| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
PORTALI IN ANALIZA ŠTUDIJE PRIMERA PORTALA B2P TELEKOM SLOVENIJE
Vito Jakič, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Za nastanek novih tržnih poti so najpogostejši vzrok ravno razvoj interneta in tehnologije ter konkurence med podjetji, med katere spada tudi spletno poslovanje. Danes ni več dovolj samo predstavljanje podjetja na spletnem mestu, ampak se le-to vseskozi nadgrajuje. Skupne značilnosti portalov so predvsem njihove značilnosti, ki smo jih omenili že v teoriji. Po njih so zgrajeni vsi spletni portali, ločijo se po vrstah in tehnologiji. Spletna mesta s svojimi značilnosti, so tista na katerih delujejo portali in se prav tako razlikujejo po vrsti. Vse skupaj se povezuje z različnimi vrstami in oblikami e-poslovanja, ki imajo tudi svoje modele v katere razvrščamo tudi portale. V praktičnem primeru smo izbrali spletni portal B2P Telekom Slovenije, ga predstavili in analizirali na osnovi kriterijev za ocenjevanje spletnega mesta, razloženih v teoretičnem delu. Na podlagi izbranega portala smo analizirali tudi modele e-poslovanja.
Keywords: Ključne besede: portal, spletno mesto, elektronsko poslovanje, analiza, B2P portal Telekom Slovenije
Published in DKUM: 15.11.2013; Views: 2631; Downloads: 190
.pdf Full text (1,39 MB)

Search done in 2.21 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica