| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
ŽENSKA PODOBA: PSIHOLOŠKO – SOCIOLOŠKA ANALIZA ŽENSKE PODOBE V TISKANIH MEDIJIH
Katja Šlihthuber, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo ŽENSKA PODOBA: psihološko – sociološka analiza podobe v tiskanih medijih zajema spoznanja o ženski podobi in njenem pojavljanju v tiskanih periodičnih medijih. Rdeča nit naloge je žensko telo in celostna podoba, pri čemer smo se dotaknili same definicije ženskega telesa in lepote s sociološkega vidika ter teoretična znanja navezali na prezentacijo ženske podobe v ženskih in moških revijah na slovenskem medijskem trgu. Teoretični del pojasnjuje odnose družbe do ženskega telesa in ugotavlja prisotnost seksizma, ko gre za vprašanje ženskega telesa, v medijski sferi. Empirični del odgovarja na vprašanji, kje in kako je ženska podoba v revijah prikazana, ter ugotavlja razlike v pojavnosti ženske podobe med tipično žensko in tipično moško revijo. Ugotovili smo, da je ženska osrednji lik tako v ženskih kot moških revijah – večinoma je ženska a priori predstavljena kot seksualni objekt, manjšinsko sledijo temu še ostale vloge, ki jih ima ženska v družbi: partnerka, mama, zaposlena in družbeno aktivna ženska. V obeh revijah se srečamo s seksističnimi, patriarhalnimi in stereotipnimi družbenimi vzorci, ki nakazujejo na, še vedno, dominanten položaj moških v družbi. Tako skozi raziskovanje pojavljanja ženske podobe v tiskanih periodičnih medijih neposredno spoznavamo tudi družbene odnose, vloge in aktualne družbene razmere.
Keywords: tiskani mediji, (žensko) telo, seksizem, spol, Cosmopolitan, Playboy, fotografija/naslovnica, oglaševanje.
Published: 03.06.2013; Views: 2372; Downloads: 501
.pdf Full text (2,46 MB)

2.
SPRACHLICHE CHARAKTERISTIKEN DER DEUTSCHEN WEB-MAGAZINE
Borut Kampuš, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Männer und Frauen lesen nicht nur Bücher, sondern auch Magazine. In der modernen Zeit, in der es ohne das Internet sowohl im privaten als auch im beruflichen Leben gar nicht mehr geht, sind also Web-Magazine eine gute Alternative. Es gibt Männerwebmagazine und es gibt Frauenwebmagazine, und in meiner Diplomarbeit habe ich mich gefragt, welche Eigenschaften beide Kategorien vorweisen, sprachlich und allgemein gesehen. In dieser Diplomarbeit werden die Männerwebmagazine Playboy.de und Menshealth.de sowie die Frauenwebmagazine Cosmopolitan.de und Elle.de untersucht. Mein Ziel war es festzustellen, welche Themen aktuell sind, was die sprachlichen Merkmale sein könnten und ob es Unterschiede gibt, wenn man Männerwebmagazine und Frauenwebmagazine zu vergleichen versucht. Die Ergebnisse im empirischen Teil wurden durch das Vergleichen des Inhalts und der sprachlichen Ebene auf den Internetseiten von diesen Männer- und Frauenwebmagazin gewonnen und dann sorgfältig miteinander verglichen. Von Tag zu Tag gibt es weniger gedruckte Ausgaben von Magazinen und Zeitschriften, weil die Verleger es verstanden haben, dass die Zukunft nur noch in den Online-Ausgaben liegt.
Keywords: Männerwebmagazine, Frauenwebmagazine, Playboy, Men's Health, Cosmopolitan, Elle, Internet
Published: 10.12.2014; Views: 676; Downloads: 39
.pdf Full text (1,87 MB)

Search done in 0.03 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica