| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 292
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Razvoj aplikacije za organizacijo športnih aktivnosti za Android
Sandra Rozman, 2021, master's thesis

Abstract: V magistrski nalogi smo razvili beta verzijo Android mobilne aplikacije za organizacijo športnih aktivnosti, ki temelji na spletni strani. Aplikacija je namenjena trenerjem oziroma organizatorjem športnih aktivnosti, ki uporabljajo mobilno napravo z Android operacijskim sistemom. Uporablja se za SMS obveščanje o dogodku in prejemanje povratnih informacij o prisotnosti udeležencev. Trenerju omogoča hitro kreiranje dogodka in pošiljanje sporočil udeležencem ter enostaven pregled nad prisotnostjo in odgovori udeležencev. Tako se lahko bolje pripravi na trening in ima, manj dela s pripravo poročil za klub. Za razvoj Android mobilne aplikacije je bilo potrebno izbrati ustrezna orodja. Pri tem smo si pomagali z zgledi v praksi. Izbrali smo razvojno orodje Android Studio, s katerim smo spletno stran preoblikovali mobilnim napravam prijazno. Lepši prikaz nam je omogočil vmesnik WebWiev, ki je sistemska komponenta za Android operacijski sistem. Funkcionalno in oblikovno zasnovo aplikacije smo izdelali na podlagi naročnikovih želja. Spletna stran testno gostuje na lokalnem strežniku, ki kot strojno opremo uporablja mini računalnik Raspberry Pi 3. Za dostop do nje smo testnemu uporabniku za testiranje aplikacije predložili naslov strežnika s katerim smo ga preusmerili na domenski IP, kjer je naša spletna stran. Ob koncu testnega obdobja smo opravili intervju s trenerjem, ki je potencialni uporabnik. Predstavil nam je izkušnje in podal predloge za izboljšave. Predlagane izboljšave bomo v bližnji prihodnosti poskušali vključiti v trenutno različico aplikacije ter jo ponuditi tudi drugim potencialnim uporabnikom. Seveda bo pred tem potrebno dobro raziskati trg.
Keywords: Android operacijski sistem, mobilna aplikacija, organizacija športnih aktivnosti, Android Studio
Published: 21.09.2021; Views: 41; Downloads: 14
.pdf Full text (4,85 MB)

2.
Izvedba šifriranja od konca do konca z uporabo programske knjižnice Libsodium
Nejc Burič Novačan, 2021, master's thesis

Abstract: V tem magistrskem delu je predstavljena kriptografija za namen vzpostavitve varnega kanala komunikacije med dvema ali več mobilnimi napravami z operacijskim sistemom Android. Predstavljene so komponente za prototipni razvoj aplikacije, povzeta je implementacija in predstavljene so omejitve prototipa. Razložene so nekatere lastnosti obstoječih aplikacij, ki so smiselne v primerjavi s tem magistrskim delom.
Keywords: Android, Libsodium, kriptografija
Published: 24.05.2021; Views: 85; Downloads: 12
.pdf Full text (1,01 MB)

3.
DALJINSKO UPRAVLJANJE S PAMETNO VTIČNICO S POMOČJO APLIKACIJE ZA MOBILNE NAPRAVE Z OPERACIJSKIM SISTEMOM ANDROID
Bojan Kseneman, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V delu je opisana zgradba in delovanje sistema pametne vtičnice, ki ga je razvilo podjetje Margento R&D ter seveda aplikacije same. Naloga sistema pametne vtičnice je omogočitev informativnega merjenje električne napetosti, toka, delovne, jalove in navidezne moči, faktorja moči - cos(φ) porabnika, ki je nanjo priključen ter temperature okolice. Namenjen je uporabi v domačih gospodinjstvih. Aplikacija pa omogoča dostop in pregled nad temi podatki ter kontrolo nad posamezno vtičnico s pomočjo pametnega telefona, ki ima nameščen operacijski sistem Android. Opisani so vsi programski jeziki, ki so bili potrebni za izdelavo aplikacije ter programska okolja s katerimi smo to dosegli.
Keywords: Android, pametna vtičnica, Java, aktivnost, strežnik
Published: 22.03.2021; Views: 177; Downloads: 0
This document has many files! More...

4.
Razvoj mobilne aplikacije za sprotno obveščanje o športnih rezultatih
Rok Koren, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V tem delu predstavljamo razvoj mobilne aplikacije za sprotno obveščanje o športnih rezultatih. Aplikacija je zgrajena na platformi Apache Cordova s programskimi jeziki HTML, CSS in JavaScript z uporabo JavaScript knjižnice jQuery in vtičnika za obvestila. Podatke smo pridobili s spletne strani s športnimi rezultati in jih prikazali v svoji aplikaciji, znotraj katere se lahko tudi prijavimo na obvestila ob spremembi rezultata. Večja težava, ki smo jo morali rešiti, je pridobivanje besedila o športnih rezultatih s spletne strani. Za rešitev tega smo morali zaobiti CORS varnostno politiko in razviti program, ki športne rezultate loči iz kode celotne spletne strani.
Keywords: Cordova, Android, aplikacija, JavaScript, CORS, športni rezultati
Published: 02.02.2021; Views: 209; Downloads: 32
.pdf Full text (1,35 MB)

5.
Izvajanje modelov strojnega učenja na mobilnih napravah z uporabo programskega ogrodja ML Kit
Duško Hristovski, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V zaključnem delu smo predstavili programsko ogrodje “ML Kit” (Machine Learning Kit – komplet strojnega učenja) ter njegove modele, tehnologije in lastnosti. Ogrodje omogoča izvajanje vnaprej omogočenih modelov strojnega učenja na mobilnih napravah. V teoretičnem delu smo pojasnili, kaj je strojno učenje in umetna inteligenca in zakaj ogrodje ne potrebuje znanje nobenih. V nadaljevanju smo razložili obstoječe rešitve, podrobnosti posameznih modelov in tehnologij ML Kit-а. Za praktičnem delu smo naredili mobilna aplikacija za skeniranje računov v Android Studio, tako da smo s pomočjo analize in načrtovanja uspešno izvedli model na napravi za prepoznavanje besedila iz slik.
Keywords: strojno učenje, ML Kit, Android
Published: 13.11.2020; Views: 270; Downloads: 39
.pdf Full text (1,61 MB)

6.
Primerjava razvoja mobilnih aplikacij s programskima jezikoma Kotlin in Java
Teodora Grneva, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava predstavitev razvoja mobilne aplikacije s programskima jezikoma Java in Kotlin ter njuno razširjenost v industriji za razvoj mobilne aplikacije. Najprej so predstavljene njune lastnosti in značilnosti, potem pa so predstavljene in analizirane njune prednosti ter slabosti. Na koncu so z uporabo okolja za razvoj Android aplikacije uspešno implementirane mobilne aplikacije v oba programska jezika in ugotovljene razlike v razvoju, implementaciji in delovanju mobilnih aplikacij na primeru testne aplikacije, izdelane v obeh programskih jezikih, s pomočjo izvedene komparativne analize.
Keywords: Android, mobilne aplikacije, Java, Kotlin, programski jeziki
Published: 12.11.2020; Views: 453; Downloads: 75
.pdf Full text (1,78 MB)

7.
Razvoj aplikacije isTabla v orodju Flutter
Miha Čas, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Zaradi vedno večjega števila uporabe pametnih telefonov, se vedno bolj povečuje zahteva po raznolikih mobilnih aplikacijah in digitalizaciji življenja. Na trgu imamo zelo veliko aplikacij, razvitih v raznih orodjih, in se tega sploh ne zavedamo. Med ta orodja štejemo tudi Googlov Flutter, ki služi razvoju aplikacij za Android ter iOS pametne telefone in med sistemi ne dela razlik. Je hiter in dobro optimiziran ter razvoj za oba sistema poteka brez vidnih sprememb. S pomočjo tega orodja smo razvili aplikacijo isTabla, ki je namenjena spremljanju stanj senzorjev po mestih. V diplomskem delu je predstavljeno orodje Flutter in razvoj naše aplikacije isTabla.
Keywords: Android, mobilna aplikacija, Flutter, isTabla, iOS
Published: 04.11.2020; Views: 319; Downloads: 103
.pdf Full text (1,33 MB)

8.
Razvoj aplikacije ABetterMe z ogrodjem Flutter
Matic Zarnec, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Razvoj mobilnih aplikacij za različne platforme je zahteven in zamuden proces, pri katerem je pomembna velika mera znanja. Problem smo rešili v diplomskem delu spomočjo programskega jezika Dart in Flutter. Uporabo danih tehnologij smo prikazali z razvojem aplikacije ABetterMe. V diplomskem delu smo se osredotočili na operacijski sistem Android.
Keywords: Flutter, Dart, iOS, Android, Provider
Published: 04.11.2020; Views: 205; Downloads: 118
.pdf Full text (6,04 MB)

9.
Prednosti uporabe arhitekturnih komponent knjižnice Android Jetpack za razvoj mobilnih aplikacij
Luka Četina, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Izbira ustrezne arhitekture je pomemben in nujen korak razvoja aplikacij za sistem Android. V tem diplomskem delu smo raziskali najbolj priljubljene arhitekturne vzorce, spoznali pomembnost dobre arhitekture aplikacij in raziskali smiselnost uporabe arhitekturnih komponent knjižnice Jetpack. Vsako komponento smo preizkusili tako, da smo z njeno pomočjo razvili aplikacijo, nato pa smo enake funkcionalnosti implementirali še brez njene uporabe. Implementaciji smo primerjali in ocenili smiselnost uporabe vsake arhitekturne komponente. Spoznali smo, da so arhitekturne komponente knjižnice Jetpack v veliko pomoč pri razvijanju aplikacij za sistem Android ter da so v času od izida, mnoge postale standard na svojih področjih.
Keywords: razvoj aplikacij za sistem Android, Android Jetpack, arhitekturni vzorci, Android
Published: 03.11.2020; Views: 284; Downloads: 78
.pdf Full text (1,46 MB)

10.
Izdelava mobilnih aplikacij z ogrodjem NativeScript
Matic Bezjak, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo si zadali cilj, da preizkusimo način razvoja, pri katerem uporabimo isto kodo za spletno in mobilno aplikacijo, ki ga podpira ogrodje NativeScript. NativeScript s tem načinom razvoja omogoča, da ena programska koda teče tako na mobilnih napravah (Android in iOS) kot tudi na osebnih računalnikih (Windows, Linux, macOS). Osrednji cilj diplomske naloge je bil preučiti ogrodje NativeScript. Zgoraj omenjeni način razvoja aplikacij smo preizkusili tako, da smo v sodelovanju s podjetjem Manto d.o.o. izdelali aplikacijo, ki bo omogočala upravljanje povezav s strankami ter beleženje časa.
Keywords: NativeScript, Angular, iOS, Android, domorodna aplikacija
Published: 03.11.2020; Views: 157; Downloads: 26
.pdf Full text (1,67 MB)

Search done in 0.15 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica