| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 9 / 9
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
3.
4.
5.
Kakovost trženjskih odnosov na področju trgovine na drobno : konceptualni model in empirična preverba
Patrick Vesel, 2008, doctoral dissertation

Abstract: Transakcijsko trženje oziroma trženjski splet, ki velja za osrednji način razmišljanja t. i. šole menedžmenta trženja, lahko razumemo kot niz trženjskih instrumentov, ki jih podjetje uporablja, da uresničuje svoje trženjske cilje na ciljnem trgu. Pri tem gre v glavnem za maksimizacjo dobička na osnovi uporabe različnih organizacijskih virov oziroma za t. i. mikroekonomsko maksimizacijsko paradigmo, pri kateri sta v ospredju analiza izdelkov, cen, stroškov, organizacij in transakcij ter zajem porabnikovega presežka; konkurenčnost, zasledovanje lastnega interesa ter neodvisnost med trženjskimi subjekti so v transakcijski paradigmi vzvodi ustvarjanja vrednosti. ...
Keywords: trženje, marketing, razvojna strategija, evolucija, povezanost, strategija trženja, tržna analiza, tržna struktura, modeli, prodaja na drobno, trgovinsko podjetje, trgovske družbe, prodaja, pospeševanje prodaje, storitve, kvaliteta, odnosi z javnostjo, poslovno sodelovanje, uporaba računalnika, dobavitelji, kadri, potrošnik, uporabniki, odjemalec, zadovoljstvo, orodja, empirične raziskave, analiza, case study, primeri
Published in DKUM: 28.05.2012; Views: 2668; Downloads: 131
URL Link to full text

6.
7.
E-POSLOVANJE IN CELOVITE INFORMACIJSKE REŠITVE
Lidija Bračko, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi sta teoretično opredeljena pojma celovitih informacijskih rešitev in elektronskega poslovanja. Celovite informacijske rešitve in elektronsko poslovanje so v tem času skorajda ena izmed najpomembnejših prednosti za podjetje, ki mu prinaša minimiziranje časa in stroškov poslovanja. Pri uvajanju nove rešitve je pomembno, da podjetje izbere pravo celovito rešitev, glede na svoje potrebe, in si s tem zagotovi konkurenčnost. Žal je veliko takšnih projektov neuspešnih, kar je predvsem posledica podcenjevanja njihove kompleksnosti. Za celovite programske rešitve, ki so podrobneje opisane v diplomski nalogi, je značilno, da ob uvajanju za podjetja predstavljajo veliko finačno obremenitev, ki se lahko podjetjem maščuje s propadom podjetja, če ne izberejo prave rešitve.
Keywords: Ključne besede: ERP rešitve, Elektronsko poslovanje, SAP, Navision, Bann, CASE orodja, izmenjava računalniških podatkov, podjetje.
Published in DKUM: 01.09.2010; Views: 2543; Downloads: 390
.pdf Full text (824,64 KB)

8.
9.
Search done in 0.16 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica