SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 39
First pagePrevious page1234Next pageLast page
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
VSTOP PODJETJA MIKRO+POLO D.O.O. NA TRG BOSNE IN HERCEGOVINE
Miha Završnik, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo predstavili strategijo vstopa slovenskega podjetja Mikro+polo na trg Bosne in Hercegovine. Mikro+polo je eno izmed vodilnih slovenskih podjetij na področju prodaje kemikalij, laboratorijske opreme in pribora. V letu 2008 je podjetje pridobilo zastopstvo za prodajo visoko kakovostnih kemikalij Sigma-Aldrich na področju BiH in se odločilo za vstop na tržišče. Napravili smo analizo tržišča BiH, predstavili postopek ustanovitve podjetja z omejeno odgovornostjo (d.o.o.) in predstavništva ter predstavili gospodarsko sodelovanje med Slovenijo in BiH. Nato smo se lotili analize strategij vstopa na tuj trg. Ugotovili smo, da je trenutno najprimernejša oblika vstopa odprtje predstavništva v Sarajevo in podpis pogodbe z distributerjem. Mikro+polo je zato podpisal pogodbo o distribuciji s podjetjem Tuzlafarm, ki bo skrbelo za uvoz blaga iz Slovenije in transport do končnega kupca. Analiza privlačnosti tržišča BiH na področju kemikalij in analiza konkurence je pokazala, da ima trg velik potencial, saj povpraševanje narašča, konkurenca pa je slabo razvita. Zastavili smo strateške cilje za podjetje Mikro+polo na trgu BiH in cilje za trženje kemikalij na omenjenem trgu, kjer si podjetje namerava v nekaj letih izgraditi image kvalitetnega, zanesljivega in strokovno dobro podkovanega dobavitelja visoko kakovostnih kemikalij. Strateške cilje bo moč doseči s predstavljenim marketinškim spletom, kjer smo definirali politiko izdelkov, cen, distribucije in tržnega komuniciranja. V zaključku smo celoten projekt predstavili tudi s finančnega vidika in ugotovili, da ne zahteva velikih finančnih vlaganj in de se bo investicija v nov trg povrnila že v prvem letu poslovanja.
Keywords: mednarodno trženje, strategija trženja, Bosna in Hercegovina, kemikalije, vstop na tržišče, analiza tržišča, predstavništvo, marketinški splet, predstavitev podjetja
Published: 18.06.2009; Views: 2840; Downloads: 276
.pdf Full text (579,50 KB)

9.
10.
Search done in 0.26 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica