| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 21
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
Obvladovanje informacijske varnosti v Osnovni šoli IV Murska Sobota ob vpeljavi kontrolnega okvirja COBIT
Daniel Ficko, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Podjetja in organizacije se dnevno srečujejo z informacijsko tehnologijo, ki zahteva vedno večjo stopnjo informacijske varnosti. Za dosego ustrezne stopnje informacijske varnosti in upravljanja informacijske tehnologije je najpomembnejša močna povezava med poslovnim vodstvom in vodstvom informatike ob ustrezno določenih ciljih in izvajanju tekočih procesov. Pri izvajanju ciljev in procesov je priporočljivo upoštevati navodila mednarodnih standardov družine ISO/IEC 27000. Za dosego ustrezne informacijske varnosti in upravljanja informacijske tehnologije lahko organizacija uporablja tudi druge standarde ali priporočila, ki jih predpisuje COBIT. Za organizacije je ključnega pomena strateško načrtovanje informatike, zato nekatere za doseganje tako poslovnih kot tudi informacijskih ciljev s pridom uporabljajo ogrodje COBIT. Z uporabo ogrodja COBIT skozi zrelostni model merimo in vrednotimo procese, ki nam služijo kot merilo pri umeščanju podjetja v ustrezno informacijsko raven. Uvodni del diplomskega dela vsebuje splošne informacije o informacijski varnosti in pomenu varnosti nasploh. Sledita mu opis standarda ISO/IEC in pregled družine standardov ISO/IEC 27000. Osrednji del zajema pregled ogrodja COBIT in njegove metodologije ter njegovo umestitev v osnovno šolo z namenom določitve zrelostne stopnje in – ob ugotovljenih tveganjih in priporočilih za nadaljnje delo – izboljšanja informacijske varnosti v šoli.
Keywords: informacijska varnost, obvladovanje informatike, COBIT, zrelostni model, standardi
Published: 27.09.2016; Views: 662; Downloads: 97
.pdf Full text (2,38 MB)

2.
INFORMACIJSKA REŠITEV ZA ZAJEM SPECIFIKACIJ POSLOVNEGA PROCESA
Jasna Golež, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo predstavili načine zajema specifikacij. Osredotočili smo se predvsem na tri metodologije in njihove procesne okvirje: COBIT5, ITIL, PRINCE2. Iz njih smo poiskali ključne atribute za beleženje informacij o procesu. Za zajem specifikacij procesa smo izdelali enotno predlogo, ki vsebuje združene atribute iz posamezne metodologije. Da bo uporabniška izkušnja boljša, smo razvili informacijsko rešitev, ki omogoča upravljanje procesov.
Keywords: COBIT, ITIL, PRINCE2, zajem specifikacij, metode zajema specifikacij
Published: 22.09.2016; Views: 620; Downloads: 128
.pdf Full text (2,22 MB)

3.
Študija primera izboljšave procesa upravljanja sprememb po referenčnem modelu COBIT®5
Ivan Vidmar, 2016, master's thesis

Abstract: V realnem podjetju smo želeli s pomočjo referenčnega procesnega modela COBIT®5 izboljšati proces upravljanja IT sprememb. V študiji primera smo na osnovi empiričnih podatkov (merili smo učinkovitost procesa) statistično dokazali, da se je po implementaciji nekaterih praks COBIT®5 modela proces upravljanja IT sprememb izboljšal. V triangulaciji dokazov na osnovi več virov nastopajo še kvantitativni podatki, pridobljeni z raziskovalno metodo anketa, in deskriptivni podatki iz predstavitve konteksta študije primera. Na osnovi analize ankete ugotavljamo, da uporabniki z učinkovitostjo procesa po implementaciji praks niso zadovoljni, na osnovi deskriptivnih podatkov konteksta pa, da je dokazano izboljšanje lahko tudi posledica spreminjajoče se zahtevnosti sprememb. Podjetje, obravnavano v študiji primera, bo z implementacijo praks COBIT®5 modela, merjenjem učinkovitosti procesa ter merjenjem zadovoljstva uporabnikov nadaljevalo.
Keywords: COBIT®5, procesni referenčni model, upravljanje IT sprememb
Published: 13.09.2016; Views: 1150; Downloads: 120
.pdf Full text (2,42 MB)

4.
VPELJAVA ORODIJ ZA UPRAVLJANJE INFORMACIJSKIH STORITEV
Miran Hohler, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo pregledali vpeljavo orodij za upravljanje informacijskih storitev. Osredotočili smo se na standarde, metodologije, smernice pri upravljanju poslovnih procesov. Znotraj tega smo opredelili ključne pojme, pregledali zgodovino, tehnološko zasnovo, predstavili COBIT okvir in ITIL knjižnice, ki sta najbolj v rabi. V nadaljevanju smo pregledali operacijske upravnike, njihov namen, zasnovo, nadzorne metirke in podrobneje predstavili Microsoft Systems Center Operation Manager ter Hewlett Packard Operation Manager. Preučili smo, kako lahko operacijski upravnik podpre dva Cobit 4.1 procesa, DS3 »Upravljanje in delovanje zmogljivosti« in DS4 »Zagotavljanje neprekinjenosti storitve« procesa iz domene »Izvajajte in podpirajte«. V praktičnem delu smo razvili testno storitev Virtualna blagajna, upravljavski modul za to storitev ter razširitveni upravljavski modul. Prikazali smo upravljanje te storitve z operacijskima upravljalnikoma, z Microsoft Systems Center Operation Manager ter deloma tudi s Hewlett Packard Operation Manager. Na koncu smo preverili zastavljene cilje, navedli omejitve diplomskega dela, povzeli rezultate ter podali napotke za nadaljnje delo.
Keywords: Operacasijki upravnik, COBIT, ITIL, nadzor in upravljanje informacijskih storitev, Microsoft Systems Center Operation Manager ter Hewlett Packard Operation Manager.
Published: 06.09.2016; Views: 614; Downloads: 70
.pdf Full text (3,93 MB)

5.
MANAGEMENT INFORMACIJSKIH TEHNOLOGIJ V PODJETJIH
Luka Kovačič, 2016, master's thesis

Abstract: V zadnjih nekaj desetletjih se je uporaba informacijskih tehnologij drastično povečala, zaradi česar so vse večji pomen začela dobivati orodja za učinkovito upravljanje informacijskih tehnologij. Magistrsko delo se osredotoča na spoznanje informacijskih tehnologij in sistemov, ki so danes izjemno pomemben del poslovanja. V delu spoznamo informacijske tehnologije in sisteme, njihove sestavine in orodja za interno revizijo in organizacijo v podjetjih. Za uspešno poslovanje je potrebno ustrezno upravljanje informatike, kar dosegamo z različnimi standardi in orodij, ki jih spoznamo v nalogi. Zelo podrobno podajamo pregled dveh najpomembnejših orodij na tem področju, ITIL in COBIT, podajamo njihove sestavine in temeljne osnove za uspešno implementacijo.
Keywords: informacijske tehnologije, informacijski sistemi, upravljanje informatike, ITIL, COBIT
Published: 19.08.2016; Views: 853; Downloads: 168
.pdf Full text (1,45 MB)

6.
UVEDBA POSLOVNEGA INFORMACIJSKEGA SISTEMA LUMINA V PODJETJE BENI TEHING D.O.O. PO PRIPOROČILIH COBIT 5
Klavdija Urnaut, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo predstavili poslovne informacijske sisteme, njihove prednosti in razloge za uvedbo. Raziskali smo standard COBIT 5, podrobno pa smo preučili proces Upravljanje sprejemanja sprememb in prehod, ki je umeščen v domeno Vzpostavite, nabavite in vpeljite. Na podlagi priporočenih aktivnosti smo izvedli uvedbo poslovnega informacijskega Lumina v podjetje Beni Tehnig d.o.o. Skozi študijo primera smo analizirali uspešnost prehoda, ustreznost izbire standarda, uporabnost sistema in zadovoljstvo uporabnikov.
Keywords: poslovni informacijski sitemi, uvedba ERP, COBIT 5, dobre prakse, študija primera
Published: 14.07.2016; Views: 988; Downloads: 96
.pdf Full text (2,09 MB)

7.
Analiza uporabe ogrodij za upravljanje informatike v slovenskih podjetjih
Darja Štagar, 2016, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu smo obravnavali stanje informatike in uporabo smernic za vodenje in upravljanje informatike v slovenskih podjetjih. Osrednji fokus je izvedba raziskave z metodo ankete ter analiza zastavljenega modela. Najprej smo v nalogi predstavili teoretično ozadje, kjer smo izpostavili pomembnost informatike in predstavili pogosto uporabljene smernice. V glavnem delu naloge smo opisali izvedbo vprašalnika in analizirali pridobljene podatke. Analiza je pokazala, da so smernice za pomoč vodenju informatike v slovenskih podjetjih poznane, vendar manj uporabljene. Slovenska podjetja se zavedajo pomembnosti informatike, vendar je raven zrelosti nizka. Izvedli smo tudi komparativno analizo za primerjavo rezultatov raziskave s svetovnimi raziskavami.
Keywords: vodenje in upravljanje informatike, smernice za vodenje informatike, projektno vodenje, zrelost informatike, pomen informatike, stanje vodenja informatike v slovenskih podjetjih, CobIT, ITIL, Prince2
Published: 04.07.2016; Views: 819; Downloads: 133
.pdf Full text (4,30 MB)

8.
UPRAVLJANJE NEPREKINJENEGA POSLOVANJA IT V PODJETJU BSH HIŠNI APARATI D.O.O.
Tomaž Skaza, 2015, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je predstavljeno teoretično ozadje neprekinjenega poslovanja ter standardi in dobre prakse na tem področju. Predstavljena je družba BSH Hišni aparati, d. o. o., ter njeni ključni IT procesi, v katerih smo na praktičnem primeru upravljali neprekinjeno poslovanje informacijske tehnologije. Vpeljano rešitev smo nato ovrednotili s priporočili COBIT 5.
Keywords: upravljanje, neprekinjeno poslovanje, informacijska tehnologija, COBIT, analiza vpliva na poslovanje, analiza tveganj
Published: 01.06.2015; Views: 1477; Downloads: 212
.pdf Full text (1,98 MB)

9.
UPORABA STANDARDOV DRUŽINE ISO 27000 PRI REVIZIJI INFORMACIJSKIH SISTEMOV
Anja Greif, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Pričujoče diplomsko delo predstavlja področji revizije informacijskih sistemov in upravljanja informacijske varnosti po standardu ISO/IEC 27001. Obe področji sta pri tem povezani z relevantno in veljavno slovensko zakonodajo. Glavni namen te naloge je združiti obe področji v enoten in skladen sistem revidiranja informacijske varnosti. Za dosego tega cilja so usklajene zahteve standarda ISO 27001 s standardnim orodjem, tako revizije informacijskih sistemov, kot tudi upravljanja informatike nasploh COBIT 5. V končni fazi pa so izdelana natančna priporočila za revizijo informacijske varnosti, ki jih omogočata standarda ISO/IEC 27002 in ISO/IEC 27007.
Keywords: revizija informacijskih sistemov, sistem za upravljanje informacijske varnosti, revizija informacijske varnosti, ISO/IEC 27000, ISO/IEC 27001, ISO/IEC 27002, ISO/IEC 27007, COBIT 5
Published: 18.12.2014; Views: 1487; Downloads: 237
.pdf Full text (1,44 MB)

10.
ANALIZA PODPORE IT ZA VODENJE PROJEKTOV
Urška Majer, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Podjetja, tako večja kot manjša, se vsakodnevno srečujejo z novimi projekti. Projekti lahko zajemajo razvoj novega izdelka ali storitve, vsekakor pa mora biti projekt časovno in finančno omejen z jasno zastavljenimi cilji. Če se podjetje ukvarja z več projekti, ki so medsebojno povezani, govorimo o programu. Za učinkovito vodenje projektov je najbolje, da podjetje izbere IT-podporo za vodenje programov in projektov. V diplomskem delu so predstavljeni projekt, program in vodenje projektov. Na enem mestu so bile zbrane različne vrste IT-podpore za vodenje projektov, med katerimi je bilo na osnovi kriterijev izbranih šest, ki so bile nato medsebojno primerjane na temelju splošnih kriterijev in kriterijev COBIT. Na koncu je bila izbrana IT-podpora, ki je glede na uporabljene kriterije v ocenitvenem modelu najprimernejša za vodenje projektov.
Keywords: vodenje projektov, COBIT, projekt, upravljajte programe in procese, IT-podpora
Published: 21.11.2014; Views: 810; Downloads: 112
.pdf Full text (4,05 MB)

Search done in 0.22 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica