| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
CELOSTNA GRAFIČNA PODOBA ŠVEDSKEGA STANOVANJSKEGA PODJETJA KARLSKRONAHEM: VREDNOTENJE IMENA, BARV, LOGOTIPA, TIPOGRAFIJE IN PREDLAGANJE MOREBITNIH IZBOLJŠAV
Monika Senčar, 2013, master's thesis

Abstract: Glavni cilj magistrskega dela je ugotoviti,kako biti uspešen pri oblikovanju želene podobe,ki jo želi podjetje ustvariti pri svoji ciljni skupini preko elementov celostne grafične podobe. V našem primeru preko imena,tipografije,logotipa in barv švedskega podjetja Karlskronahem.Prikazali smo ali obstaja povezava med željami podjetja glede njihove celostno grafično podobo in dojemanji ciljne skupine in/ali literature.Uporabili smo deskriptivno, komparativno in komplementarno metodo.V splošnem ima podjetje dobro načrtovano celostno grafično podobo,kljub temu pa so se pojavile določene pomanjkljivosti,vredne spremembe.Podali smo predloge glede imena blagovne znamke, določenih elementov v logotipu in kombinacije ter spremembe barv.
Keywords: celostna grafična podoba, barva, simbol, ime blagovne znamke, tipografija
Published: 16.01.2014; Views: 1204; Downloads: 173
.pdf Full text (2,94 MB)

2.
Uporaba vrednostne analize pri izdelavi celostne podobe blagovne znamke Alveus
Katarina Kotnik Urbiha, 2011, master's thesis

Abstract: V pričujočem magistrskem delu se bom ukvarjala s celostno podobo blagovnih znamk, skušala bom razčleniti celostno podobo blagovne znamke Alveus, ugotoviti, ali je sedanja podoba blagovne znamke Alveus ustrezna glede na trende, ki so trenutno prisotni pri oblikovanju celostnih podob blagovnih znamk in glede na podobe, ki jih imajo najboljši v tej stroki. Nadalje bom s pomočjo metode vrednostne analize poizkusila najti rešitev za drugačno obliko celostne podobe blagovne znamke Alveus ter podala predlog rešitve. V drugem delu magistrskega dela se bom osredotočila na implementacijo nove celostne podobe blagovne znamke Alveus s pomočjo sodobnih marketinških kanalov in orodij, predstavila marketinški plan ter predstavila učinke oglaševanja. Na koncu bom potrdila/ovrgla zastavljene hipoteze ter skušala predstaviti omejitve, ki bi nastale pri uvajanju nove celostne podobe blagovne znamke Alveus.
Keywords: Celostna podoba blagovne znamke, Benchmarking, Vrednostna analiza, Marketing in oglaševanje
Published: 12.03.2012; Views: 2132; Downloads: 160
.pdf Full text (4,15 MB)

Search done in 0.08 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica