| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
UPRAVLJANJE BLAGOVNE ZNAMKE BARBIE
Barbara Orešek, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Blagovne znamke so del našega vsakdanjega življenja. Za nekatere od teh se zdi, da so že zdavnaj presegle svoje proizvode in storitvene kategorije ter postale del popularne kulture. Diplomska naloga zajema obravnavo blagovne znamke vse od njenih začetkov, do tega kakšno vlogo imajo za podjetja in kako ta okoli njih oblikujejo elemente in jim s tem podarijo lastno identiteto, ki jih razlikujejo od ostalih znamk na trgu. Navedene so tudi lastnosti, ki jih mora uspešna blagovna znamka posedovati, in dodatni dejavnik, ki jo pripelje do ultimativnega naziva ikonske znamke. Kako je to uspelo blagovni znamki Barbie, ki kraljuje na vrhu trga igrač že več kot 50 let, je prikazano v drugem delu diplomske naloge. S podrobnim pregledom razvoja znamke po desetletjih so predstavljene odločitve o poslovanju in razvoju elementov blagovne znamke, SWOT analiza pa ugotavlja tudi dejavnike, ki so Barbie zagotovili uspeh, po drugi strani pa slabosti, katere so ji na poti do vrha povzročale nemalo nevšečnosti.
Keywords: blagovna znamka, ikonska znamka, zavedanje o blagovni znamki, Barbie, starostna kompresija, socialna omrežja, pozicioniranje, komuniciranje blagovne znamke
Published: 19.12.2012; Views: 1097; Downloads: 138
.pdf Full text (626,47 KB)

2.
RAZVOJ BLAGOVNE ZNAMKE BARBIE
Barbara Krajnc, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Blagovna znamka je pomemben simbol s katerim označimo izdelek, vendar je znamka še veliko več kot samo izraz, oznaka ali ime. Njen osnoven namen je »vdihniti« izdelku prepoznavnost med kupci. V današnjem času, ko imamo za zadovoljitev naših potreb na stotine različnih izdelkov, je to zelo pomembno. Blagovna znamka je nepredstavljiv potencial, ki ga podjetje lahko gradi in neguje ali pa ga nepremišljeno zapravi. Podjetje Mattel je primer podjetja, ki s svojimi blagovnimi znamkami zna dobro in preudarno ravnati. Mattelov največji uspeh je zagotovo blagovna znamka Barbie, v okviru katere so bile izdelane najbolj priljubljene igrače na svetu. Spoznati in predstaviti razvoj blagovne znamke Barbie je glaven namen diplomskega seminarja. Zgodba blagovne znamke Barbie se je pričela pred več kot triinpetdesetimi leti, s prodajo prve punčka Barbie. Blagovna znamka se je iz leta v leto razvijala in je danes nepredstavljivo razsežna. V njenem okviru so izdelali na stotine različnih izdelkov, ki podjetju prinašajo rekordne zaslužke. Kakovostni in inovativni izdelki, dostopni skoraj v vseh državah sveta, odlično marketinško komuniciranje in zvita cenovna polika so pripomogli k neverjetni uspešnosti in prepoznavnosti blagovne znamke Barbie po vsem svetu.
Keywords: blagovna znamka, razvoj blagovne znamke, podjetje Mattel, blagovna znamka Barbie, punčka Barbie
Published: 14.12.2012; Views: 1077; Downloads: 88
.pdf Full text (995,82 KB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica