| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 100
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Marketinško komuniciranje v Turistični agenciji Klas
Žiga Titan, 2024, undergraduate thesis

Abstract: Marketinško komuniciranje je za podjetja v današnjem času ključnega pomena. Je pogoj za uspešno poslovanje. Pripomore k prepoznavnosti znamke, izdelkov ali storitev, vodi k povečanju prodaje in s tem tudi k večjemu dobičku. Marketinško komuniciranje je proces s katerim podjetje ciljnim skupinam sporoča, jih nagovarja in posreduje informacije o svoji ponudbi. S pomočjo komuniciranja podjetje gradi tudi svoj imidž in ugled v očeh javnosti. Večina ljudi marketinško komuniciranje nepravilno imenuje in posplošuje kar na oglaševanje, ki pa je le eden od instrumentov marketinškega komuniciranja. Zaradi nasičenosti trga in zaradi konkurence med podjetji je nenehno dobivanje informacij iz vseh strani postalo del našega vsakdana. Navajeni smo že, da nas vsepovsod neprestano obkrožajo oglasi, ne glede na to, kje se nahajamo. Lahko bi rekli, da je prišlo že do točke, da se oglaševanja včasih niti ne zavedamo in mu niti ne namenimo veliko pozornosti, saj smo se ga že tako privadili. V delu diplomskega projekta se poglabljamo in raziskujemo, kaj vse poleg že omenjenega oglaševanja, obsega proces marketinškega komuniciranja. Teoretično znanje, ki ga pridobimo iz proučenega gradiva nato uporabimo za raziskavo marketinškega komuniciranja v Turistični agenciji Klas.
Keywords: komuniciranje, marketinško komuniciranje, Turistična agencija Klas, instrumenti marketinškega komuniciranja, komunikacijski načrt, turizem.
Published in DKUM: 09.01.2025; Views: 0; Downloads: 5
.pdf Full text (3,65 MB)

2.
Sodelovanje slovenske obveščevalno varnostne agencije in kriminalistične policije na področju organizirane kriminalitete : diplomsko delo visokošolskega študijskega programa Varnost in policijsko delo
Miha Radovančević, 2024, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava sodelovanje Slovenske obveščevalno-varnostne agencije (SOVA) in Generalne policijske uprave, natančneje Uprave kriminalistične policije (GPU UKP), na področju preiskovanja organizirane kriminalitete. V teoretičnem delu naloge je predstavljeno delovanje obeh institucij, njuna vloga pri zagotavljanju nacionalne varnosti RS ter pravni okvir, ki ureja njuno sodelovanje. Poseben poudarek je namenjen zakonodaji, ki ureja izvajanje prikritih preiskovalnih ukrepov, ter vprašanju dokaznih standardov, ki so ključni za uspešnost kazenskih postopkov. Poleg tega je podrobno opredeljen pojem organizirane kriminalitete in glavna področja, na katerih obe instituciji sodelujeta pri njenem preiskovanju. V empiričnem delu naloge je bilo na podlagi dveh intervjujev z višje rangiranimi uslužbenci slovenske policije analizirano dejansko sodelovanje med SOVA in GPU UKP. Intervjuji so pokazali, da je sodelovanje na področju organizirane kriminalitete učinkovito in profesionalno, kar prispeva k uspešnosti preiskav in kazenskih postopkov. Kljub visokemu nivoju sodelovanja pa ugotovitve nakazujejo, da obstajajo možnosti za nadaljnje izboljšave, zlasti na področju še tesnejše koordinacije in izmenjave informacij. Diplomsko delo tako ponuja vpogled v pravni in praktični vidik sodelovanja med ključnima institucijama pri preiskovanju organizirane kriminalitete ter podaja predloge za izboljšanje praks, ki bi lahko prispevale k še uspešnejšemu boju proti tej obliki kriminala. Analiza ugotovitev prispeva k razumevanju dinamike medinstitucionalnih odnosov ter odpira priložnosti za nadaljnje raziskave na tem področju. Zaključki naloge lahko služijo tudi kot osnova za oblikovanje smernic, namenjenih izboljšanju sodelovanja v širšem kontekstu.
Keywords: Slovenska obveščevalno-varnostna agencija (SOVA), kriminalistična policija, organizirana kriminaliteta, zakonodaja, diplomske naloge
Published in DKUM: 24.12.2024; Views: 0; Downloads: 59
.pdf Full text (862,68 KB)

3.
Zaznana tveganja pri odločanju o samostojnem potovanju ali s pomočjo turistične agencije
Žana Cvetovac, 2024, undergraduate thesis

Abstract: V teoretičnem delu diplomskega dela sem opisala različne pojme, vključno s tveganji, zaznavanjem tveganj in njihovimi vrstami. Opredelila sem tudi obvladovanje tveganj in strategije za zmanjševanje zaznanega tveganja. Poleg tega sem pojasnila, kaj je potovanje in kaj turizem ter v čem se razlikujeta med seboj. Vključila sem tudi dve obliki potovanj, in sicer potovanje s pomočjo turistične agencije in samostojno potovanje, kjer posamezniki sami organizirajo in načrtujejo pot. Prav tako sem definirala tudi pojem turistične agencije. Empirični del diplomskega dela vključuje raziskavo o zaznanih tveganjih pri odločanju za potovanje s pomočjo turistične agencije ali za samostojno potovanje, kjer posameznik vse organizira sam. S pomočjo vprašalnika sem ugotovila, koliko anketiranih posameznikov potuje na omenjena načina potovanj in zakaj se raje odločijo za to obliko potovanja, ki so jo navedli. S pomočjo vprašanj z mersko lestvico sem pridobila rezultate, kateri anketiranci zaznavajo večje tveganje na podlagi obeh oblik potovanj in katero tveganje jih najbolj skrbi.
Keywords: zaznana tveganja, potovanje, turistična agencija, samostojno potovanje.
Published in DKUM: 24.09.2024; Views: 0; Downloads: 10
.pdf Full text (1,45 MB)

4.
Nadzor kakovosti revizij računovodsih izkazov za obdobje od 2012 do 2021
Patricija Koprivšek, 2023, master's thesis

Abstract: Razprave o kakovostni reviziji računovodskih izkazov so vedno aktualne. V magistrski nalogi navajamo enega najbolj spornih računovodskih škandalov v zadnjem desetletju, ki je skrhal zaupanje v revizijsko delo, in sicer škandal družbe Enron v ZDA. Skrb vzbuja delo nekaterih pooblaščenih revizorjev, ki niso opozorili na napake v letnem računovodskem poročanju o poslovanju družbe. Kriteriji za kakovostno revizijo so merila, ki kažejo na pomanjkljivosti ali nepravilnosti v postopku revizije. Revizija je sicer ključnega pomena za zagotavljanje zanesljivosti računovodskih izkazov in drugih poslovnih poročil. Od leta 2019 je nadzornik nad delovanjem revizijskih družb in pooblaščenih revizorjev v Sloveniji Agencija za javni nadzor nad revidiranjem. Nadzor nad kakovostjo revidiranih izkazov obsega pregled izbranih revizijskih poslov za preverjanje skladnosti s pravili revidiranja in pregledovanje postopkov notranjega nadzora kakovosti v revizijskih družbah. Namen magistrske naloge je raziskati stanje kakovosti revidiranja računovodskih izkazov z vidika nadzora, ki ga v Sloveniji izvaja Agencija za javni nadzor nad revidiranjem (ANR). Analizirani podatki o izrečenih ukrepih, ki jih je izrekel ANR v desetih letih, in sicer od leta 2012 do leta 2019, razkrivajo, da zaradi kratkega obdobja pregleda izvedenih nadzorov ni mogoče realno oceniti napredka kakovosti revidiranja računovodskih izkazov. Izsledki analize za zadnja leta napovedujejo skrb vzbujajoč trend upadanja števila pooblaščenih revizorjev. Ta pomanjkljivost vpliva na kakovostno opravljeno revizijo. Za ohranjanje strokovnosti in kredibilnosti revizijske stroke predlagamo, da bi se ANR aktivno lotil ukrepov, kot so spodbujanje študentov za vpis v program za pridobitev licence pooblaščenega revizorja, uvajanje mentorstva za mlade revizorje, organiziranje strokovnih izobraževanj in seminarjev za revizorje itd.
Keywords: kakovost revidiranja računovodskih izkazov, nadzor, Agencija za javni nadzor nad revidiranjem, kriteriji za kakovost revidiranja računovodskih izkazov
Published in DKUM: 18.06.2024; Views: 190; Downloads: 21
.pdf Full text (3,59 MB)

5.
6.
Sprejemne turistične agencije : vloga pri butičnosti ponudbe
Ilona Stermecki, Tanja Lešnik Štuhec, 2023, independent scientific component part or a chapter in a monograph

Abstract: Poglavje opredeljuje prepoznavnost turističnih destinacij, ki je večinoma odvisna od celovito povezane, enovito kakovostne in predvsem dobro marketinško komunicirane doživljajsko naravnane personalizirane ponudbe – storitvenega portfolia, ki temelji na zaupanju med deležniki. S skupno promocijo, trženjem, prodajo in logistiko dosegajo povezani partnerji po vrednostni verigi prepoznavnost na turističnem zemljevidu ter uresničujejo obljubljeno zgodbo destinacije, ki temelji na naravi in kulturni dediščini, etnoloških posebnostih in značilni kulinariki. Turistične destinacijske organizacije in vhodne/sprejemne ali destinacijske turistične agencije so v nenehnem stiku z organizatorji potovanj in pomembno vplivajo na proces odločanja pri nakupu turističnih produktov. Prav sprejemne oziroma servisne potovalne agencije, na katere se osredotočamo v tem poglavju, so v neposrednem stiku z gosti od trenutka, ko ti prispejo na destinacijo, v vseh fazah njihovega bivanja v destinaciji, pa tudi v času odhoda in po njem. S specializiranimi aktivnostmi vplivajo na dobro počutje, uresničevanje in preseganje pričakovanj obiskovalcev ter s tem spodbujajo prodajo na destinaciji. Slovenija se je usmerila v zeleno zgodbo in butična doživetja, ki jih ponujajo specializirane agencije. Proučitev turističnih agencij je pokazala, da je še veliko prostora za nadgradnjo personaliziranih butičnih zgodb, ki bi pritegnile in zadovoljile pričakovanja gostov, ki so zanje pripravljeni nameniti čas in denar.
Keywords: turistična destinacija, management destinacije, vhodna/sprejemna turistična agencija, mreženje, destinacijski produkti
Published in DKUM: 05.10.2023; Views: 299; Downloads: 24
.pdf Full text (29,07 MB)
This document has many files! More...

7.
Organiziranje multiprojektnega dela v marketinški agenciji
Maja Zupan, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Multiprojektno delo v organizaciji zahteva dobro organiziranost, komunikacijo, informacijsko podporo, strukturiranost in določeno stopnjo formalizacije, da so projekti lahko pravočasno in uspešno izpeljani. To je še toliko bolj potrebno in pomembno v multiprojektnih okoljih, kot so marketinške agencije, kjer isti ljudje delajo na več projektih hkrati. V diplomskem delu smo s pomočjo znanstvenih in strokovnih virov predstavili osnove projektnega managementa, formalizacije vsebine projektov in procesov projektnega managementa ter ključne točke za uspešno in učinkovito delo z ljudmi. Zatem smo s kvalitativno raziskovalno metodo pripravili posnetek stanja v marketinški agenciji in stanje analizirali. Na podlagi ugotovitev in prepoznanih problematik s področij dela z ljudmi, shranjevanja dokumentov, sistema informacijske podpore, medsebojnega komuniciranja ter opredeljenosti delovnih procesov smo oblikovali predloge za izboljšanje stanja in reševanje problematik. Ugotovili smo, da je za sodelavce v marketinški agenciji najbolj kritično področje z vidika problematik področje medsebojnega komuniciranja, najmanj pa področje sistema shranjevanja dokumentov. Kot predloge za izboljšanje prepoznanih problematik v marketinški agenciji smo podali oblikovanje dogovora o občasnem sodelovanju z zunanjimi sodelavci, ki so strokovno podkovani in srednje izkušeni, in oblikovanje učinkovitega sistema uvajanja novega kadra ter natančnejše določanje in opredelitev sistema shranjevanja dokumentov na platformi, ki je že vpeljana v agenciji. Za izboljšanje tako problemov s področja informacijske podpore, kjer je trenutno v uporabi preveliko število različnih programov, kot tudi problemov z drugih področij, ki so le posledica slabe informacijske podpore, predlagamo, da se investira in implementira kakovosten ter celosten program za organiziranje dela in vodenje projektov. Za izboljšanje problematike na področju medsebojnega komuniciranja smo pripravili predlogo za oblikovanje navodil za delo ob začetku projekta. Na področju opredeljenosti delovnih procesov smo ugotovili, da pretirana formalizacija lahko škoduje kreativnim procesom znotraj agencije in da se formalizira le ključne točke v procesu ter modelira krovni proces vodenja projektov z aktivnostmi, ki so v večini enake pri vseh projektih.
Keywords: organiziranje, multiprojektno delo, marketinška agencija
Published in DKUM: 15.09.2023; Views: 511; Downloads: 53
.pdf Full text (1,41 MB)

8.
Turistične destinacijske organizacije : gonila povezanega kreativnega zelenega razvoja in trženja
2023, proceedings

Abstract: Monografijo z naslovom ' TURISTIČNE DESTINACIJSKE ORGANIZACIJE: gonila povezanega kreativnega zelenega razvoja in trženja' sestavljajo štirje znanstveni tematski sklopi namenjeni turističnim delavcem v javnem in zasebnem sektorju, študentom turizma in hotelirstva ter predstavnikom civilne družbe. 40 avtorjev se je v diskurzih osredotočilo na: (i) trajnostno upravljanje turističnih destinacij, ponudnikov in doživetij skozi dodajanje lokalne vrednosti, kot tudi na varnost v turizmu in načrtovano upravljanje kriznih situacij; (ii) digitalizacijo v turizmu za potrebe upravljanja in trženja deležnikov povezanih v destinacije; (iii) elemente destinacij skozi: kreativno ponudbo v naravi, kulturno dediščino, arhitekturne posebnosti, gastronomski turizem, nastanitve na turističnih kmetijah, vlogo sprejemnih turističnih agencij in turističnih vodnikov za nepozabna doživetja; ter (iv) nosilne produkte slovenskega turizma: aktivni turizem v naravi; valorizacija kulturne dediščine; velneške in zdravstvene storitve; prireditve in poslovna srečanja; gastronomska doživetja in vinske destinacije. Proučevane vsebine so lahko odlična popotnica za jasno pozicioniranje slovenskih turističnih destinacij na močno konkurenčnem zelenem turističnem zemljevidu Evrope.
Keywords: destinacija, turistična destinacijska organizacija, destinacijski management in marketing, trajnosten in družbeno odgovoren turizem, turistični sistem, turistična ponudba, turistično povpraševanje, varstvo narave, krajina, interpretacija, kulturna dediščina, arhitektura, krajina, valorizacija, gastronomski turizem, turistične nastanitve, turistična kmetija, sprejemna turistična agencija, turistični vodnik, vodeno doživetje
Published in DKUM: 13.01.2023; Views: 1094; Downloads: 299
.pdf Full text (29,07 MB)
This document has many files! More...
This document is also a collection of 17 documents!

9.
Vpliv orodij digitalnega marketinga na področju nepremičninskih agencij
Lana Vidovič Zrnič, 2022, undergraduate thesis

Abstract: Tema diplomske naloge je predstavitev razvoja orodij digitalnega marketinga na področju nepremičninskih agencij. Sprva smo se osredotočili na splošen marketing in opredelili nekaj metod, ki jih vsa podjetja najpogosteje uporabljajo za oglaševanje svoje blagovne znamke. Kar hitro smo ugotovili, da se podjetja najbolj razlikujejo po tem, da nekatera prisegajo na tradicionalen in druga na digitalen marketing. Po pregledu prednosti in slabosti obeh vrst marketinga je razvidno, da je izbira, kateri marketing bodo podjetja uporabila v njihovih rokah. Cilj podjetji je doseči čim več potencialnih kupcev in s tem vzpostaviti zaupanje do blagovne znamke in na podlagi tega se podjetja odločajo katero vrsto marketinga bodo izbrali. Ker pa se danes vedno bolj razvija digitalizacija in tehnologija, se vedno več podjetji odloča za digitalen marketing, ki jim prinaša številne prednosti. Enaka zgodba je pri nepremičninskih podjetjih, kjer prav tako vidimo mešanico digitalnega in tradicionalnega marketinga. Za lažje razumevanje poslovanja nepremičnin bomo podrobneje opredelili pojme, ki so povezani z njim in tako tudi lažje predstavili zakaj je marketing pri nepremičninah tako pomemben. Številna nepremičninska podjetja se zavedajo uporabe spletnih platform v današnjih časih, zato jih vedno več za oglaševanja tudi uporabljajo. Digitalen marketing nepremičninskim podjetjem omogoča prihranek s časom in energijo za iskanje potencialnih kupcev, spletna merjenja in sledenje uspešnosti ter veliko ustvarjalnosti. In ravno zaradi teh razlogov smo skozi diplomsko nalogo ugotovili, da je digitalen marketing ena iz med najpomembnejših oblik oglaševanja, ki podjetju prinaša pozitivne učinke v poslovanju.
Keywords: Digitalen marketing, orodja digitalnega marketinga, nepremičninska agencija, marketing nepremičnin.
Published in DKUM: 17.10.2022; Views: 566; Downloads: 115
.pdf Full text (1,38 MB)

10.
Delovanje NSA z vidika legitimnosti, legalnosti in moralnosti : diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa Varstvoslovje
Manca Hauptman, 2021, undergraduate thesis

Abstract: National Security Agency (v nadaljevanju NSA), po slovensko Agencija za nacionalno varnost, je največja obveščevalna služba Združenih držav Amerike. Agencija izvaja visoko specializirane tehnološke dejavnosti, s katerimi zbira obveščevalne podatke, ki jih pridobiva s pomočjo kibernetskih operacij in informacijskih tehnoloških sredstev ter jih oblikuje v informacije, pomembne za učinkovito zagotavljanje nacionalne varnosti pred grožnjami ameriškim vladnim informacijskim sistemom in ameriškim življenjskim interesom. National Security Agency se je leta 1952, na podlagi tajnega memoranduma, preoblikovala iz Varnostne agencije za oborožene sile (AFSA). Ker velja za tajno organizacijo, je njeno delovanje prikrito javnosti, zato do sedemdesetih let 20. stoletja organizacije javnost ni poznala. NSA je vladna organizacija, zato jo opredeljujemo kot zakonito organizacijo, ki bi morala pri izvajanju svojega dela spoštovati ustavo in zakone. Najpomembnejše bi moralo biti spoštovanje temeljnih človekovih pravic in svoboščin prebivalcev Združenih držav Amerike. Kršenje temeljnih človekovih pravic in svoboščin spodkopava legitimnost in moralnost delovanja NSA. Da bi NSA užival spoštovanje javnosti, bi si moral v večji meri prizadevati za legitimnost in moralnost svojega delovanja. Cilj NSA bi moral biti zagotavljanje nacionalne varnosti in spoštovanje prebivalstva oziroma vsakega posameznika.
Keywords: nacionalna varnost, Agencija za nacionalno varnost, cilji in naloge, Združene države Amerike, diplomske naloge
Published in DKUM: 12.11.2021; Views: 851; Downloads: 64
.pdf Full text (463,19 KB)

Search done in 0.24 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica