| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Razvoj mobilnih iger s pomočjo knjižnice AndEngine
Žiga Jelen, 2014, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je predstavljen razvoj igre s pomočjo knjižnice AndEngine. Knjižnice vsebujejo različne funkcionalnosti, ki jih prikličemo oz. uporabimo pri samem razvoju. Ni nam treba vedeti, kako točno funkcionalnost deluje, ampak moramo vedeti samo, kako funkcionalnost priklicati oz. uporabiti. Zato je uporaba knjižnic za razvijalce priporočljiva, saj s tem dosežemo večjo stabilnost in zanesljivost igre, prav tako pa nam olajšajo delo. Preučili bomo knjižnico AndEngine, v kateri bomo spoznali življenjski cikel, ustvarjanje različnih aktivnosti, delo z entitetami, modifikatorje, kamere in dodatne razširitve za samo knjižnico. Predstavili in analizirali bomo konkurenčne knjižnice in naredili preprost prototip igre, ki bo namenjena otrokom za učenje ločevanja odpadkov.
Keywords: Android, AndEngine, igralni pogon, knjižnica, igra
Published: 30.10.2014; Views: 1080; Downloads: 58
.pdf Full text (2,54 MB)

2.
PRIMERJAVA IZDELOVANJA IGER ZA PLATFORMI WINDOWS PHONE IN ANDROID
Anže Kosmač, 2014, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je predstavljena izdelava igre za platformi Windows Phone ter Android. Za razvoj igre smo uporabili pogona XNA (Windows Phone) in Andengine (Android). Igro, ki smo jo razvili se imenuje Runner, pri kateri se igralec izmika premikajočim entitetam. Na koncu smo naredili primerjavo obeh pogonov.
Keywords: Windows Phone, Android, XNA, Andengine, izdelovanje mobilnih iger
Published: 30.10.2014; Views: 1030; Downloads: 102
.pdf Full text (1,91 MB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica