| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Izgradnja in analiza interaktivne spletne trgovine z uporabo orodja Adobe Animate
Nuša Majcen, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Število uporabnikov, ki dostopajo do interneta in ga redno uporabljajo, je v dobrih dvajsetih letih zrastlo za približno dvesto petdeset krat, zato je spletna ponudba postala nuja. Spletne trgovine svojim kupcem omogočajo nakupovanje iz udobja lastnega doma in dostavo kupljenih izdelkov v nekaj dneh. Za postavitev spletne trgovine si je potrebno zastaviti dobro strategijo – spletni nastop, glavne cilje, funkcionalnosti in analizirati konkurenčna podjetja. Zaradi velikosti spletnega trga in števila ponudnikov, je za obstoj trgovine kupcem potrebno ponuditi nekaj novega in svežega. V diplomski nalogi nas je zanimalo, ali interaktivna vsebina pripomore k večji uspešnosti spletne trgovine. V praktičnem delu je izgradnja le-te, pri kateri smo upoštevali analizirane smernice za postavitev uspešne spletne trgovine, potekala v ogrodju Wordpress. Spletna trgovina ponuja interaktivno animacijo, ki kupcem omogoča sestavo lastnega nakita. Raziskava, ki je bilo izvedena na relativno majhnem vzorcu, je pokazala, da interaktivnost spletne trgovine pripomore k večji uspešnosti in prepoznavnosti, prav tako pa je pomemben izgled, navigacija in organiziranost trgovine.
Keywords: spletna trgovina, interaktivnost, Wordpress, uporabniška izkušnja, Adobe Animate
Published: 24.10.2018; Views: 589; Downloads: 119
.pdf Full text (1,89 MB)

Search done in 0.03 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica