| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
RAZVOJ BLAGOVNE ZNAMKE - COCKTA
Savina Premzel, 2011, final seminar paper

Abstract: Temo, ki sem si jo izbrala za diplomski seminar sem razdelila na dva glavna dela. V prvem delu seminarja sem se osredotočila na teoretičen razvoj blagovne znamke, in s pomočjo različnih teoretikov opisala dejavnike, ki imajo bistven vpliv na blagovno znamko. Na razvoj blagovne znamke vplivajo tako notranji, kot zunanji dejavniki. Prav tako ima velik vpliv korporativna znamka, ki ji daje temelje. Poslanstvo blagovne znamke je bistvenega pomena, zato ga moramo zastaviti tako, da nam bo v ponos in nas bo zmeraj spominjal po kateri poti hodimo in kam želimo, prav tako je pomemben odnos, ki ga gojimo v organizaciji. Želeti si moramo uspeha in znati izkoristiti prednosti, ki jih razvijamo z blagovno znamko. V drugem delu, v praktičnem primeru diplomskega seminarja, sem povzela zgodovino razvoja blagovne znamke Cockta. Cockta je blagovna znamka, ki je stalnica na slovenskem trgu že šestdeset let, prav zato je pomembna blagovna znamka, od katere se lahko učimo in po njej povzemamo vrednote in prijeme, ki jih je uporabila na svoji dolgi poti do uspeha. Tudi, ko ji ni šlo vse tako, kot bi si želeli in so na njeno pot stopili močni konkurenti se ni vdala in ostala zmeraj zvesta svojim ciljem. Nikoli ni povzemala in se spreminjala samo zato, da bi ustrezala drugim. Sledila je svojim vrednotam in se uspešno, morda včasih, počasi prilagajala trendom, ki jih narekuje tempo življenja. Skozi pisanje diplomskega seminarja sem izluščila, da so temelji, ki jih postavimo, ko želimo graditi blagovno znamko, in jo razvijati bistvenega pomena. Pošteni, odkriti cilji in nameni so tisti, ki bodo skrbeli, da bomo razvoj peljali po pravi poti do blagovne znamke, na katero bomo lahko s ponosom pokazali in rekli, ta blagovna znamka je vredna našega zaupanja.
Keywords: blagovna znamka, razvoj, vrednote, celostna grafična podoba, kultura, Cockta.
Published: 21.11.2011; Views: 3645; Downloads: 750
.pdf Full text (1,45 MB)

2.
EMBALAŽA BLAGOVNE ZNAMKE COCKTA SKOZI ŽIVLJENJSKI CIKEL
Matic Deželak, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Osnovni namen embalaže je predvsem nositi in varovati, ohraniti vrednost in izdelek zaščititi ter olajšati njegovo uporabo. Diplomsko delo obravnava embalažo blagovne znamke Cockta skozi življenjski cikel. Cilji diplomskega dela so bili proučiti embalažo blagovne znamke Cockta skozi njen življenjski cikel. Diplomsko delo zajema pet poglavij. V uvodnem poglavju je opredeljeno področje problema, opis problema, predstavljeni so cilji, predpostavke in omejitve ter metoda dela. V drugem poglavju se seznanimo s teoretičnimi spoznanji o embalaži, njenim pojmom, kako je sestavljena, katere vrste poznamo in kakšna je njena funkcija. Tretje poglavje smo namenili življenjskemu ciklu izdelka in predstavitvi posameznih stopenj. V četrtem poglavju smo predstavili pojem blagovne znamke, njene kratkoročne in dolgoročne cilje, njeno označevanje, varstvo znamk in vpliv embalaže na uporabnika. V petem, zaključnem poglavju, je bilo predstavljeno podjetje Droga Kolinska d.d. v sklopu katerega smo podrobneje predstavili blagovno znamko Cockta, spreminjanje njene embalaže skozi čas in prodajne rezultate Cockte v opazovanem obdobju.
Keywords: embalaža, blagovna znamka, Cockta, Droga Kolinska d.d., življenjski cikel izdelka, diplomsko delo
Published: 07.07.2015; Views: 845; Downloads: 163
.pdf Full text (808,50 KB)

Search done in 0.07 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica