| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 5 / 5
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Analiza umetne inteligence in možnosti njene uporabe v inovacijah in inovacijskem okolju podjetja "x"
Jasmina Gergorec, 2023, master's thesis

Abstract: Umetna inteligenca (UI), ki vključuje področja, kot so strojno učenje, globoko učenje, konvolucijske in ponavljajoče se nevronske mreže ter procesiranje naravnega jezika, igra ključno vlogo v sodobnem poslovnem svetu. Ta tehnologija temelji na naprednih metodah obdelave in analize velikih količin podatkov in ponuja podjetjem, kot je BTC d. d., možnost za pridobivanje konkurenčne prednosti. Z integracijo UI lahko BTC d. d. izboljša interpretacijo tržnih trendov, optimizira logistične operacije in nadgradi uporabniško izkušnjo. To omogoča boljše razumevanje in napovedovanje potreb strank, optimizacijo zalog in avtomatizacijo komunikacije. Poleg tehnoloških izboljšav UI prinaša tudi pravne in etične izzive, predvsem v upravljanju intelektualne lastnine, ki vključuje patente, blagovne znamke in avtorske pravice. To je bistveno za ohranjanje inovativnosti in zaščito inovacij pred nepooblaščenim kopiranjem ali uporabo. Jasno opredeljeni pravni okviri, ki obravnavajo etična vprašanja, varstvo podatkov in intelektualno lastnino, so ključni za ustvarjanje okolja, ki spodbuja zakonite in etične inovacije. Predstavili smo konkretne predloge za integracijo UI v različne oddelke podjetja BTC d. d., kot so računovodstvo, kadrovanje, logistika in marketing. V naši študiji, ki je vključevala uporabo ChatGPT-4, smo odkrili, da ta oblika umetne inteligence znatno pospešuje generiranje inovativnih idej, kar je ključnega pomena za BTC d. d. Ta sposobnost omogoča hitrejši razvoj in testiranje novih konceptov, s čimer se izboljšuje agilnost in učinkovitost inovacijskega procesa. S pomočjo ChatGPT lahko podjetje bolj učinkovito razume in implementira UI v svoje poslovne strategije. Naše raziskovanje zaključujemo s SWOT analizo in praktičnimi spoznanji o uporabi ChatGPT. UI igra pomembno vlogo v inovacijskem procesu v BTC d. d., saj ne le optimizira obstoječe procese, ampak tudi odpira nove poslovne možnosti in strategije.
Keywords: umetna inteligenca, inovacije, inovacijsko okolje, intelektualna lastnina, BTC d. d., ChatGPT
Published in DKUM: 18.01.2024; Views: 297; Downloads: 111
.pdf Full text (1,27 MB)

2.
Mnenja študentov o uporabi umetne inteligence ChatGPT v študijskem procesu
Manja Pauko, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga predstavlja raziskovanje mnenj študentov o uporabi umetne inteligence ChatGPT v študijskem procesu. Namen diplomske naloge je raziskati pomen in vlogo umetne inteligence tako v študijskem procesu, kot tudi v marketingu. Znanje smo želeli poglobiti z različnimi teorijami, mišljenji in predikcijami mnogih akademikov, predvsem tujih, kjer je morda proces sprejemanja tehnologije nekoliko hitrejši. V središče pozornosti nismo postavljali le koristi, prednosti in pozitivnih vplivov umetne inteligence ChatGPT na študijski proces in marketing. Prav tako smo se osredotočali na slabosti, nevarnosti in potencialne pasti na katere bi naj bili pozorni. Temelj diplomske naloge predstavlja bogat teoretični vzvod teorij in znanj, podkrepili pa smo ga tudi z realnimi rezultati anket študentov o njihovem mišljenju uporabe umetne inteligence ChatGPT tekom njihovega študijskega procesa.
Keywords: ChatGPT, umetna inteligenca, marketing, študijski proces, socialna omrežja
Published in DKUM: 16.10.2023; Views: 387; Downloads: 123
.pdf Full text (2,25 MB)

3.
Zaupanje mladih v vsebino, ustvarjeno z umetno inteligenco : magistrsko delo
Tjaša Brglez, 2023, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu smo raziskovali, ali obstajajo vplivi med algoritmično pismenostjo mladih in zaupanjem v vsebine, pridobljene s ChatGPT-jem, ter med prej omenjenim zaupanjem in pogostostjo preverjanja vsebin, pridobljenih s ChatGPT-jem z uporabo različnih digitalnih informacijskih virov. Rezultati raziskave iz empiričnega dela so pokazali, da ni statistično značilnega vpliva algoritmične pismenosti na zaupanje, prav tako ni statistično značilnega vpliva zaupanja na nagnjenost k preverjanju vsebin. Ugotovili smo tudi, da mladi dosegajo visoke stopnje algoritmične pismenosti. Dobljene ugotovitve lahko služijo kot motivacija k nadaljnjemu raziskovanju vpliva različnih pismenosti na zaupanje v vsebino, pridobljeno z različnimi orodji umetne inteligence.
Keywords: zaupanje, algoritmična pismenost, umetna inteligenca, ChatGPT
Published in DKUM: 13.10.2023; Views: 298; Downloads: 61
.pdf Full text (2,44 MB)

4.
Oblikovanje uporabniške izkušnje z inteligentnim sistemom ChatGPT : magistrsko delo
Elena Osrajnik, 2023, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu je bila raziskana možnost oblikovanja uporabniške izkušnje spletne strani s pomočjo sistema ChatGPT. Zastavljene so bile zahteve, preko katerih je bil voden do odkrivanja načinov ugotavljanja potreb uporabnikov, kreiranja person, testiranja uporabnosti strani, raziskovanja potekov uporabe spletne strani, načinov merjenja in povečanja konverzije strani ter oblikovanja pristajalne strani z uporabo elementov uporabniške izkušnje. Po analizi odgovorov je bilo ugotovljeno, da je ChatGPT sposoben sooblikovati uporabniško izkušnjo fiktivne spletne strani, ki je primerljiva z oblikovanjem, ki bi ga izvedel človek. Spletna stran, za katero je bila ustvarjena uporabniška izkušnja, je bila s sistemom tudi vizualno predstavljena.
Keywords: Uporabniška izkušnja, oblikovanje, ChatGPT, umetna inteligenca.
Published in DKUM: 12.10.2023; Views: 471; Downloads: 105
.pdf Full text (1,54 MB)

5.
Employing AI Tools in Tourism: A Qualitative Study of Social Media Content Generation in a Work Environment : a qualitative study of social media content generation in a work environment
Tarik Džinić, 2023, undergraduate thesis

Abstract: In the midst of industries being reshaped by the emergence of technologies our attention is drawn to the increasing trend of AI and its potential integration, in the work environment. At present, we recognise the swift evolution of technology and the necessity to align with current trends. In this thesis we delve into the world of content creation in tourism social media marketing. We specifically focus on how AI tools, like ChatGPT transform the way we generate content across social media platforms. Through the thesis we highlight the importance of content marketing in boosting brand visibility and engagement. We further explore how generative AI models can create content, enhance personalization and streamline marketing strategies. Additionally, we investigate the newly emerging field of prompt engineering, which focuses on improved interactions with generative AI models. While AI tools offer efficiency, we emphasize the need to strike a balance between automation and human driven creativity. In the evolving landscape of digital marketing, this study contributes insights into leveraging AI-powered content creation for enriching the tourism industry's social media endeavours.
Keywords: Content creation, artificial intelligence, ChatGPT, prompt engineering, social media marketing
Published in DKUM: 09.10.2023; Views: 568; Downloads: 71
.pdf Full text (1,99 MB)

Search done in 1.45 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica