| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 303
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Jedro operacijskega sistema Android in simulator dodeljevanja delovnega pomnilnika
Domagoj Smolić, 2021, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo preučevali jedro operacijskega sistema Android. Pregledno smo opisali najpomembnejše komponente jedra. Podrobneje smo preštudirali in opisali delovanje komponente za upravljanje z delovnim pomnilnikom. V praktičnem delu te diplomske naloge smo izdelali simulator te komponente. Namen simulatorja je olajšati učenje izbranih konceptov s področja operacijskih sistemov. Simulator za upravljanje delovnega pomnilnika je izdelan v jeziku C++ z ogrodjem Qt in vsebuje grafični vmesnik za boljšo vizualizacijo delovanja komponente. Naša rešitev simulira delovanje podsistemov za dodelitev in sprostitev pomnilnika, povračilo strani in logični spomin. Pri izdelavi simulatorja smo težili k čim večji podobnosti dejanskem jedru androida. Simulator smo izčrpno testirali, v diplomskem delu pa smo demonstrirali nekaj scenarijev uporabe našega simulatorja. Uspešnost naše rešitve smo na koncu potrdili še s preprostim preizkusom uporabnikovega zadovoljstva. Naš simulator je primeren kot demonstracijsko orodje v študijskem procesu.
Keywords: Android, Linux jedro, delovni pomnilnik, simulator
Published: 18.10.2021; Views: 40; Downloads: 3
.pdf Full text (1,50 MB)

2.
Uporaba pristopa obogatene resničnosti v okviru mobilnih aplikacij
Blaž Uran, 2021, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo izdelali 3D paketnike in mobilno aplikacijo za prikaz paketnikov na stanovanjskem objektu s pomočjo obogatene resničnosti. Aplikacija bo strankam podjetja Direct4.me omogočila predhoden vpogled svojega izbranega paketnika na svojem stanovanjskem objektu. V nalogi smo predstavili ogrodja in tehnologije, s katerimi smo izdelali paketnike in aplikacijo ter opisali razvoj in implementacijo.
Keywords: Obogatena resničnost, Android Studio, Blender, Google SketchUp
Published: 18.10.2021; Views: 18; Downloads: 3
.pdf Full text (1,93 MB)

3.
Razvoj sistema za realnočasovni prenos zvočnega posnetka v lokalnem omrežju
Aljaž Šimunić, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Pri glasbenih nastopih v živo nastaja težava, ko glasbeniki ne slišijo svojega petja oz. igranja. Ta težava se rešuje s t. i. monitorji – zvočniki, ki se uporabljajo za spremljanje igranja in petja posameznega glasbenika. Obstoječi sistemi so učinkoviti, vendar cenovno dragi. V diplomskem delu se predlaga nov sistem, ki temelji na mobilnih tehnologijah. Za zajemanje zvoka se uporabi digitalna mešalna miza, ki je povezana s strežnikom, za oddajanje zvoka pa se uporabi ločen usmerjevalnik na frekvenci 5 GHz. Uporabniki zvok sprejemajo s svojimi mobilnimi telefoni, podprtimi z operacijskim sistemom Android ali iOS. Predlagana rešitev je cenovno ugodnejša od obstoječih sistemov, saj za svoje delovanje uporablja nenamenske strojne komponente.
Keywords: mobilne tehnologije, Android, iOS, realnočasovni prenos podatkov, prenos zvočnega posnetka
Published: 18.10.2021; Views: 5; Downloads: 2
.pdf Full text (995,30 KB)

4.
Pametni pomočnik za vožnjo po dirkaški stezi na operacijskem sistemu android
Marko Watzak, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Že vse odkar se je človek trudil naučiti stroj določenih veščin predvidevanja in lastne inteligence, je tukaj prisotno strojno učenje. Nemalo kdo je že velikokrat poprej prišel na misel, da bi lahko z uporabo strojnega učenja izboljšali različne športe, med drugim tudi avtomobilske. V tem diplomskem delu smo podali namen, kjer lahko skupaj s strojnim učenjem poskusimo izboljšati vožnjo posameznika na dirkaški stezi in to uspešno zabeležiti ter predstaviti na človeku razumljiv način. V našem delu smo opisali načine za reševanje problema, podali razvojna okolja in tehnologijo ter prikazali izsledke. Analizo vožnje je bilo mogoče uspešno izvesti in uspešno interpretirati dobljene rezultate v različnih scenarijih.
Keywords: OBD, OBD II, strojno učenje, Java, Android
Published: 18.10.2021; Views: 15; Downloads: 2
.pdf Full text (2,37 MB)

5.
Ovrednotenje knjižnic za podporo platformam specifične strojne opreme v ogrodju Flutter
Miha Petelinc, 2021, undergraduate thesis

Abstract: V zaključnem delu najprej predstavimo ogrodje Flutter, njegove posebnosti, ki so posledica novih različic, na kratko opišemo programski jezik Dart, nato pa se osredotočimo na analizo knjižnic, ki omogočajo uporabo specifične strojne opreme. Pri analizi knjižnic se osredotočimo na uporabnost knjižnice, berljivost dokumentacije, funkcionalnosti in pomanjkljivosti. V zadnjem delu predstavimo aplikacijo, ki omogoča uporabo izbrane strojne opreme in knjižnic.
Keywords: Flutter, ogrodje, strojna oprema, navzkrižne aplikacije, Android
Published: 18.10.2021; Views: 18; Downloads: 5
.pdf Full text (1,32 MB)

6.
Razvoj aplikacije Pametni upravitelj terminov
Dejan Orter, 2021, master's thesis

Abstract: V okviru magistrskega dela smo izdelali rešitev za elektronsko vodenje rezervacij v storitvenih salonih kot alternativo za klasično vodenje terminov. Pametni upravitelj terminov smo naredili v ogrodju Flutter, ki omogoča hkraten razvoj za Android, iOS in splet. Preko aplikacije PUT lahko salon vodi evidenco zaposlenih, ureja storitve, vodi bazo uporabnikov in vnaša termine. Končne stranke salonov se lahko prijavijo v aplikacijo, kjer imajo pregled nad prostim osebjem, termini in storitvami, ki so jim na voljo. Preko intuitivnega vmesnika si lahko preprosto izberejo termin, ki jim najbolj ustreza in so po želji obveščene en dan pred rezervacijo.
Keywords: Flutter, Laravel, Android, iOS, spletni brskalnik
Published: 18.10.2021; Views: 5; Downloads: 5
.pdf Full text (2,52 MB)

7.
Razvoj mobilne aplikacije Numizmatik
Tamara Zavec, 2021, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo si zastavili izdelati mobilno aplikacijo Numizmatik, ki bo pomagala zbirateljem kovancev. Za izdelavo aplikacije bomo najprej preučili obstoječe rešitve in njihove najpogostejše funkcionalnosti. Aplikacijo bomo razvili s pomočjo testno vodenega pristopa v integriranem razvojnem okolju Android Studio. Aplikacija bo omogočala dodajanje kovancev s pomočjo kamere na mobilni napravi in shranjevanje kovancev v spletno bazo podatkov. Ob dodajanju bo možno preveriti ali kovanec že imamo s pomočjo slikovne analize.
Keywords: mobilna aplikacija, Android, razvoj aplikacij
Published: 18.10.2021; Views: 17; Downloads: 4
.pdf Full text (1,34 MB)

8.
Razvoj nadzorne plošče za električne avtomobile
Valentin Taneski, 2021, master's thesis

Abstract: V nalogi je prikazan razvoj aplikacije za nadzorne plošče za električne avtomobile. Predstavljen je način komuniciranja vozila z aplikacijo in opisana forma podatkov. Temeljito so preučene obstoječe smernice o razvoju in testiranju te vrste aplikacije. Na podlagi preučenih stvari iz raziskave in podatkov, zbranih v anketi, smo razvili aplikacijo za nadzorne plošče. Na koncu smo aplikacijo preizkusili z eksperimentom. V poskusu smo merili čas, ki je potreben za določeno nalogo, da se konča. Izmerjeni časi se primerjajo z mednarodno določenim standardom za dolžino vozne naloge.
Keywords: Android, električno vozilo, nadzorna plošča
Published: 18.10.2021; Views: 11; Downloads: 2
.pdf Full text (4,00 MB)

9.
Razvoj aplikacije za spremljanje dogodkov tekem hokeja na travi
Alen Balaž, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Hokej na travi je šport, ki se trenutno igra samo v Prekmurju, in v tem športu tekmujejo samo trije klubi. Zaradi slabe razširjenosti se posledično tudi nikjer ne najdejo rezultati v živo na kakšnih spletnih straneh, ali pa ne obstaja android aplikacija za to. Naš cilj je torej bil, da implementiramo spletno stran za objavljanje dogodkov in android aplikacijo, kjer bi se rezultati osveževali. V nadaljevanju opišemo razvoj spletne aplikacije z node.js, uporabljanje MongoDB baze za podatke in socket.io modula na spletni in android aplikaciji za osveževanje podatkov v realnem času. V sklepu napišemo naše izkušnje z node.js, MongoDB in socket.io in kaj bi se dalo izboljšati v prihodnosti.
Keywords: Hokej na travi, node.js, Android, MongoDB
Published: 18.10.2021; Views: 5; Downloads: 1
.pdf Full text (1,17 MB)

10.
Razvoj mobilne aplikacije Herbal4All
Dalibor Veselinović, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomske naloge je digitalizacija podatkov o zeliščih in njihovi uporabi v aplikaciji Herbal4All. Aplikacija služi kot vmesnik med uporabnikom in podatkovno bazo, kamor vnašamo simptome bolezni, ta pa nam vrne podatke o ustreznih zeliščih za rešitev le-teh. V diplomski nalogi smo prav tako preučili storitve Firebase ter primerjali uporabo različnih storitev, natančneje, primerjali smo tipe podatkovnih baz ter argumentirali, kateri tip je za naš projekt primernejši.
Keywords: Android, Firebase, Java
Published: 18.10.2021; Views: 14; Downloads: 4
.pdf Full text (1,68 MB)

Search done in 0.2 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica