| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
PRIMERJALNA ANALIZA SPLETNIH PORTALOV SLOVENSKIH ZAVAROVALNIC
Darija Štemberger, 2012, master's thesis

Abstract: Dandanes smo priča razvoju tehnologij, interneta, ki je povzročila nastanek elektronskega poslovanja. Med elektronsko poslovanje pa spada prav tako elektronsko zavarovalništvo. Pred leti so podjetja uporabljala internet za namene predstavitve na svoji spletni strani, vendar danes takšen način poslovanja več ne zadostuje, saj se je spletno poslovanje od takrat do danes zelo razvilo. V kolikor želijo zavarovalnice elektronsko poslovati potrebujejo spletni portal. Oblikujejo jih strokovnjaki različnih področij, ki sestavljajo projektno skupino. Da bi zavarovalnice na portal privabile čim večje število strank morajo stran nenehno ažurirati, prilagajati spremembam in izboljševati. Za vse spletne portale je značilna: enotna prijava, predstavitev, poosebljanje, posredovanje in upravljanje vsebin, taksonomija, iskanje, administracija in varnost, komunikacija in kolaboracija. V magistrskem delu smo analizirali spletne portale šestih slovenskih zavarovalnic: Zavarovalnica Maribor, Adiatic Slovenica, Generali Zavarovalnica, Grawe Zavarovalnica, Zavarovalnica Tilia, Zavarovalnica Triglav. Med vsemi šestimi portali so nekateri bolj, druge manj zanimivi, uporabni in kvalitetni. S področja zavarovalništva portal ponuja: informacije različnih vrst zavarovanj, možno sprotno pridobivanje informacij preko direktno postavljenih vprašanj uporabnika, iskalnik informacij, kazalo strani, spremembo jezika (ang., nem.), slovarček z obrazložitvijo pojmov, anketni vprašalnik, nagradne igre, naročilo svetovalca in prijavo na e-novice. Zraven ponujajo storitve kot so: on-line zavarovanja, informativne izračune, prijavo škode. Kljub temu da so spletni portali zavarovalnic dobro oblikovani, smo našli nekaj pomankljivosti in podali lastne predloge o izboljšanju le-teh, ki smo jih zajeli v magistrskem delu. Zavarovalnice se morajo zavedati pomembnosti elektronskega poslovanja oz. elektronskega zavarovalništva v prihodnosti, nenehno slediti spremembam ter nadgrajevati in izboljševati spletne portale.
Keywords: Internet, elektronsko poslovanje, elektronsko zavarovalništvo, spletni portali, analiza spletnih portalov, Zavarovalnica Maribor, Adiatic Slovenica, Generali Zavarovalnica, Grawe Zavarovalnica, Zavarovalnica Tilia, Zavarovalnica Triglav.
Published: 25.01.2013; Views: 1495; Downloads: 185
.pdf Full text (3,04 MB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica