVID-19, coronavirus, pandemic, disease dynamics, exponential growth, virality
Published: 12.11.2020; Views: 244; Downloads: 55
.pdf Full text (59,27 KB)
This document has many files! More...

5.
Research data and software for paper Forecasting COVID-19
Matjaž Perc, Nina Gorišek Miksić, Mitja Slavinec, Andraž Stožer, 2020, original scientific article

Abstract: The World Health Organization declared the coronavirus disease 2019 a pandemic on March 11th, pointing to the over 118,000 cases in over 110 countries and territories around the world at that time. At the time of writing this manuscript, the number of confirmed cases has been surging rapidly past the half-million mark, emphasizing the sustained risk of further global spread. Governments around the world are imposing various containment measures while the healthcare system is bracing itself for tsunamis of infected individuals that will seek treatment. It is therefore important to know what to expect in terms of the growth of the number of cases, and to understand what is needed to arrest the very worrying trends. To that effect, we here show forecasts obtained with a simple iteration method that needs only the daily values of confirmed cases as input. The method takes into account expected recoveries and deaths, and it determines maximally allowed daily growth rates that lead away from exponential increase toward stable and declining numbers. Forecasts show that daily growth rates should be kept at least below 5% if we wish to see plateaus any time soon - unfortunately far from reality in most countries to date. We provide an executable as well as the source code for a straightforward application of the method on data from other countries.
Keywords: COVID-19, pandemic, disease dynamics, exponential growth, virality
Published: 06.11.2020; Views: 384; Downloads: 135
.pdf Full text (639,28 KB)
This document has many files! More...

6.
Forecasting COVID-19
Matjaž Perc, Nina Gorišek Miksić, Mitja Slavinec, Andraž Stožer, 2020, short scientific article

Abstract: The World Health Organization declared the coronavirus disease 2019 a pandemic on March 11th, pointing to the over 118,000 cases in over 110 countries and territories around the world at that time. At the time of writing this manuscript, the number of confirmed cases has been surging rapidly past the half-million mark, emphasizing the sustained risk of further global spread. Governments around the world are imposing various containment measures while the healthcare system is bracing itself for tsunamis of infected individuals that will seek treatment. It is therefore important to know what to expect in terms of the growth of the number of cases, and to understand what is needed to arrest the very worrying trends. To that effect, we here show forecasts obtained with a simple iteration method that needs only the daily values of confirmed cases as input. The method takes into account expected recoveries and deaths, and it determines maximally allowed daily growth rates that lead away from exponential increase toward stable and declining numbers. Forecasts show that daily growth rates should be kept at least below 5% if we wish to see plateaus any time soon - unfortunately far from reality in most countries to date. We provide an executable as well as the source code for a straightforward application of the method on data from other countries.
Keywords: COVID-19, pandemic, disease dynamics, exponential growth, virality
Published: 06.11.2020; Views: 257; Downloads: 51
.pdf Full text (639,28 KB); This document is also a collection of 1 document!

7.
Trendi razvoja erp rešitev
Andraž Peganc, 2019, master's thesis

Abstract: Celovite poslovne rešitve, angleško Enterprise resource planning, s kratico ERP, so dandanes del vsakega podjetja, bodisi malega, srednje velikega ali velikega, saj nudijo podporo poslovanju. Te programske rešitve pomagajo podjetjem postati bolj učinkovita na vseh področjih. Pomagajo pri pregledih zaloge, zaposlenih, prodaje, oglaševanja, potencialnih strank in še mnogo več. V magistrski nalogi smo predstavili ERP rešitve, smiselnost le-teh, ponudnike, načine uvedbe in faktorje, ki jih je treba upoštevati pri uvedbi. Govora je tudi o stroških uvedbe, kakor tudi same ERP rešitve. Predstavljenih je več ERP sistemov, brezplačnih in tudi plačljivih. Odoo, NEXTErp, SAP, NetSuite so le nekateri od predstavljenih. Opisane so tudi direktne primerjave rešitev ERP z različnih vidikov.
Keywords: Celovite poslovne rešitve, ERP, Organizacija, Oracle, Odoo, Dynamics, Microsoft, SAP, NEXTErp, Faktorji uspešnosti.
Published: 24.10.2019; Views: 500; Downloads: 69
.pdf Full text (2,39 MB)

8.
Poslovni učinki povezljivosti interneta stvari z upravljanjem odnosov s strankami
Katarina Čurč, 2019, master's thesis

Abstract: Ko govorimo o internetu stvari (angl. Internet of Things, v nadaljevanju IoT), govorimo o najpomembnejšem trendu, ki bo izoblikoval našo prihodnost. Vedno več je podjetij, ki so prepoznala potencial v IoT. Zavedati se je treba, da lahko s pomočjo IoT izboljšamo svoje poslovanje ter odnose s strankami. Zaradi vedno večje konkurence na trgu morajo podjetja nenehno slediti trendom. Podjetja se morajo zavedati, da so stranke eden od najpomembnejših dejavnikov v podjetju. Nenehno morajo skrbeti za obstoječe stranke, hkrati pa privabljati nove. Za ta ogromni izziv morajo biti podjetja inovativna in nenehno v stiku s strankami. Rešitve za upravljanje odnosov s strankami (angl. Customer Relationship Management, v nadaljevanju CRM) podjetjem omogočajo, da nenehno spremljajo in obveščajo stranke o novostih, ki so jih razvili. Magistrsko delo lahko razdelimo na dva dela. V prvem, teoretičnem delu smo se posvetili teoretičnim opredelitvam IoT, se seznanili z njegovo zgodovino ter določili prednosti in slabosti, ki jih prinaša. Pomembno je, da se seznanimo tudi z varnostjo ter navedemo področja, kjer lahko najdemo IoT. Definirali bomo arhitekturo ter zgodovino CRM rešitev. Ker morajo podjetja privabljati in ohranjati svoje stranke, smo se spoznali s prednostmi in slabostmi CRM rešitev. Navedli smo tudi, kako uvesti CRM rešitev v podjetje ter definirali najbolj popularne ponudnike CRM rešitev, ki so trenutno na trgu. Konec prvega dela smo obogatili še s trenutnimi trendi na področju CRM rešitev. Drugi del naloge smo namenili Microsoftu Dynamics 365 in Salesforcu in ju povezali z internetom stvari. Obe rešitvi smo na začetku predstavili in izpostavili nekaj primerov uporabe navedenih rešitev v praksi. Na koncu smo rešitvi med seboj primerjali in tako ugotovili, katera od navedenih rešitev je najprimernejša za podjetja.
Keywords: Salesforce, upravljanje odnosov s strankami, CRM, IoT, internet stvari, Microsoft Dynamics 365
Published: 22.10.2019; Views: 408; Downloads: 109
.pdf Full text (1,26 MB)

9.
Numerical analysis of fluid flow in a vial
Žiga Časar, 2019, master's thesis

Abstract: Lyophilization or freeze-drying is a widely used process in the pharmaceutical and food industry. In the process the solvent will be removed under extreme conditions of low temperature and low system pressures, whereby sublimation happens, the transition from the solid phase to the gas phase, with skipping the liquid phase, which happens bellow the triple point. This study focuses on numerical modeling at the start of the process, the so called primary drying. For this stage the highest mass flow rates of vapor are typical, since the driving force of the process is the pressure difference between the sublimation front and surrounding area. In this stage the non-bonded solvent is removed. Because of the extreme conditions the typical computational fluid dynamics approach is not suitable anymore and has to be corrected. One way to do this is to use additional models for fluid behavior at the solid wall. The study focuses on the influence of different boundary conditions on the solid wall, No-Slip, Free Slip and Maxwell Slip, and their effect on fluid flow inside the vial. A quantitative and qualitative comparison of the results is presented.
Keywords: Lyophilization, Knudsen number, computational fluid dynamics, fluid flow, numerical modeling, slip boundary condition
Published: 09.07.2019; Views: 663; Downloads: 111
.pdf Full text (2,66 MB)

10.
Poslovni potenciali informacijske rešitve crm
Maja Vulević, 2019, master's thesis

Abstract: Živimo v času, ko se poslovno okolje nenehno spreminja kot posledica tehnološkega razvoja in spreminjajočih se zahtev tako kupcev kot poslovnih partnerjev. Po pojavu gospodarske krize so podjetja še bolj prisiljena v iskanje novih načinov zadovoljevanja obstoječih in iskanje novih strank, ki jim zgolj kakovost izdelkov ni več dovolj. Podjetja so se začela zavedati pomena upravljanja odnosov s strankami (v nadaljevanju CRM) ter njegovega učinka na celotno poslovanje podjetja. Gre za rešitev, orodje oziroma strategijo poslovanja podjetja, ki je podprta z informacijskimi rešitvami in se odredotoča na odnose s strankami ter z njimi povezane poslovne procese. Z namenom prilagajanja na hitro spreminjajoči se trg in zagotavljanje poslovne uspešnosti v prihodnje, je za podjetje ključnega pomena. Prilagaja se, sledi trendom in potrebam, ki jih narekuje poslovno okolje. Če želimo čim bolj spoznati naše kupce in z njimi dolgoročno negovati dobre odnose, je edina rešitev uvedba sistema CRM. S temo želimo izpolniti predvsem dva cilja: zadržati želimo čim več dobičkonosnih strank ter spoznati razvoj že pridobljenih strank preko poznavanja njenih potreb in želja. Pridobivanje strank je težko, še posebej na razvitih trgih, zato je zadovoljen kupec tisti, ki se nenehno vrača in nam sledi. CRM je sodobna marketinška miselnost, nova informacijska rešitev, ki ima ob pravilni in natančni uporabi velike zasluge za povečanje uspešnosti podjetja. CRM ni le informacijska rešitev, je nekaj več, saj lahko njegova prisotnost ključno spremeni poslovne procese v organizaciji in naravo dela zaposlenih. Vse več podjetij se zaveda, da je zadovoljna stranka tista, ki ustvarja dobiček podjetja in lahko pomaga pridobiti nove stranke. CRM rešitev nam tako pomaga ustvarjati bazo strank in nas spodbuja k nadaljnim marketinškim aktivnostim. Uvedba CRM rešitve v podjetje predstavlja velik poslovni izziv, saj so zanjo potrebne velike spremembe v naravi dela organizacije, poslovnih procesih, pridobivanju, analiziranju in hranjenju podatkov ,… Sistem CRM lahko postane poslovna prednost določenega podjetja samo takrat, ko se to izogne vsem potencialnim pastem, slabostim in nevarnostim, ki se lahko pojavijo pri uvedbi rešitve z izbrano metodologijo.
Keywords: CRM, upravljanje odnosov s strankami, marketing, informacijske rešitve, SWOT analiza CRM, poslovni potenciali rešitve CRM, primeri dobrih praks uvedbe CRM rešitve, Metodologija Sure Step, Microsoft Dynamics CRM.
Published: 18.03.2019; Views: 665; Downloads: 132
.pdf Full text (2,54 MB)

Search done in 0.21 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica