1. Procesi prodaje in nabave v podjetju delo prodaja d.d.Katja Gundelj, 2018, master's thesis/paper Abstract: Procesi prodaje in nabave so za podjetje zelo pomembni elementi v povezavi z ostalimi orodji pri marketinškem komuniciranju. Zelo pomembno je sodelovati z nabavno službo in tudi ostalimi oddelki, da lahko podjetje posluje optimalno. Podjetje, prodajni prostori in celovita organizacija morajo biti pozitivno predstavljeni, osebje prijazno in uslužno ter dobro informirano o prodajnih izdelkih, tako da lahko pravilno svetuje svojim kupcem.
Nabavna služba mora zelo tesno sodelovati s prodajnimi oddelki in transportom, saj morajo biti izdelki ob pravem času na pravem mestu. Prav tako mora nabavni oddelek poskrbeti za najbolj optimalno nabavno ceno in izbrati najbolj zanesljive dobavitelje za nemoteno poslovanje podjetja.
Pomembno je imeti optimalno zalogo blaga, tako da imamo vedno na voljo izdelke, ki jih želijo kupci. Če izdelka nimamo, gre kupec v drugo prodajalno, s tem pa smo kupca izgubili in zelo težko ga je prepričati, naj se vrne. Ker je konkurenca vedno večja, je treba najti način, kako vzbuditi pozornost pri kupcih, in jih s tem pritegniti k ponovnemu nakupu in obisku.
Najpomembnejši cilj vsakega podjetja je doseči čim večji dobiček, hkrati pa ohraniti visoko kakovost, dobre odnose in konkurenčnost. Vse to je dosegljivo z uporabo različnih orodij marketinškega sistema. Keywords: komunikacija v marketingu, procesi prodaje, procesi nabave, oglaševanje, odnosi z javnostmi, osebna prodaja, management zalog, Delo prodaja, d. d. Published in DKUM: 30.11.2018; Views: 1175; Downloads: 167
Full text (1,31 MB) |
2. Pospeševanje prodaje v podjetju Delo prodaja d.d.Katja Žnidaršič-Gundelj, 2013, undergraduate thesis Abstract: Pospeševanje prodaje je za podjetje zelo pomemben element v povezavi z ostalimi orodji pri marketinškem komuniciranju. Zelo pomembno je sodelovati z nabavno službo in tudi ostalimi oddelki, da lahko podjetje optimalno posluje. Podjetje in prodajni prostori morajo biti pozitivno predstavljeni, osebje prijazno in uslužno ter dobro informirano o prodajnih izdelkih, tako da lahko pravilno svetuje svojim kupcem.
Prav tako je pomembno imeti optimalno zalogo blaga, tako da imamo vedno na voljo izdelke, ki jih kupci želijo. Če izdelka nimamo, gre kupec v drugo prodajalno, s tem pa smo kupca izgubili in zelo težko ga je prepričati, naj se vrne. Ker je konkurenca vedno večja, je treba najti način, kako vzbuditi pozornost pri kupcih in jih s tem pritegniti k ponovnemu nakupu in obisku.
Najpomembnejši cilj vsakega podjetja je doseči čim večji dobiček, hkrati pa ohraniti visoko kvaliteto, dobre odnose in konkurenčnost. Vse to je dosegljivo z uporabo različnih orodij marketinškega komuniciranja. Keywords: marketinško komuniciranje, inštrumenti marketinškega komuniciranja, pospeševanje prodaje, oglaševanje, odnosi z javnostmi, osebna prodaja, Delo prodaja, d. d. Published in DKUM: 21.10.2013; Views: 1862; Downloads: 116
Full text (731,32 KB) |
3. Retail information systems based on SAP products : with 105 figures and 7 tablesJörg Becker, Wolfgang Uhr, Oliver Vering, professional work Keywords: prodaja na drobno, informacijski sistemi, proizvodi, integracija, trgovske družbe, trgovanje, realizacija, uporaba računalnika, računalništvo, podpora, računalniški programi, software, programska oprema, aplikacija, MIS, računalniško izmenjavanje podatkov, baze podatkov, podatki, skladiščenje, procesna informatika, podatkovne strukture, distribucija, elektronsko poslovanje, planiranje, kontrola, kazalniki, blagovni promet, strokovno delo Published in DKUM: 01.06.2012; Views: 1786; Downloads: 30
Link to full text |
4. The sales compensation handbookproceedings Keywords: kompenzacije, prodaja, kultura, reševanje problemov, kazalniki, uspešnost poslovanja, predstava, meritve, primerjave, strategija trženja, selekcija, planiranje poslovanja, tržno planiranje, design, tveganje, stroški, rezultati, dokumentacija, teamsko delo, manager Published in DKUM: 01.06.2012; Views: 1396; Downloads: 91
Link to full text |
5. Ugotavljanje potreb po znanjih v organizacijah : diplomsko deloMateja Vodopivec, 2007, undergraduate thesis Keywords: informatika, informacijska tehnologija, delovne skupine, znanje, kadri, učenje, izobraževanje, strokovno izobraževanje, metode, cilj, podjetje, poslovni proces, planiranje, zaposlenost, celovita kvaliteta, sposobnosti, prodaja, pospeševanje prodaje, Slovenija, panoge dejavnosti, management, teamsko delo, poslovno okolje, kadrovska politika, poslovne funkcije, poslovno sodelovanje, informacije, izboljšave Published in DKUM: 30.05.2012; Views: 1794; Downloads: 89
Full text (1,05 MB) |
6. Vloga marketinga pri reševanju podjetja iz krize : magistrsko deloBoštjan Marolt, 2009, master's thesis Keywords: motiviranje, teorija, podjetje, poslovna politika, zadovoljstvo, zaposlenost, delo, prodaja, pospeševanje prodaje, izboljšave, delovna uspešnost, povezanost, aktivnosti, management, vodenje, teorija upravljanja, strategija, empirične raziskave, aplikacija, modeli, poslovanje podjetja, Slovenija Published in DKUM: 30.05.2012; Views: 1984; Downloads: 106
Full text (932,07 KB) |
7. |
8. Izobraževanje in motiviranje prodajnih referentov v podjetju Ilirika turizem d.o.o. : diplomsko deloSenja Pirnat, 2006, undergraduate thesis Keywords: osebje, motiviranje, delovna uspešnost, teorija, praksa, značilnosti, turizem, dejavnost, podjetje, organiziranost, aktivnosti, zaposlenost, potrebe, zadovoljstvo, teamsko delo, kadri, izobraževanje, nagrajevanje, plače, osebni dohodek, odločanje, kadrovska politika, osebna prodaja, pospeševanje prodaje, storitve, povezanost, komuniciranje, predstava, cilj, poslovni rezultati Published in DKUM: 28.09.2007; Views: 3226; Downloads: 290
Full text (311,32 KB) |
9. Vpliv nedeljskega dela na prihodke od prodaje v Mercator-SVS d.d. Ptuj : diplomsko deloNada Gaševič, 2006, undergraduate thesis Keywords: trgovinsko podjetje, delo, prodaja, nakup, prihodek, prodajalne, delovanje, finančna analiza, prodaja na drobno, trgovske družbe, osebna prodaja, politika podjetja, cilj, analiza poslovanja, poslovne finance, poslovni rezultati, finančno poslovanje, finančni instrumenti, neposredna prodaja, prodajna politika, pospeševanje prodaje, potrošnik, zadovoljstvo, tržna analiza, meritve, metode Published in DKUM: 28.09.2007; Views: 2449; Downloads: 176
Full text (516,67 KB) |