| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 9 / 9
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
VIDEOTELEFONIJA PREKO IP OMREŽJA
Boštjan Šteiner, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu opišemo delovanje videotelefonije. Opis je podan na način, ki ga ponujajo globalni ponudniki in na način za domačo uporabo. V uvodu je podana zgodovina videotelefonije in njen razvoj po svetu. V nadaljevanju smo se osredotočili na signalizacijske protokole, kodirnike in na kratko opisali njihovo delovanje. Posvetili smo se strukturi videotelefonije, ki jo imajo realizirano različni ponudniki v Sloveniji. Na koncu smo se lotili še problema izvedbe domače centrale za videotelefonijo s pomočjo odprtokodnega telekomunikacijskega sistema Asterisk.
Keywords: videotelefonija, SIP, H.323, IP omrežje, Asterisk
Published: 25.02.2010; Views: 2506; Downloads: 168
.pdf Full text (4,25 MB)

3.
POVEZAVA PROGRAMSKE NAROČNIŠKE CENTRALE S SISTEMOM ZA UPRAVLJANJE S STRANKAMI
David Vrečer, 2010, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomskem delu opisujemo izvedbo povezave med programsko naročniško centralo Asterisk in sistemom za upravljanje s strankami SugarCRM. V sistem sugarCRM vgradimo gumba za dodajanje in brisanje uporabnika iz centrale Asterisk, centrali Asterisk pa spremenimo klicni načrt, tako da se med izvajanjem klicev zapisujejo podatki o klicu v podatkovno bazo. Te podatke lahko preverjamo v vmesniku sistema SugarCRM. Na centralo povežemo IP-telefon Swissvoice, telefon VoIP Nokia E72 ter programski telefon X-Lite. Povezavo preizkusimo ter prikažemo delovanje vmesnika sistema SugarCRM in centrale Asterisk.
Keywords: IP-telefonija, programska naročniška centrala Asterisk, protokol SIP, CRM – sistem za upravljanje odnosov s strankami
Published: 05.01.2011; Views: 1664; Downloads: 107
.pdf Full text (2,44 MB)

4.
IMPLEMENTACIJA IP TELEFONSKE CENTRALE NA PLATFORMI FREESWITCH
Aleš Zelenik, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo opiše razvoj IP telefonske centrale z uporabo odprto kodne programske opreme in namensko razvitih komponent, ki so del diplomskega dela. Uporabljeni so prosto dostopni in uveljavljeni VoIP internetni protokoli. Izvedbo bomo gradili na programski komponenti FreeSWITCH, ki implementira in abstrahira tehnologije za izvedbo telekomunikacijskih storitev. Opisali bomo delovanje, nastavitev in postopke izvedbe storitev IP telefonske centrale ter predstavili uporabljene tehnologije. Praktični izdelek diplomske naloge predstavlja integracija namenskih komponentv celovit sistem. To dosežemo z izdelavo aplikacije, ki s podatkovno bazo omogoča avtomatizacijo procesov in konfiguracij telefonske centrale in odjemalcev, ki jo razvijemo kot del diplomskega dela. Sistem bomo implementirati univerzalno in modularno neodvisno od posameznih komponent. Rezultat celotne integracije bomo primerjali z obstoječimi sistemi in izpostavili prednosti ter slabosti rešitve.
Keywords: telekomunikacije, IP telefonija, telefonska centrala, telekomunikacijske storitve, VoIP, PBX, FreeSWITCH, Asterisk, SIP, oddaljena konfiguracija
Published: 21.02.2011; Views: 2228; Downloads: 247
.pdf Full text (2,32 MB)

5.
ZAGOTAVLJANJE DOSEGLJIVOSTI V OMREŽJU VOIP S POMOČJO TELEFONSKE CENTRALE ASTERISK
Matej Vitez, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu opisujemo razvoj sistema za zagotavljanje dosegljivosti. Sistem temelji na telefonski centrali Asterisk, v povezavi s podatkovno bazo PostgreSql in spletno storitvijo. Sistem omogoča zaposlenim v podjetju večjo dosegljivost za stranke. Uporabniki sistema za zagotavljanje dosegljivosti si lahko preko spletne storitve ogledajo podatke o klici, poslušajo glasovna sporočila, vpisujejo dogodke v koledar, katerim dodajo parametre, ki se navezujejo na dosegljivost v času dogodka. Preko vpisa dogodkov, se nato telefonski centrali Asterisk posredujejo podatki, ki so ključni pri vzpostavljanju povezavo do uporabnika. Delo opisuje namestitev in konfiguracijo telefonske centrale in podatkovne baze. Sledi še opis izdelave spletne storitve in primeri uporabe sistema.
Keywords: IP telefonija, telefonska centrala Asterisk, zagotavljanje dosegljivosti, spletna storitev, podatkovna baza
Published: 21.02.2011; Views: 2030; Downloads: 135
.pdf Full text (2,14 MB)

6.
POVEZAVA IP TELEFONSKE CENTRALE ASTERISK Z GOOGLE KOLEDARJEM
Sašo Sečnjak, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Cilj diplomske naloge je razviti sistem, ki bo ob izbranem trenutku, glede na vpisane dogodke v Google koledarju, opozarjal uporabnike. V diplomskem delu bomo najprej predstavili IP telefonsko centralo Asterisk, pokazali nekaj njenih nastavitev, predstavili klicne načrte ter priročne funkcije, ki so že vgrajene v centralo. Predstavili bomo programski vmesnik za Google koledar v programskem jeziku Java. V opisu programskega vmesnika bomo predstavili večino funkcij, ki jih le ta podpira. V praktičnem delu bomo predstavili koncept delovanja sistema ter njegove zahteve, na koncu pa še implementacijo sistema.
Keywords: asterisk, google koledar, ip centrala
Published: 13.10.2011; Views: 2350; Downloads: 117
.pdf Full text (10,95 MB)

7.
OUTBOUND IVR - SAMODEJNI KLICNI SISTEM
Gregor Novak, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo spoznali vzpostavitev in razvoj samodejnega klicnega sistema s pomočjo računalniške hišne telefonske centrale Asterisk in medijske platforme Voxeo Prophecy. Po opisu uporabljenih tehnologij in stroškovni analizi hišne rešitve in rešitve v gostovanju v prvih poglavjih, smo v nadaljevanju predstavili vzpostavitev in izdelavo IVR aplikacije, ki nam omogoča obveščanje naročnikov o neporavnanih obveznostih. V diplomskem delu smo ugotovili, upoštevajoč stroške nakupa strojne in programske opreme ter telekomunikacijske stroške, da je ekonomsko ugodnejša uporaba hišne različice sistema.
Keywords: samodejni klicni sistem, Prophecy, Asterisk, klicni sistem, VOIP, IVR, Voxeo
Published: 12.06.2012; Views: 1372; Downloads: 79
.pdf Full text (8,54 MB)

8.
POVEZAVA TELEFONSKE CENTRALE ASTERISK S SISTEMOM ZA PRIKAZ KLICEV
Miloš Kocbek, 2014, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi bomo opisali implementacijo telefonske centrale Asterisk v povezavi s sistemom za prikaz klicev. Po vsakem zaključenem klicu telefonska centrala shrani informacije o poteku klica. Te podatke bomo uporabili za informativne preglede in obračun klicev. Implementacija bo zraven postavitve telefonske centrale obsegala razvoj spletne aplikacije, razvoj modulov za posredovanje podatkov o klicih na strežnik ter razvoj skript, ki obdelajo podatke o klicih in jih pripravijo za prikaz preko spletnega vmesnika. Osredotočili se bomo predvsem na težave pri združevanju več informacij, ki jih generira telefonska centrala v smiselno celoto, katero želi na koncu videti uporabnik preko spletnega vmesnika. Izdelek diplomske naloge bo v pomoč uporabnikom telefonskih storitev, ki želijo popoln dostop do informacij o opravljenimi klici znotraj organizacije. V zaključku diplomskega dela bomo navedli tudi konkurenčne produkte na trgu ter izpostavili prednosti oz. slabosti naše rešitve.
Keywords: Asterisk, telekomunikacije, VoIP, telefonska centrala, spletna aplikacija
Published: 20.05.2014; Views: 1116; Downloads: 34
URL Link to full text

9.
Call recording with the help of the integration of systems Cisco Unified Communications Manager and Asterisk
Simon Ocvirk, 2019, undergraduate thesis

Abstract: At the beginning of the thesis, we present the integrating systems Cisco Unified Communications Manager and Asterisk, which will be used for call recording. We later introduce the development frameworks Laravel and Angular, with the help of which the Telephone Interface Communications Manager is built upon. We have researched the methods of encryption and decryption and how we would apply these for development of our own solution, which will prevent unauthorized managing with files. Finally, we analysed options for limiting access to files and developed an integrated solution for a secure recording and managing with call recordings.
Keywords: call recording, Asterisk, Cisco, Cisco Unified Communications Manager, integration of systems
Published: 08.11.2019; Views: 291; Downloads: 43
.pdf Full text (3,04 MB)

Search done in 0.16 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica