| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 26
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
Razvoj 3D igre za učenje pravilne higiene rok
Mario Panzov, 2024, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo sledi razvoju 3D igre za učenje pravilne higiene rok. Igra skozi interaktivno izkušnjo predstavi pravilne korake umivanja rok z milom in vodo po smernicah Svetovne zdravstvene organizacije. V diplomskem delu obravnavamo postopek ustvarjanja 3D modelov likov za igro v programu Blender ter opišemo logiko in arhitekturo igre, ki smo jo konstruirali v programu Unity. S pomočjo ankete smo zbrali in analizirali podatke o izkušnjah igralcev, ki je zagotovila informacije o tem, kako so igralci sprejeli igro, informacije o izkušnjah igralcev z umivanjem rok v njihovem življenju ter usmeritve za izboljšave igre.
Keywords: Unity, Blender, 3D modeliranje, razvoj iger, higiena rok
Published in DKUM: 03.06.2024; Views: 72; Downloads: 10
.pdf Full text (23,60 MB)

2.
3D modeliranje foto-realističnega bivalnega prostora
Nika Milenović, 2024, undergraduate thesis

Abstract: Izbira primernih tekstur in osvetlitve je za foto-realizem v računalniški grafiki ključnega pomena. Namen diplomskega dela (v teoretskem segmentu) je predstaviti okolje za razvijanje Blender, namenjeno 3D modeliranju in 3D animaciji, hkrati pa predstaviti, kako osvetlitev in teksture vplivajo na foto-realizem pri 3D modeliranju. V praktičnem delu bodo predstavljeni vsi postopki modeliranja posameznih modelov našega prostora, končni izdelek in implementacija različnih virov osvetlitve ter tekstur za dosego najvišje stopnje foto-realizma.
Keywords: 3D modeliranje, foto-realizem, teksture, osvetlitev, Blender
Published in DKUM: 22.05.2024; Views: 195; Downloads: 14
.pdf Full text (3,96 MB)

3.
Izdelava modela in animacije delovanja zgodnjega strelnega orožja : diplomsko delo
Izidor Blazinšek, 2023, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo v uvodu opisali zgodovino razvoja muškete in jo nato v programu Blender 3D modelirali in ustvarili animacijo njenega strela. Uporabili smo številne modifikatorje in raznovrstne tehnike za ustvarjanje mreže modela. Zanj smo nato ustvarili materiale z realističnim videzom. S pomočjo različnih sistemov delcev smo predstavili delovanje muškete ob strelu, in eksplozijo, ki mu sledi. Vse skupaj smo predstavili v videu, ki prikaže ustvarjen model z animacijo.
Keywords: mušketa, modeliranje, animacija, Blender, senčenje
Published in DKUM: 04.12.2023; Views: 580; Downloads: 71
.pdf Full text (5,47 MB)

4.
3D digitalni oglasni pano : diplomsko delo
Katja Tratnjek, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Znotraj področja oglaševanja se je razvil nov način zunanjega oglaševanja imenovan 3D digitalni oglasni pano ali 3D digitalni anamorfni oglasni pano, ki uspešno pritegne pozornost občinstva in ohranja pozornost dlje časa. Namen diplomskega dela je s pomočjo deskriptivne in praktične metode predstaviti, kaj je 3D digitalni anamorfni oglasni pano, povzeti trenutno stanje 3D amamorfnih oglasnih panojev, ki so prisotni na trgu, in predstaviti princip delovanja ter prikazati praktično izvedbo 3D oglasnega panoja za Fakulteto za elektrotehniko, računalništvo in informatiko v animacijskem paketu Blender.
Keywords: 3D digitalni oglasni pano, anamorfoza, prisilna perspektiva, Blender.
Published in DKUM: 13.10.2023; Views: 438; Downloads: 57
.pdf Full text (4,21 MB)
This document has many files! More...

5.
Uporabnosti odprtokodnega animacijskega paketa blender za izdelavo zahtevnih fotorealističnih scen : diplomsko delo
Maja Kuhl, 2023, undergraduate thesis

Abstract: V tem diplomskem delu analiziramo in opišemo izdelavo fotorealističnega 3D modela Neytiri iz filma Avatar v odprtokodnem programskem paketu Blender. Ogledali si bomo plačljive programske pakete in primerjali njihove funkcionalnosti s funkcionalnostmi našega odprtokodnega programa. Delo obsega celovit opis izdelave modela, ki obsega vse od modeliranja grobe oblike modela do podrobne izdelave tekstur. Predmet študije je lik iz filma Avatar, ki je znan po realističnih modelih, ki so bili pred svojim časom. Po končanem delu smo ugotovili, da je Blender obširen program, ki omogoča izdelavo modelov po standardih filmske industrije.
Keywords: Blender, 3D modeliranje, fotorealizem, domišljiski lik Neytiri
Published in DKUM: 13.10.2023; Views: 428; Downloads: 67
.pdf Full text (7,49 MB)

6.
Designing and sculpting a fantasy character in the software Blender : diplomsko delo
Ognen Cvetanoski, 2023, undergraduate thesis

Abstract: This thesis delves into the visual communications and techniques of 3D character sculpting within the Blender software. The objective of this study is to understand how each element from visual communications and graphic design theory is crucial for the creation of a coherent, intriguing and engaging character. Through an extensive look at the three sculptural tenets, the research presents an overview of the necessary guidelines to be considered for any sculpting process. Furthermore, we sketch the first iteration of our character upon analyzing already existing fantastical characters. In this study we delve into the basics of the Blender software and its sculpting capabilities along with its various tools and brushes. Additionally, we focus on the creation of realistic materials which are going to be rendered in the software's own Cycles render engine. Lastly, in the postprocessing stage we will elevate the final product to appear more striking and appealing for the audience.
Keywords: Blender, Digital sculpting, Modeling, Design.
Published in DKUM: 13.10.2023; Views: 331; Downloads: 36
.pdf Full text (6,57 MB)

7.
Simulacija kinematike tlačnega preoblikovanja pločevine : diplomsko delo
Gašper Močnik, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Transferna orodja so kompleksnih oblik in so sestavljena iz veliko elementov. Orodja izdelujejo izdelke iz pločevine, ki lahko imajo prav tako zahtevno obliko. V teh orodjih se istočasno izvajajo operacije rezanja, vlečenja, odrezovanja, kalibriranja itd,… V diplomskemu delu smo opisali izdelavo simulacije za takšno orodje. Poskušali smo se približati realnemu delovanju orodja. Opisali smo kako samo orodje deluje in iz katerih delov je sestavljeno, kako se uvozi model in osnove izdelave simulacije v programu Blender. Na koncu smo še na kratko povzeli izvoz simulacije v široko dostopen spletni format, da si jo lahko vsak ogleda. Tako lahko enostavno prikažemo model tudi končnemu naročniku.
Keywords: Simulacija preoblikovanja, Transferno orodje, Blender, preoblikovanje pločevine, CATIA, STL, WRL, WebGL, Three.js
Published in DKUM: 05.10.2023; Views: 260; Downloads: 23
.pdf Full text (4,90 MB)
This document has many files! More...

8.
Animacija faz razvoja različnih vrst požara na objektih
Urška Sušelj, 2023, undergraduate thesis

Abstract: V današnjem času je animacija naravnih pojavov, kot je ogenj, izjemno priljubljena. Cilj je ustvariti čim bolj realistično animacijo, ki se že skoraj ne razlikuje več od naravnega pojava. To je omogočil razvoj sistema delcev, ki so nepogrešljivi pri animaciji ognja. V diplomski nalogi smo se osredotočili na raziskovanje delovanja ognja, sistema delcev ter znanja iz teorije prenesli v izdelavo animacije ognja in eksplozije na objektu.
Keywords: ogenj, sistemi delcev, Blender, animacija ognja, animacija eksplozije
Published in DKUM: 23.05.2023; Views: 532; Downloads: 68
.pdf Full text (3,38 MB)

9.
Časovna primerjava renderiranja v programu Blender : magistrsko delo
Žiga Voga, 2023, master's thesis

Abstract: Magistrska naloga, pripravljena v sodelovanju s podjetjem Gorenje d. o. o. predstavlja pripravo virtualnega 3D modela gospodinjskega aparata, hladilnika-zamrzovalnika, na proces renderiranja. Poleg renderiranja in časovne analize trajanja renderiranja naloga obsega še transformacijo geometrije 3D modela iz programskega okolja SolidWorks v programsko okolje Blender. Sledi priprava 3D modela na renderiranje, kar vključuje pripravo materialov in tekstur, pripravo scene in osvetlitve, pripravo animacije ter nastavitev renderirnika za dosego kakovostnih in fotorealističnih slik. Po procesu renderiranja in časovni analizi časov trajanja renderiranja na dveh različno zmogljivih napravah sledi predstavitev rezultatov, kjer je predstavljeno, zakaj je smiselna uporaba visoko zmogljive računalniške opreme.
Keywords: 3D model, Blender, renderiranje, časovna analiza
Published in DKUM: 29.03.2023; Views: 483; Downloads: 87
.pdf Full text (4,37 MB)

10.
Modeliranje in animiranje las : diplomsko delo
Julija Pestiček, 2022, undergraduate thesis

Abstract: Znotraj področja računalniške grafike je modeliranje las eden izmed temeljnih del za ustvarjanje virtualnih ljudi. Te lahko ustvarimo s pomočjo programske opreme, kot je npr. Blender. Namen diplomskega dela v teoretičnem delu je s pomočjo deskriptivne in kompilacijske metode predstaviti računalniško grafiko, modeliranje ter animiranje las. Prav tako smo predstavili sistem delcev in programsko opremo Blender. V praktičnem delu smo z eksperimentalno metodo preizkusili način modeliranja las s pomočjo sistema delcev znotraj Blenderja. Izdelali smo animacijo, pri kateri lasje plapolajo v vetru.
Keywords: računalniška grafika, lasje, Blender, sistem delcev
Published in DKUM: 21.10.2022; Views: 534; Downloads: 110
.pdf Full text (1,63 MB)

Search done in 0.23 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica