| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Podeželje in razvoj gastronomije v Sloveniji
2021

Abstract: V publikaciji so predstavljena znanstvena izhodišča in pomen vzpostavljanja teritorialnih kolektivnih blagovnih znamk po modelu Izvorno slovensko za razvoj slovenskega podeželja ter gradnje gastronomskega turizma, ki temelji na kratkih dobavnih poteh od njive do krožnika in vzpostavlja sistem kakovosti in izvora živil ter gradiv tudi za vse spremljajoče dejavnike, ki družno gradijo gastronomsko podeželsko turistično destinacijo. Model temelji na sistematičnem povezovanju, gradnji sistema ocenjevanja in vizualne podobe kolektivne blagovne znamke, usposabljanju, svetovanju, ocenjevanju kakovosti, podeljevanju pravice do uporabe certifikata, vzpostavljanju sistema trženja, prodaje, logistike in zagotavljanja nenehne kakovosti skozi načrtovano spremljanje kakovosti in izvora produktov. Na prvem nivoju gradimo primarno ponudbo, in sicer usposabljamo in svetujemo ponudnikom pridelkov in živilskih izdelkov, da le-ti zgradijo zgodbe z lokalno dodano vrednostjo, ki jih lahko v jedi vključijo gostinci. Na drugem nivoju ustvarjamo lokalno prepoznavno ponudbo nastanitvenih kapacitet, gastronomskih prireditev in doživetij. Tretji nivo je namenjen ambasadorjem kolektivne blagovne znamke, ki pod eno streho združujejo več omenjenih aktivnosti in sprejemnim turističnim agencijam. Četri nivo je namenjen gradnji portala, ki omogoča komuniciranje med deležniki znotraj destinacije in pritegne pozornost zahtevnih raziskovalcev gastronomije, ki so za izjemna butična doživetja pripravljeni nameniti svoj čas in denar. Vse aktivnosti so usklajene z aktivnostmi Slovenske turistične organizacije in MGRT in odlična popotnica za Slovenija – Evropska gastronomska regija Evrope 2021.
Keywords: teritorialne kolektivne blagovne znamke, model Izvorno slovensko, trajnostni razvoj podeželja, gastronomija, kratke dobaviteljske verige, od njive do krožnika, destinacija, kakovost, poreklo-izvor
Published: 09.03.2021; Views: 112; Downloads: 18
URL Link to file

2.
Dinamika procesa oskrbe pri dragih komponentah
Žiga Božič, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Dobaviteljske verige se spoprijemajo s težavami na področju proizvodnje, zalog in s tem s pretočnimi časi. Oskrba je nujen proces za delovanje verig, zato se problem pojavlja v primeru dinamične oskrbe, ki je nepredvidljiva. Vsa nepredvidljivost v dinamični oskrbi cenovno dragih komponent še dodatno oteži tudi dejstvo, da gre za komponente, ki so zahtevnejše oblike in s tem tudi dražja. V diplomski nalogi je bil izdelan model, s pomočjo katerega smo naredili simulacijo pri različnih povpraševanjih in z različnimi predpostavkami. V resničnem svetu pride najpogosteje v poštev model, ki se hitro spreminja, predpostavke so omejene in kjer prihaja do pojavljanja napak v samem procesu naročil in dela. Učinek biča je tukaj neizbežen in tako pride do velikih stroškov zaradi netočnih zalog. Ugotovili smo, da so zelo pomembni točni podatki o proizvodnem dobavnem roku in pri obnovi delov. Naročanje mora biti čimbolj natančno, da proces deluje pravilno, ker drugače pride zelo hitro do učinka biča.
Keywords: Dobaviteljske verige, učinek biča, zaloge, povpraševanje, proizvodnja, drage komponente
Published: 14.10.2016; Views: 659; Downloads: 70
.pdf Full text (2,38 MB)

3.
Search done in 0.1 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica