| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 11
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
Raba angleškega jezika medijsko izpostavljenih oseb v Sloveniji na družbenem mediju Instagram
Špela Roze, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Instagram je postal, zraven Facebooka in Twitterja, eden od treh najpomembnejših družbenih omrežij današnjega časa. Domnevamo, da se vse več medijsko izpostavljenih oseb odloči za ustvarjanje uporabniškega računa na Instagramu in rabo le-tega v promocijske in privatne namene. Ker Instagram omogoča tudi internacionalni doseg sledilcev, domnevamo, da je raba angleškega jezika vedno pogostejša med medijsko izpostavljenimi osebami tudi na območju Slovenije. Zato bomo v diplomskem delu na podlagi raziskovalnih vprašanj preučili in predstavili rabo angleškega jezika pri objavljanju vsebin medijsko izpostavljenih oseb na območju Slovenije, na družbenem mediju Instagram.
Keywords: Instagram, družbeno omrežje, angleški jezik, objavljanje vsebin
Published: 23.04.2021; Views: 135; Downloads: 14
.pdf Full text (1,21 MB)

2.
Družbena omrežja kot orodje mednarodnega marketinga
Maruška Padar, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Raziskovali smo družbena omrežja kot orodje mednarodnega marketinga. Osredotočili smo se na družbena omrežja Facebook, Instagram in TikTok. Raziskali smo, če jih je smiselno uporabiti kot svoje marketinško orodje, katere starostne skupine jih največ uporabljajo, kakšen vpliv imajo na potencialne potrošnike, se zaradi družbenih omrežij pogosteje odločajo za nakup ter če zaradi njih lažje pridobivajo informacije. V prvem delu so predstavljene teoretične osnove izbranega področja in orodja, ki smo jih uporabljali za pridobitev rezultatov raziskave. Preizkus je obsegal pridobitev rezultatov anketnega vprašalnika, ki so ga reševali tako Slovenci kot tujci, kar nam je omogočalo vpogled na mednarodni trg. S statističnimi analizami smo potem rezultate preverili in prišli do glavnih ugotovitev. Ugotovili smo, da je družbena omrežja kot orodje mednarodnega marketinga brez dvoma potrebno uporabiti, s tem pa je potrebno biti pozoren na to, katera je naša ciljna publika. Pridobili smo starostne skupine, s tem pa smo lahko pravilno segmentirali trg in pridobili ciljne skupine, znotraj katerih imajo potencialni potrošniki podobne potrebe in želje.
Keywords: družbeno omrežje, marketing, mednarodno, orodje
Published: 11.11.2020; Views: 143; Downloads: 26
.pdf Full text (620,87 KB)

3.
Odzivi medijskih podjetij na izzive novih medijev in digitalne distribucije
Mitja Rupnik, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo analizirali, kako so izbrana slovenska uveljavljena medijska podjetja, ki so v preteklosti distribuirala vsebino izključno preko klasičnega radia, klasične televizije ali tiskanih medijev, prilagodila distribucijo svojih vsebin glede na sposobnosti in priložnosti novih medijev, kot so družbena omrežja in spletni portali. Zaradi dinamičnosti medijskega področja smo v teoretičnem delu naloge izpostavili trenutno uporabo družbenih omrežij v Sloveniji, prednosti in slabosti novih medijev ter najbolj obiskane spletne strani v Sloveniji. Ugotovili smo, da sta med družbenimi omrežji bila najpogosteje uporabljena Facebook in Instagram, v kontekstu digitalne distribucije zvočnih in podkast vsebin pa družbeno omrežje SoundCloud.
Keywords: novi mediji, digitalna distribucija, družbeno omrežje, slovenski mediji
Published: 03.11.2020; Views: 124; Downloads: 16
.pdf Full text (728,24 KB)

4.
Uvedba družbenega omrežja instagram: študija primera v podjetju Kova d. o. o.
Elizabeta Bezenšek, 2020, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu je predstavljeno družbeno omrežje Instagram kot potencialno učinkovit kanal za oglaševanje na spletu in s tem možnost povečanja uspešnosti in večanje prepoznavnosti podjetja. V teoretičnem delu smo preučili strokovno literaturo na področjih digitalnega marketinga, oglaševanja na spletu in družbenih omrežij. Na podlagi praktičnega primera uvedbe Instagrama v podjetje smo prikazali, kako lahko z ustrezno strategijo na družbenih omrežjih povečamo prepoznavnost podjetja. Magistrsko delo je izvedeno na študiji primera podjetja KOVA d. o. o., kjer smo merili samo uspešnost oziroma učinek uvedbe družbenega omrežja za podjetju. Gre za podjetje z dolgoletno tradicijo, ki pa do danes na družbenih omrežjih ni bilo posebej aktivno.
Keywords: Instagram, družbeno omrežje, KOVA d. o. o., digitalni marketing
Published: 03.07.2020; Views: 329; Downloads: 169
.pdf Full text (1,36 MB)

5.
Vloga in pomen družbenih omrežij na spletu pri komuniciranju posebnih tekstilnih izdelkov
Žiga Špile, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Z razvojem tehnologije in z njo družbe marketing nenehno išče in razvija nove načine, kako prepričati potencialne kupce za nakup njihovih izdelkov in storitev. Zato je skozi različna obdobja marketing uporabljal različne metode komuniciranja, da bi s svojimi sporočili čim bolj optimalno dosegel svojo ciljno skupino. Tako je z razvojem radia začel komunicirati z radiem, z razvojem televizije s televizijo, pred tem z oglasi v časopisih, oglasnimi panoji in drugimi komunikacijskimi kanali. Z uvedbo družabnih omrežij pa je marketing začel uporabljati tudi ta, ki še vedno obstaja relativno nov pojem v marketingu. Osnovna tema diplomskega projekta je marketinško komuniciranje, zato diplomski projekt razloži njegov pomen, razišče namene in vrste komunikacijskih kanalov, nato pa se osredotoča na družabna omrežja, njihov pomen, vpliv na družbo in njihovo vedenje, vrste družabnih omrežij in razišče napoved uporabe v prihodnje. Celotni diplomski projekt je podkrepljen s projektom creUNI, ki je del projekta Po kreativni poti do znanja 2017 in praktično prikazuje uporabo družabnega omrežja Facebook za marketinške namene.
Keywords: marketinško komuniciranje, družbeno omrežje, Facebook, blagovna znamka.
Published: 27.11.2018; Views: 673; Downloads: 111
.pdf Full text (724,35 KB)

6.
Promocija glasbe na družbenem omrežju YouTube
Fazira Džinić, 2018, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo raziskovali spletno platformo YouTube in njene osnovne funkcije, ki se uporabljajo za promocijo glasbe. S komparativno in analitično metodo smo primerjali različne vrste glasbenih posnetkov za eno skladbo. Ugotovili smo, da so uradni glasbeni videospoti najbolj gledana vrsta glasbenih posnetkov.
Keywords: YouTube, promocija glasbe, družbeno omrežje, glasbeni posnetek
Published: 08.10.2018; Views: 476; Downloads: 63
.pdf Full text (798,18 KB)

7.
Jezik uporabnikov družbenega omrežja Facebook v Sloveniji
Nuša Robič, 2017, master's thesis

Abstract: Komunikacija je pomemben del našega življenja. Omogoča nam, da svobodno izražamo svoje mnenje in posledično tudi navezujemo stike z drugimi. Komuniciramo lahko besedno ali nebesedno, pisno ali ustno, zelo pomembno pa danes postaja tudi elektronsko komuniciranje. Danes si komuniciranja brez uporabe spleta in moderne tehnologije sploh ne moremo več predstavljati. A vendar je jezik, ki se uporablja na spletu, bistveno drugačen od knjižne norme. Ker menim, da se zelo oddaljuje od knjižne norme, sem se odločila to tudi podrobneje raziskati. V magistrskem delu se ugotavlja, kakšen jezik se dejansko rabi na družbenem omrežju Facebook, ki je eno izmed najpopularnejših družbenih omrežij predvsem med mladimi. Empirični del magistrskega dela pokaže, na katerih jezikovnih ravninah se kažejo največja odstopanja od knjižne norme, in ali jezik, ki ga uporabljamo na spletu, vpliva tudi izražanje v drugem okolju – šola, uradi … Analizirani so bili pogovori uporabnikov Facebooka, ki so starejši od trinajst let, saj je ta starost navedena kot pogoj za uporabo tega družbenega omrežja. Predvidevano je bilo, da se raba jezika spreminja glede na starost uporabnika, zato so bila analizirana besedila uporabnikov razdeljena v pet skupin glede na njihovo starost. Za ugotavljanje, ali se uporabniki zavedajo svojih napak, je bil uporabljen vprašalnik. Odgovori so bili natančno analizirani in na podlagi odgovorov se je pokazalo, da besedila uporabnikov odstopajo od knjižne norme na vseh jezikovnih ravninah in da se uporabniki napak, ki jih delajo pri pisanju, ne zavedajo. Raziskava je bila narejena na vzorcu posameznikov, ki so bili pripravljeni sodelovati. V raziskavi je sodelovalo 53 posameznikov.
Keywords: komunikacija, elektronska komunikacija, družbeno omrežje, Facebook, jezik
Published: 07.03.2018; Views: 646; Downloads: 168
.pdf Full text (2,02 MB)

8.
TEORIJA DIFUZIJE INOVACIJ IN DRUŽBENO OMREŽJE INSTAGRAM
Vanesa Štefanovski, 2016, master's thesis

Abstract: Živimo v digitalni dobi, za katero je značilno hitro širjenje novosti med uporabniki ter nenehno uveljavljanje sprememb. Danes predstavlja temeljni vir informacij svetovni splet. V zadnjih nekaj letih smo priča fenomenu na svetovnem spletu, in sicer družbenim omrežjem, ki uporabnikom omogočajo cel spekter različnih storitev, od interakcije s prijatelji, deljenja različnih vsebin, iskanja informacij in trendov, itd. Med najbolj rastoče družbeno omrežje na svetu raziskave uvrščajo družbeno omrežje Instagram, ki je v 6 letih od ustanovitve že preseglo 400 milijonov aktivnih uporabnikov. Cilj raziskovalnega dela je ugotoviti, katere so tiste lastnosti omenjenega družbenega omrežja Instagram, ki so vplivale na uspeh, ki je po rasti presegel celo giganta med družbenimi omrežji – družbeno omrežje Facebook. Za proučevanje uspešnosti družbenega omrežja Instagram je primerna uporaba Rogersove teorije difuzije inovacij. Teorija difuzije inovacij si prizadeva pojasniti kako, zakaj in pod kakšnimi pogoji se nove ideje in tehnologije širijo med člani družbenega sistema. Profesor Everett Rogers je opredelil štiri temeljne sestavine, ki vplivajo na proces difuzije inovacije, in sicer inovacija, čas, komunikacijski kanali in družbeni sistem, katere bodo podrobno raziskane na primeru družbenega omrežja Instagram. V zadnjem času je zaslediti veliko priljubljenost omrežja tudi med podjetji, ki slednjega uporabljajo kot komunikacijski kanal za širjenje informacij o novosti. V tem delu bo družbeno omrežje Instagram proučevano kot komunikacijski kanal, pri tem pa se bo ugotavljalo ali uporaba slednjega omrežja s strani podjetij vpliva na povečan sprejem novosti oziroma ali predstavlja primeren komunikacijski kanal za podjetja. Prav tako pa se bo ugotavljala vloga mnenjskih vodij na družbenem omrežju Instagram in njihov vpliv na sprejem novosti.
Keywords: inovacija, teorija difuzija inovacij, komunikacijski kanal, družbeno omrežje Instagram, mnenjski vodje
Published: 19.10.2016; Views: 1580; Downloads: 410
.pdf Full text (1,30 MB)

9.
ANALIZA DRUŽBENEGA OMREŽJA SITETALK
Bojan Novaković, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo govori o revoluciji družbenih medijev. V prvem delu smo se osredotočili na nekaj zanimivih dejstev in statističnih podatkov, s katerimi želimo bralcem prikazati razsežnosti družbenih medijev danes. Izpostavili smo tudi nekaj prednosti ter slabosti uporabe le-teh. Nato smo predstavili osrednjo tematiko, ki govori o predstavniku nove generacije družbenih omrežij – SiteTalk. Slednjega smo opisali z vidika uporabnika, podjetja in neodvisnega poslovnega predstavnika, ki je aktivno vključen v poslovni model in uporablja SiteTalk kot orodje za svoj neodvisen posel. To smo storili tako, da smo nadgradili članstvo tudi mi in raziskali različne možnosti uporabnika. SiteTalk uporablja in ustvarja osnovne funkcije, ki so podobne številnim družbenim skupnostim, a so med prvimi na tržišču družbenih medijev, v tako obsežni meri, združili kombinacijo družbene skupnosti, spletne trgovine in model mrežnega marketinga. Predstavili smo osnovni princip slednjega ter ga tudi kritično ovrednotili. V zadnjem delu smo opravili primerjalno analizo med SiteTalkom in Facebookom. Za to primerjavo smo se odločili predvsem zaradi tega, ker javnost dobro pozna Facebook, saj velja trenutno za najbolj priljubljeno družbeno omrežje. Na videz sta tudi podobni spletni skupnosti, a z drugače zastavljenim poslovnim modelom. Na koncu sledijo še rezultati raziskave in sprejetje oz. zavrnitev hipotez, postavljenih na začetku.
Keywords: SiteTalk, OPN, družbeno omrežje, mrežni marketing, Facebook, primerjalna analiza
Published: 03.10.2013; Views: 2599; Downloads: 379
.pdf Full text (2,20 MB)

10.
SPLETNO DRUŽBENO OMREŽJE ZA AVTOMOBILIZEM, MOTOCIKLIZEM IN NAVTIKO
Matic Jeznik, 2013, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je predstavljeno spletno družbeno omrežje, namenjeno navdušencem nad avtomobilizmom, motociklizmom in navtiko. Uporabniki se delijo na osebe in podjetja. Vsak uporabnik si lahko ustvari svojo skupino ljudi, s katero želi komunicirati. Pri izdelavi diplomske naloge smo uporabili označevalni jezik HTML, predloge CSS, skriptni jezik JavaScript, AJAX in knjižnico jQuery. Vključili smo tudi ogrodje CodeIgniter, ki deluje v programske jeziku PHP v kombinaciji s podatkovno bazo MySQL. Rezultat diplomskega dela je delujoče družbeno omrežje, s pomočjo katerega spoznavamo nove razsežnosti avtomobilizma, motociklizma in navtike. Omogoča, da predstavimo svoje prevozno sredstvo širšemu krogu ljudi in prav tako pridobivamo informacije od drugih uporabnikov.
Keywords: Družbeno omrežje, CodeIgniter, PHP, MySQL, JavaScript, AJAX
Published: 19.09.2013; Views: 929; Downloads: 65
.pdf Full text (2,25 MB)

Search done in 0.3 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica