| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
PREPROSTI GEOMETRIJSKI MODELIRNIK
Grega Žlahtič, 2011, bachelor thesis/paper

Abstract: Pri izdelavi računalniških iger ali računalniških animacij se slej kot prej potrebuje kakšen 3D model. Prav zaradi tega smo izdelali modelirnik, program za modeliranje 3D modelov. Najprej smo opisali knjižnici OpenGL in GLUT, s pomočjo katerih smo program za modeliranje izdelali, nato pa predstavili še njegovo strukturo in delovanje. Program se osredotoča na metodo modeliranja s kvadrom, drugih tehnik pa nismo implementirali. Omogočena je uporaba osnovnih geometrijskih transformacij, in sicer rotacije, skaliranja in translacije, ki jih lahko na izbranih delih objekta uporabimo s pomočjo vsebnostnega testa in miške.
Keywords: C++, OpenGL, GLUT, modeliranje, modelirnik, 3D vsebnostni test, računalniška grafika
Published: 26.09.2011; Views: 1514; Downloads: 119
.pdf Full text (1,62 MB)

2.
VSEBNOSTNI TEST V PROSTORU Z ALGORITMOM POLTRAKA
Denis Horvat, 2011, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomskem delu rešujemo problem vsebnosti v prostoru s pomočjo poltraka. Problem rešujemo brez predhodne priprave podatkov in s pripravo podatkov. Osredotočimo se predvsem na metodo s pripravo podatkov, ki za delitev prostora uporablja drevesa kd. Opišemo tudi problem geometrijske robustnosti in zanj podamo možne rešitve. Vse metode testiramo na različnih modelih in jih med seboj primerjamo.
Keywords: 3D vsebnostni test, računalniška geometrija, drevesa kd, delitev prostora, algoritem
Published: 06.09.2011; Views: 2160; Downloads: 182
.pdf Full text (3,32 MB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica