| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 5 / 5
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Analiza neverbalne komunikacije predsedniških kandidatov Hillary Clinton in Donalda Trumpa na predsedniških debatah
Špela Dolinšek, 2017, undergraduate thesis

Abstract: Neverbalna komunikacija je pomemben del sporočanja, ki ga pogosto zanemarjamo. Še posebej je pomembno, da govorico telesa obvladajo osebe, ki z drugimi komunicirajo poklicno. V preteklem letu smo po vsem svetu lahko spremljali razvoj burnih predsedniških volitev za predsednika Združenih držav Amerike, za mesto katerega sta se potegovala Hillary Clinton in Donald Trump. Na poti do izvolitve sta se soočila na treh predsedniških debatah, ki so bile namenjene odgovorom na vprašanja volivcev. V diplomski nalogi smo preučili neverbalno komunikacijo kandidatov na debatah. Opravili smo kvalitativno in kvantitativno analizo vseh treh debat, ki so dostopne na spletu. Sledili smo sistemu preučevanja neverbalne komunikacije, ki smo jo razčlenili po področjih. Ugotovili smo, da sta kandidata uporabljala pester nabor komponent telesne govorice, ki je pomembno zaznamovala njune nastope.
Keywords: neverbalna komunikacija, volitve, predsedniška debata, Hillary Clinton, Donald Trump
Published: 19.12.2017; Views: 956; Downloads: 218
.pdf Full text (109,88 MB)

2.
Clickbaiting: wie deutsche und amerikanische medien mit hilfe der sprache mit ihrem leser manipulieren
Ina Lasbaher, 2018, master's thesis

Abstract: In meiner Magisterarbeit werde ich deutsche und amerikanische elektronische Medien miteinander vergleichen, und zwar aus dem Standpunkt der Sprache. Der Kerngedanke hinter dieser Idee ist es den Leser zu erklären, wie deutsche und amerikanische elektronische Medien durch ihre Leser ihr Einkommen verdienen und wieso sie gezwungen sind, sich den Clickbaiting- bzw. Klickködern zu betätigen.
Keywords: clickbaiting, Klickköder, amerikanische Medien, deutsche Medien, PewDiePie, Donald Trump, Interpretation, aus dem Kontext entnommen
Published: 22.11.2018; Views: 166; Downloads: 31
.pdf Full text (1,04 MB)

3.
Analiza načinov prepričevanja volivcev s strani politikov v predvolilnih soočenjih
Anja Kukovec, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava analizo načinov prepričevanja volivcev s strani Donalda Trumpa in Boruta Pahorja med predvolilnimi soočenji v času volitev za predsednika Slovenije in predsednika Združenih držav Amerike. V nalogi s pomočjo analize verbalne in neverbalne komunikacije analiziram komunikacijo predsedniških kandidatov. Z analizo predvolilnih soočenj, do katerih je mogoče dostopati na spletu, ugotavljam, da sta tako Borut Pahor kot Donald Trump obvladovala komunikacijski proces, čeprav je za oba značilno, da se analizirane komunikacijske komponente naglo spreminjajo. Močno prepričanje v to kar govorita, je spremljala argumentacija na osebnih primerih, osebnih izkušnjah in poznavanju problematike.
Keywords: neverbalna komunikacija, verbalna komunikacija, soočenje, Donald Trump, Borut Pahor
Published: 10.06.2019; Views: 372; Downloads: 56
.pdf Full text (1,51 MB)

4.
Vpliv tvitov Donalda Trumpa na razumevanje njegove predsedniške kampanje
Simon Cigula, 2019, master's thesis

Abstract: Predsedniško kampanjo Donalda Trumpa v letih 2015 in 2016 marsikdo označuje za zgodovinsko. O njej je pisala večina svetovnih medijev, ti pa so še posebno pozornost posvetili Trumpovi rabi Twitterja, ki je predstavljala velik del njegove kampanje. V magistrskem delu so opredeljeni tako tradicionalni množični mediji kot tudi spletni mediji in družbena omrežja. Družbenemu omrežju Twitter je v magistrskem delu namenjena dodatna pozornost, ki je pripomogla pri analizi Trumpovih tvitov. Opredeljene so tudi komunikacijske in politične kampanje. Na podlagi teorije je drugi del magistrskega dela namenjen analizi vpliva Trumpovih tvitov, ki so tvorili sestavni del Trumpove predsedniške kampanje.
Keywords: Twitter, Donald Trump, predsedniška kampanja, komunikacijska kampanja, politično komuniciranje
Published: 13.06.2019; Views: 383; Downloads: 50
.pdf Full text (1,29 MB)

5.
Diskurzni okvir v predsedniški retoriki Donalda Trumpa
Žiga Krajnc, 2020, master's thesis

Abstract: This Master’s Thesis engages in research of Donald Trump’s presidential rhetoric from the perspective of evaluative framing in rhetoric. The analysis stems from Jim A. Kuypers’ theory of framing from a rhetorical perspective and J.R. Martin and P.R.R. White’s theory of language evaluation. The corpus for analysis consists of three speeches delivered by President Trump in 2017; these speeches are Inaugural Address, Remarks by President Trump on the Administration’s National Security Strategy (“America First Speech”), and Ohio Rally Speech 2017. The theoretical part consists of presenting the theory of framing as a rhetorical perspective, followed by short introduction of the theory of language evaluation. Donald Trump’s rhetoric style and characteristics are also included separately. The empirical part presents the analysis of the corpus. The research consists of two parts; the first part presents the analysis of subjects and objects and how are they framed. Furthermore, this part also detects which frames are present in the discourse. The second part consist of a discussion of results and an analysis of detected evaluative frames. It has been established that Trump’s addresses frame the President’s persona into a saviour-like figure, which offers powerful protection, security and restoration from the decay the previous administrations, supposedly, caused.
Keywords: discourse, rhetoric, Donald Trump, discourse frame, language evaluation
Published: 27.02.2020; Views: 72; Downloads: 18
.pdf Full text (2,88 MB)

Search done in 0.11 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica