| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
ZGODOVINA AVTOMOBILIZMA
Nataša Vaupotič, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Zgodovina avtomobilizma ni le zgodovina avtomobila kakršnega poznamo danes, ampak sega mnogo dlje nazaj v čas, ko so ljudje za prenos svojih bremen uporabljali vozičke in vozove, za pogon pa veter, roke in noge. Šele kasneje so iznašli oziroma dodali motor z notranjim zgorevanjem. Prvi pravi začetki avtomobila segajo v leto 1769, ko je bilo predstavljeno prvo samohodno vozilo in je bilo namenjeno za vojaške potrebe. Že v tem obdobju in kasneje so bile prav vojaške razmere gonilna sila razvoja avtomobilizma, saj so prav te narekovale hitrejši in učinkovitejši razvoj avtomobila. Največja »revolucija« v zgodovini avtomobilizma se je zgodila proti koncu 19. stoletja, ko je Karl Benz izumil bencinski motor in ga kasneje vgradil v vozilo. Takrat avtomobili zaradi previsoke cene niso bili dostopni širši množici, vendar so bili privilegij premožnejšega sloja ljudi. Ta privilegij družbe je končal Henry Ford, ko je širši množici ponudil prvi serijski avtomobil - model T. Tako je postal glavni cilj izdelovalcev avtomobilov ustvariti »ljudsko vozilo«, ki bo dostopno širši množici ljudi.
Keywords: Avtomobilizem, avtomobil, avtomobilska industrija, avtomobilist, samohodno vozilo, ljudsko vozilo, model T, motorno kolo, motor z notranjim zgorevanjem, bencinski motor, karoserije, podvozja, Karl Benz, Henry Ford, Baron Anton Codelli, Janez Puh – Johann Puch, Stanko Bloudek, Avtomontaža, TAM, Revoz.
Published: 06.01.2010; Views: 6808; Downloads: 941
.pdf Full text (5,53 MB)

3.
SPONZORSTVO V SLOVENSKEM AVTOŠPORTU
Maja Hribar Mrak, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: Danes sta sponzorstvo in oglaševanje prisotna že na vsakem koraku. Logotipe podjetij srečujemo bodisi na kulturnih, turističnih in šolskih dogodkih ali pa športnih prireditvah. V tem diplomskem delu se bomo posvetili sponzorstvu v slovenskem avtomobilskem športu. Sponzoriranje je le eno izmed orodij trženjskega komuniciranja, ki ga podjetja uporabljajo, da bi s tem dosegla večjo prepoznavnost svojega izdelka, storitve oziroma celotnega podjetja. Avtomobilski šport pri nas ni tako medijsko podprt kot nekateri drugi ekipni ali zimski športi. Zahteva tudi velike finančne vložke, te pa tekmovalci in organizatorji prireditev le stežka pridobijo. Prvi del diplomske naloge smo podprli s teoretičnimi dejstvi iz omejene literature, v raziskovalnem delu pa smo med tekmovalci v slovenskem državnem prvenstvu v rallyju ter gorsko-hitrostnih dirkah izvedli anketo. Zanimal nas je odnos tekmovalcev do sponzorjev in pridobivanja finančnih sredstev ter odnos do medijev in slovenske krovne Zveze za avtošport Slovenije AŠ 2005. V veliko pomoč nam je bil tudi pogovor z dolgoletnim avtomobilističnim športnim novinarjem Gregorjem Pavšičem, ki nam je podal potrebne informacije in pojasnil novinarsko stališče do avtomobilskega športa ter vrhunskim slovenskim dirkačem Rokom Turkom, s katerim smo govorili o trenutnem stanju slovenskega avtomobilskega prvenstva ter težavah, ki pestijo ta šport.
Keywords: sponzorstvo, sponzorska sredstva, financiranje, oglaševanje, komunikacija, avtomobilizem
Published: 13.10.2016; Views: 591; Downloads: 42
.pdf Full text (1,60 MB)

Search done in 0.09 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica