| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
PRENOVA POSLOVNIH PROCESOV V PODJETJU ASSISTANCE CORIS D.O.O.
Robert Goričnik, 2014, bachelor thesis/paper

Abstract: Podjetje Assistance CORIS d.o.o. je od leta 2005 na poti k digitalizaciji poslovanja. Z implementacijo programske opreme za podporo tovrstnemu načinu poslovanja je podjetje že prilagodilo delo v operativnem, finančno-računovodskem ter prodajnem sektorju. Kljub omenjenim novostim pa se ugotavlja, da je celoten proces obdelave posameznih storitev, ki jih podjetje nudi, od začetka z odpiranjem primera, do konca s plačilom računov in arhiviranjem, predolg. V podjetju se zaradi neobvladljivosti procesov pojavlja prevelika obremenjenost zaposlenih, za potrebe podjetja se je izkazala nujna tudi izboljšava pri dostopnosti arhivskih dokumentov. Potrjena je potreba po prenovi procesov, ki bo odpravila obstoječe težave. Kot posledica procesa prenove je potrebna rešitev zgoraj omenjenih težav ter izboljšanje celotnega poslovanja podjetja. Dosedanje spremembe na področju poslovanja so bile usmerjene v zmanjševanje potrebe po papirni dokumentaciji; dolgoročni cilj podjetja je večja efektivnost, manjši stroški ter manjša obremenjenost zaposlenih.
Keywords: Prenova poslovnih procesov, brezpapirno poslovanje, digitalizacija poslovanja, elektronska hramba dokumentov, avtomatizacija poslovanja.
Published: 28.01.2015; Views: 1211; Downloads: 149
.pdf Full text (1,40 MB)

2.
ZAZNAVANJE IN UPORABA BANČNIH STORITEV V SRBIJI
Klavdija Novak, 2016, master's thesis

Abstract: Odjemalci in njihove navade se spreminjajo. Pričakovanja odjemalcev so vse višja, zahteve po enostavni uporabniški izkušnji postajajo splošno veljavne. Kakovost storitev in servisa pridobivata na pomenu. Podjetja morajo postati bolj hitra in agilna pri prilagajanju odjemalcem in trgu. Ko se podjetje usmerja na nove trge, mora pri tem upoštevati še posebnosti ciljnega trga in načrtovanje postane še bolj zahtevno. Globalizacija trga prinaša priložnosti za mnoga podjetja, ki morajo biti predvsem v obdobju recesije še bolj iznajdljiva in poskušati najti dodatne vire prihodkov. Vse večji tehnološki napredek in prepletanje marketinga z informacijsko tehnologijo ponuja podjetjem doma in na tujih trgih velike možnosti, poleg dodatnih zaslužkov tudi stroškovno optimizacijo. Najbolj pomembno je, da podjetja pri načrtovanju svojih trženjskih aktivnosti poslušajo odjemalce, pri tem pa upoštevajo tudi trende v okolju in interne strateške usmeritve ter predvsem zmožnosti. Usmerjenost na odjemalce, t.i. customer oriented approach postaja ključno vodilo uspešnih podjetij. V magistrskem delu smo prikazali pomen učinkovite analize okolja in podjetja, pri tem pa posebej zaznavanja bančnih storitev s strani uporabnikov. Preučevali smo razlike pri zaznavanju bančnih storitev med uporabniki na perspektivnem razvijajočem srbskem trgu. Osredotočili smo se na preučevanje dejavnikov kakovosti in povezovanje slednjih z zadovoljstvom in zvestobo odjemalcev. Če podjetje pozna kateri so tisti dejavniki kakovosti, ki največ pomenijo odjemalcem, mu to omogoča prilagajanje trženjskih aktivnosti in ciljno oz. odjemalcem prilagojeno ponudbo in servis. Personalizacija in individualna ponudba ter pristop do odjemalcev postajata pravzaprav ključen element razlikovanja podjetij. Glede na visoko pomembnost blagovnih znamk in ugleda institucije v očeh stranke, nas je v magistrskem delu tudi zanimalo kako ugled in blagovna znamka vplivata na nakupno izkušnjo odjemalcev. Namen magistrskega dela je bil zasnovati podlago za pripravo mednarodne strategije trženja Nove KBM oziroma njene nekdanje hčerinske družbe, KBM banke na srbskem trgu. KBM banka je v času nastajanja magistrskega dela zamenjala lastništvo. Ko smo pripravljali dispozicijo tega magistrskega dela, je banka zastavila ambiciozno strategijo razvoja, katere ključni cilj je bil povečanje tržnega deleža na srbskem trgu. Pri pripravi strategije trženja smo zato izhajali iz tega cilja in izoblikovali strategijo, s katero bi lahko banka potencialno sledila temu cilju tudi po spremembi lastništva. Na primeru smo poskušali prikazati izzive vstopa domačega podjetja na tuji trg, kjer že obstaja močna konkurenca. S pripravljeno strategijo smo poskušali nakazati nove trende in priložnosti diferenciacije trženjskih aktivnosti na razvijajočem se trgu, ki lahko dolgoročno podjetju prinese izboljšano tržno pozicijo in poslovanje. Pri tem smo se posebej posvetili rešitvam, ki v hitro spreminjajočem se okolju lahko prinašajo dodatne konkurenčne prednosti. Preučevali smo smer digitalne transformacije poslovanja na primerljivi banki v Srbiji in poskusili oceniti ali tovrstna strategija na srbskem trgu lahko predstavlja utrjevanje tržne pozicije in smer prihodnjega razvoja srbskega trga.
Keywords: bančne storitve, strategija trženja, kakovost storitev, digitalizacija poslovanja, blagovna znamka, Srbija
Published: 15.09.2016; Views: 575; Downloads: 45
.pdf Full text (2,36 MB)

3.
Analiza učinkov brezpapirnega poslovanja na izvajanje poslovnih procesov: primer servisne delavnice
Monika Mar, 2018, master's thesis

Abstract: Uvedba brezpapirnega poslovanja predstavlja za podjetja enega izmed pomembnih korakov k temu, da pospešijo izvajanje poslovnih procesov, dosežejo boljši nadzor nad dokumenti in zagotovijo varnejše poslovanje. Podjetja se srečujejo z veliko količino papirnatih dokumentov, ki v njih zasedejo veliko prostora, prav tako pa zaposlenim vzamejo veliko časa, da jih najdejo in jih pravilno shranjujejo. Osnova za prehod na brezpapirno poslovanje so dobre informacijske rešitve s tega področja, ki uporabnikom omogočajo hitro in enostavno delo ter prihranek časa. Pomemben del brezpapirnega poslovanja predstavlja tudi uvedba e-podpisa preko elektronske tablice. Uvedba brezpapirnega poslovanja je tako primerna tako za velika kot tudi manjša podjetja, potrebno je le, da podjetje ugotovi, da se bo s takšno rešitvijo izboljšala učinkovitost izvajanja poslovnih procesov. V magistrskem delu smo se tako posvetili možnosti uvedbe brezpapirnega poslovanja in e-podpisa na primeru servisne delavnice. Poiskali smo dva ponudnika, ki ponujata rešitve s tega področja, in nato primerjali kateri izmed teh dveh ponudnikov je najprimernejši za uvedbo brezpapirnega poslovanja v obravnavani servisni delavnici. Podjetji, ki smo ju izbrali za primerjavo, sta bili Mikrografija d.o.o. in Setcce d.o.o.. Na podlagi zahtev oz. kriterijev, ki smo jih postavili, smo ugotovili, kateri izmed teh dveh ponudnikov je najprimernejši. Ugotovili smo, da obe podjetji ustrezata nominalnim kriterijem in sta povsem izenačeni, tako da je glede izbire najprimernejšega ponudnika vplivalo predvsem naše strokovno mnenje. Na podlagi vseh informacij, ki smo jih dobili, smo ugotovili in predstavili, kako uvedba brezpapirnega poslovanja vpliva na izvajanje poslovnih procesov v servisni delavnici oz. servisnem sprejemu v obravnavanem podjetju.
Keywords: brezpapirno poslovanje, e-podpis, učinkovitost poslovanja, servisna delavnica, digitalizacija poslovanja.
Published: 12.10.2018; Views: 587; Downloads: 122
.pdf Full text (1022,54 KB)

4.
Vloga vzdrževanja v digitalni dobi
Špela Rebernik, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomskega dela je raziskali in preučili pojem industrija 4.0, digitalizacijo poslovanja in povezavo zgoraj omenjenih pojmov z vzdrževanjem. V času pisanja diplomskega dela smo želeli spoznati vlogo vzdrževanja v digitalni dobi, saj vse večji razvoj tehnologije prinaša novosti, s tem pa prihajajo tudi spremembe, katere zajema industrija 4.0. Gre za četrto industrijsko revolucijo, ki prinaša spremembe na področju pametne tehnologije. Z razvojem tehnologije prihaja tudi do boljšega nadzora in analitike s področja vzdrževanja opreme, strojev, sistemov, itd., v celotnem sistemu podjetja, kar pomaga pri izboljšanju ključnih kazalcev, kot so manjša poraba energije, večja produktivnost, večja kvaliteta, večja zanesljivost in sigurnost proizvodnje, kar vodi v večji prihranek ter nenazadnje večji dobiček. V diplomskem delu smo s pomočjo anketnega vprašalnika o razširjenosti in uporabi vzdrževanja 4.0 celovito raziskovali omenjeno področje. Želeli smo predstaviti stanje v slovenskem gospodarstvu, zato smo se z anketnim vprašalnikom omejili le na slovenska podjetja. Raziskava nam je bila v pomoč pri analizi implementiranosti vzdrževanja 4.0 v gospodarstvu. Med raziskavo smo pridobili zanimive ugotovitve. Povzamemo lahko, da je industrija 4.0 v Sloveniji v veliki meri že prisotna, kljub temu pa v večini podjetij še ni implementirana kot celota, kar onemogoča ključne prednosti uporabe industrije 4.0 kot take. Pri vzdrževanju je bilo ugotovljeno, da je večina anketiranih podjetjih pri vpeljavi preventivnega vzdrževanja opazila, da jim to pomaga pri zmanjšanju stroškov in daljši življenjski dobi opreme, kljub temu pa kar nekaj posameznikov še vedno ne uporablja oz. ne vpeljuje raznih programskih orodij in tehnik, ki bi jim pomagale pri boljšem pregledu in analizi za nadaljnje delo. Zaključimo lahko, da bo vse več ljudi začelo implementirati industrijo 4.0 v svoje sisteme, saj jim bo lahko pomagalo pri izboljšavah samega sistema in programov, hkrati pa pri zmanjšanju različnih dejavnikov, ki ogrožajo boljšo uspešnost podjetja.
Keywords: Digitalizacija poslovanja, industrija 4.0, vzdrževanje, pametna tehnologija.
Published: 16.01.2020; Views: 197; Downloads: 29
.pdf Full text (907,19 KB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica