SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 83
First pagePrevious page123456789Next pageLast page
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
ODLOČITVENI MODEL ZA IZBIRO SNEMALNEGA STUDIA
Tomaž Kos, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Glasba je namenjena razvedrilu in zabavi vsem nam, ki jo poslušamo in nas spremlja skozi celo življenje. Je pomemben del našega vsakdana. Za uspešen prodor na trg potrebuje glasbena skupina izdelek, s katerim predstavlja svojo glasbo in na ta način širi krog svojih poslušalcev. Brez demo posnetkov (predstavitveni posnetki) ali CD plošče je za glasbenike pot do uspeha praktično nemogoča. Želja vsakega glasbenika je posneti svojo skladbo v dobrem studiu in s tem skladbo izpopolniti do popolnosti z različnimi studijskimi pripomočki in s pomočjo strokovnjakov, saj je to edina pot do kakovostnega končnega izdelka. Posneto ploščo je potrebno potem še prodati. Menim, da to najučinkoviteje naredijo glasbene založbe. O podpisu pogodbe z glasbeno založbo bomo razmišljali kasneje. V diplomskem delu je predmet proučevanja še neuveljavljena petčlanska glasbena skupina Atrum Inferum iz Tržiča, ki obstaja približno eno leto. Pred štirimi mesececi smo v Studiu Roka Zalokarja posneli svojo prvo demo zgoščenko s petimi avtorskimi skladbami, ki ima naslov "The brink of ruin". S končnim izdelkom smo bili zelo zadovoljni. Zastavili smo si nove cilje, naše želje so se spremenile in zahteve povečale. Naša želja je napredovati, zato smo se odločili za naslednji korak, snemanje zgoščenke (CD plošče) v bolj priznanem snemalnem studiu, saj si želimo bolj kakovosten končni izdelek, katerega bi lahko s ponosom prodajali. Moji skupini smo zato v diplomskem delu poskušali olajšati odločitev pri izbiri primernega snemalnega studia za snemanje zgoščenke.
Keywords: - Snemalni studio - Odločitveni model - Večparametrsko odločanje - DEXi - Vredana
Published: 04.06.2009; Views: 1983; Downloads: 119
.pdf Full text (389,84 KB)

Search done in 0.24 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica