| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Izboljšanje velneške ponudbe v Grand hotelu Donat Superior Rogaška Slatina
Tadeja Medved, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Centri dobrega počutja v hotelu že vrsto let ostajajo vpeti v okvire velneške ponudbe. Vsak velneški center ima svoje posebnosti in prednosti. Prav zaradi tega je pomembno, da je nabor velneških storitev posameznega centra raznolik in kakovosten. V nalogi smo raziskali, kako so gostje zadovoljni z obstoječo velneško ponudbo in naborom velneških storitev izbranega centra dobrega počutja, Grand hotela Donat Superior v Rogaški Slatini. Prav tako nas je zanimalo, kaj bi pri velneški ponudbi gostje želeli, da se izboljša in katere velneške storitve želijo koristiti v prihodnje. Raziskava je bila izvedena na podlagi 50 anketirancev, ki so bili gostje obravnavanega hotela in uporabniki storitev njegovega centra dobrega počutja. Raziskava je pokazala, da so gostje z velneško ponudbo in naborom velneških storitev hotelskega velnes centra v veliki večini zadovoljni. Podali pa so nekatere predloge, kako bi lahko hotelski velneški center ponudbo še izboljšal. Na podlagi njihovih predlogov in najnovejših velneških trendov smo v zaključku naloge podali predlog izboljšav.
Keywords: Velnes, Zdravstveni turizem, Velneška ponudba, Center dobrega počutja
Published: 10.10.2019; Views: 712; Downloads: 182
.pdf Full text (1,25 MB)

2.
MOŽNOSTI UVAJANJA STORITEV DOBREGA POČUTJA V HOTELU PAKA
Ivan Vazner, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Wellness je celovit koncept ohranjanja zdravja. S storitvami wellnessa se želijo ljudje sprostiti, izboljšati svoje dobro počutje, odpraviti stres in storiti nekaj za svoje zdravje. Mesto Velenje se mora zavedati, da je turizem dejavnost, s katero lahko pospeši gospodarski razvoj mesta. Dolgoročen razvoj turizma mora biti sprejemljiv tako za lokalno prebivalstvo kot tudi za okolje. Hotel Paka nujno potrebuje dodatno ponudbo, s katero bi zapolnila praznino. S centrom dobrega počutja bo hotel izboljšal ponudbo storitev in povečal svojo konkurenčnost. Skupaj v empiričnem delu naloge so raziskane možnosti odpiranja centra dobrega počutja v sklopu ponudbe Hotela Paka. Domačini se strinjajo, da je wellness center prava smer razvoja turizma v mestu. Pomembne ugotovitve pri razvoju wellnessa v Velenju so: -­ prebivalci mesta si želijo storitve wellnessa; -­ mesto bi z wellness centrom pridobilo dodatno turistično ponudbo; -­ regija mora imeti izdelan dolgoročni načrt turizma.
Keywords: wellness, center dobrega počutja v Hotelu Paka, ohranjanje zdravja.
Published: 28.06.2010; Views: 1984; Downloads: 136
.pdf Full text (618,12 KB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica