| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 8 / 8
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
ANALIZA PRIMERNOSTI INFORMACIJSKEGA SISTEMA PANTHEON™ V RAČUNOVODSKEM SERVISU AJDINA, ŠENČUR, D.O.O.
Alenka Ajdovec, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Podjetje Ajdina, Šenčur, d.o.o. je računovodski servis, ki že vse od leta 1993 za opravljanje računovodskih poslov uporablja aplikacijski program v sistemu MS-DOS, vendar so v zadnjem času prisotna že velika programska pomanjkanja. Obstoječi program, ki ga je zasnovala Bruna Stojaković, ne omogoča izvoza in uvoza podatkov, ki sta za novejše programe že samoumevna, kot je na primer direktna povezanost z internetom in s tem dostop do portalov za oddajanje z zakonom določenih obrazcev, podatkov, itd. Za uspešno konkuriranje podjetja Ajdina, Šenčur, d.o.o. na tržišču računovodskih storitev sta nujni reorganizacija in prenova tako poslovnih procesov kot informacijskih sistemov. Vprašanje, s katerim smo se ukvarjali v tej diplomski nalogi, je, ali bi računovodski program Pantheon rešil vse dosedanje probleme, katere nove težave bi se pojavile in ali bi podjetje lahko z njim uspešno poslovalo in predvsem izboljšalo svojo ponudbo in storitve. Raziskava nas je pripeljala do sklepa, da bi implementacija ERP programa Pantheon resnično izboljšala poslovanje in odpravila trenutne ključne probleme, ki nastopajo v podjetju Ajdina, Šenčur, d.o.o.
Keywords: Računovodski procesi, informacijski sistem, Sistem Pantheon
Published: 12.04.2010; Views: 1434; Downloads: 208
.pdf Full text (2,26 MB)

2.
PREDLOG PRENOVE ORGANIZACIJSKEGA IN INFORMACIJSKEGA SISTEMA V PODJETJU MIZARSTVO GRM, ANTON GRM S.P.
Gregor Grm, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Poslovni procesi mikro mizarskih podjetij so zelo enostavno organizirani in običajno zelo nepregledni ter slabo podprti z obstoječimi tehnologijami in sistemi za podporo. Na konkurenčnem trgu in v času slabše gospodarske rasti je sodobno organizirana in informacijsko podprta organizacija edina, ki lahko v prihodnosti konkurira na trgu. V diplomski nalogi predstavljam družinsko mizarsko podjetje, ki se že sooča s problemom nekonkurenčnosti na trgu, saj so zahteve višje, kot jih lahko podjetje izpolni. Pri opazovanju sem pod drobnogled vzel naročilo ter ga spremljal od začetka do konca. Diplomska naloga sloni na procesnem modelu organiziranja proizvodnje. V prvem delu naloge sem obravnaval poslovni proces s pomočjo metodologije ARIS in izpostavil probleme, s katerimi se sooča podjetje. V drugem delu sem predstavil možno rešitev z uvedbo IS Pantheon in procese prilagodil po modelu, primernem za vodenje s pomočjo omenjenega sistema. Omenjeno modeliranje mi je omogočilo zaključiti, da bi s pomočjo IS na opazovanem naročilu prihranili 30 ur in pol dela pri pripravi dokumentacije in iskanju ter popravljanju le-te. Delo bi s podporo IS potekalo enostavneje in predvsem hitreje ter z manjšimi stroški.
Keywords: - prenova poslovnega procesa, - metodologija ARIS, - informacijski sistem Pantheon, - poslovni procesi, - Mizarstvo Grm Anton Grm s.p., - reinženiring poslovnih procesov.
Published: 12.04.2010; Views: 2298; Downloads: 265
.pdf Full text (5,90 MB)

3.
UVAJANJE CELOVITE PROGRAMSKE REŠITVE V PRODAJNI PROCES
Iztok Peciga, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo govori o uvajanju celovite programske rešitve Datalab Pantheon v prodajni proces podjetja Biring d.o.o., kjer je bil prodajni proces zaradi več nepovezljivih modulov nepregleden in zamuden. V diplomski nalogi so najprej predstavljene teoretične osnove prenove poslovnih procesov. V nadaljevanju je predstavljeno obstoječe stanje in podrobno opisan prodajni proces v obstoječih poslovno informacijskih rešitvah. Obstoječi prodajni proces je prikazan tudi grafično, iz česar so razvidne vse aktivnosti, ki jih morajo izvesti udeleženci v prodajnem procesu. V naslednjem poglavju je predstavljeno uvajanje nove celovite programske rešitve Datalab Pantheon, s podporno rešitvijo prodajnemu procesu. V zadnjem poglavju so predstavljeni odzivi naročnikov in predlogi za nadaljnji razvoj.
Keywords: informacijski sistem, prenova, celovita programska rešitev, prodajni proces, Datalab Pantheon
Published: 25.02.2011; Views: 2263; Downloads: 281
.pdf Full text (1,19 MB)

4.
Optimizacija oskrbne verige z uporabo ERP rešitve Pantheon na primeru proizvodnega podjetja
Patricija Plahuta, 2019, master's thesis

Abstract: Pri vodenju poslovanja podjetij prihaja do čedalje višjih zahtev, ki jim morajo podjetja slediti. Brez modernih ERP-rešitev si danes poslovanja skorajda ne moremo več predstavljati, saj so za učinkovitost podjetja nujno potrebna. Pri uvajanju ERP-rešitev se podjetja soočajo z izzivi, kako ta orodja učinkovito uporabiti. Treba je opredeliti optimalne procese, ki so hkrati dovolj preprosti in zagotovijo doseganje poslovnih ciljev. Za doseganje poslovnih ciljev pa je pomembna tudi povezanost členov oskrbne verige. Osnova za učinkovito upravljanje oskrbne verige predstavlja točne in pravočasne informacije na kateremkoli členu verige. Vsako podjetje mora zgraditi informacijsko podporo, ki ustreza načinu poslovanja in okolju, v katerem je. Avtomatizacija procesov predstavlja izziv pri optimiziranju oskrbnih verig, potrebna pa je zaradi odprave morebitnih stroškov, hitre odzivnosti glede izpolnitve naročila in zagotavljanja povezljivosti z drugimi členi oskrbne verige. Sama uvedba ERP-rešitve ni dovolj za uspešno poslovanje, temveč mu daje podlago za lažjo dosego le-tega. V proučevanem podjetju smo se srečali s težavami že v fazi uporabe ERP-rešitve, saj se določeni poslovni procesi niso izvajali optimalno. Pred prenovo poslovnih procesov si moramo izbrati le tiste, ki so zanjo smiselni, saj se moramo prenove poslovnih procesov lotiti sistematično. Brez poudarka in opredelitve kritičnih procesov, ki ovirajo nemoten potek dela, bi bili viri in čas zaman porabljeni. V magistrskem delu smo najprej predstavili in opisali ERP-rešitve na splošno. Spoznali smo njihovo zgodovino, nekaj glavnih značilnosti vseh ERP-rešitev, njihove prednosti in slabosti ter si ogledali različne pristope pri uvajanju ERP-rešitve v podjetje. V nadaljevanju smo pozornost namenili fazi uporabe življenjskega cikla ERP-rešitve in predstavili tudi nekaj primerov, v katerih so jih podjetja slabo uporabljala. Podrobneje smo predstavili ERP-rešitev Pantheon, saj je uvedena tudi v preučevano podjetje. Spoznali smo njene značilnosti, strukturo, možne razširitve in različice, primerne za različne velikosti in dejavnost podjetja. V zadnjem poglavju smo povezali teoretična spoznanja in si na podlagi študije primera ogledali, kako je z upravljanjem oskrbne verige s pomočjo ERP-rešitve Pantheon v praksi. Ugotovili smo, s kakšnimi težavami se lahko podjetja srečajo med delovanjem in poiskali rešitve zanje.
Keywords: oskrbne verige, ERP-rešitve, informacijski sistem, ERP-rešitev Pantheon, Sure Step metodologija, poslovni procesi
Published: 24.10.2019; Views: 134; Downloads: 30
.pdf Full text (1,27 MB)

5.
UPORABA SISTEMA ZA UPRAVLJANJE DOKUMENTOV V RAČUNOVODSTVU NA PRIMERU REŠITVE PANTHEON
Špela Pavlin, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo proučuje uporabo dokumentnega sistema za upravljanje z dokumenti v računovodstvu na primeru rešitve Pantheon. Razdeljeno je na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu smo opredelili celovite informacijske rešitve, njihove značilnosti, prednosti in slabosti. V nadaljevanju smo opisali dokumentni sistem, njegove prednosti in slabosti. Spoznali smo dokumentni sistem Asistent DMS za Datalab. V praktičnem delu smo se osredotočili na konkreten primer - Podjetje X. Opisali smo celovito informacijsko rešitev Pantheon SE 5.5, ki jo uporablja podjetje X. Opisali smo dopolnitev celovite informacijske rešitve Pantheon z Asistent DMS v podjetju X. Analizirali smo nakup dokumentnega sistema Asistent DMS ter primernost programske rešitve Pantheon za podjetje X in uporabo DMS v programu Pantheon.
Keywords: Celovite informacijske rešitve, ERP, Pantheon, dokumentni sistem, Asistent DMS
Published: 07.12.2012; Views: 1353; Downloads: 119
.pdf Full text (1,82 MB)

6.
IMPLEMENTACIJA PROCESA PROIZVODNJE V INFORMACIJSKI REŠITVI DATALAB PANTHEON
Kristijan Vogrinčič, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava vidik implementacije proizvodnega procesa v informacijski rešitvi Datalab Pantheon ter prikazuje možnosti različnih prilagoditev, ki jih dotična informacijska rešitev omogoča. Predstavili bomo namen in razloge za implementacijo proizvodnega procesa ter opisali informacijsko podporo procesu proizvodnje, od naročila do izdelka. Praktični del obsega prikaz in uporabo razvitih prilagoditev in dodatnih rešitev za podjetje, ki se ukvarja s proizvodnjo nizkoserijskih produktov. Prikazali bomo različne tipe prilagoditev, ki jih Pantheon omogoča, ter samostojno razvito rešitev, ki je povezana s podatkovno bazo sistema Pantheon.
Keywords: informacijski sistem, celovita informacijska rešitev, Pantheon, proizvodni proces, prilagoditve
Published: 15.09.2016; Views: 472; Downloads: 51
.pdf Full text (2,54 MB)

7.
Avtomatizacija obdelave prejetih računov z uvedbo dms v proizvodnem podjetju
Metka Javornik, 2017, master's thesis

Abstract: Spremembe so stalnica, ki nas spremljajo skozi celotno življenje. Če je bilo za implementacijo ene tehnične novosti v zgodovini potrebnih tudi več 100 let, se danes to meri v dnevih. Zagotovo pa bodo uspeli tisti, ki se dovolj hitro prilagajajo in odzivajo na spremembe. Namreč bolj hitro, ko se odzivamo na spremembe, bolj lahko ostajamo konkurenčni. Digitalizacija celotnih poslovnih sistemov v proizvodnih podjetjih je postala velika nuja, če želimo s svojim podjetjem ostati konkurenčni na trgih. Cilji uvedbe digitalizacije so predvsem poenostavitev in celostno obvladovanje procesov ter nižji stroški proizvodnje. Pri tem ne gre za nobeno znanstveno fantastiko, temveč poslovanje, ki omogoča komunikacijo med stroji, napravami in ljudmi. Podjetja se pri svojem poslovanju dnevno srečujejo z dokumenti v papirni in digitalni obliki. Razvoj na področju informatike je s seboj prinesel nove možnosti obvladovanja dokumentov. V izogib brskanju in premetavanju kupov papirja podjetja uvajajo elektronske dokumentne sisteme, ki dvigujejo kakovost storitev, povezanih z dokumenti in dokumentacijo, njihovim arhiviranjem, prenašanjem, iskanjem ter podobno obdelavo dokumentov. Če povzamemo, uvedba dokumentnega sistema predstavlja tehnologijo, orodje, zaporedje organiziranih postopkov oz. procesov za zajem, nadzor in hrambo ter distribucijo dokumentov znotraj podjetja, kar lahko strnemo v koncentrirano znanje o rokovanju s poslovno dokumentacijo in pozitivne učinke, ki jih s tem dosežemo. Uporaba dokumentnega sistema predstavlja podjetjem, v njihovih prenapolnjenih oddelkih za obdelavo dokumentov, lažjo prehodnost poslovnih procesov, podporo pri avtomatskih poslovnih dogodkih in velikanske prednosti v učinkovitosti in zmanjševanju stroškov. Takšna avtomatizacija povezuje procese, prenaša ključne podatke in preprečuje podvojeno ali celo potrojeno delo v podjetju več različnih udeležencev procesa z istimi podatki. Z uvedbo dokumentnega sistema v podjetju Marovt, d. o. o. smo uspešno izvedli preobrazbo naših ustaljenih procesov, jih prilagodili možnosti digitalizacije ter jih tako naredili učinkovitejše in enostavnejše. Preobrazba procesov seveda še vedno poteka in raste skupaj z možnostmi, ki jih prinašajo nove rešitve in tehnike. Le z nenehnimi izboljšavami in izpolnjevanji rastemo tako na procesnem kot na tehničnem področju, kar pomeni, da smo lahko še učinkovitejši in konkurenčnejši.
Keywords: uvedba dokumentnega sistema, sistem za upravljanje dokumentov, EBA DMS, Datalab Pantheon, digitalizacija, brezpapirno poslovanje
Published: 14.03.2017; Views: 513; Downloads: 98
.pdf Full text (1,61 MB)

8.
Posebnosti izbire in uvedbe celovite informacijske rešitve v mala podjetja na primeru podjetja 3tel d.o.o.
Vito Jakič, 2017, master's thesis

Abstract: Za uvedbo nove ERP-rešitve so danes na voljo številni ponudniki, ki malim podjetjem ponujajo mnogo različnih rešitev, kar je edina možna rešitev za uvedbo novega informacijskega sistema s strani zunanjih izvajalcev. Pozorni morajo biti pri izbiri, da izberejo najprimernejšo in za njih najpravilnejšo možno rešitev, ki bo odpravila težave poslovanja. Glede na čas, v katerem smo, je v malih podjetjih še toliko bolj pomembno, da na odločitve o spremembah poslovanja gledajo predvsem z vidika stroškov, saj je poleg uspešne spremembe pomembno tudi, da je le-ta finančno ugodna za podjetje. Implementacija nove rešitve predstavlja za podjetje nedvomno velik izziv, na katerega mora biti dobro pripravljeno. Da se pri upravljanju z novo rešitvijo izognejo nepotrebnim nevšečnostim, kot npr. počasnost in nepripravljenost zaposlenih, mora vodstvo z uvedbo seznaniti zaposlene že pred začetkom projekta. Uspešnost projekta uvedbe pa še ne pomeni, da je delo opravljeno in da so pozitivni rezultati zagotovljeni, ampak je potrebno znati z novo programsko opremo tudi pravilno upravljati in izkoristiti vse tiste atribute, ki jih s prejšnjo sploh ni bilo mogoče ali pa njeno delovanje ni bilo pravilno. Tako sta za uspešnost poslovanja potrebni dve stvari, in sicer, sistem je potrebno dobro integrirati in izrabiti je potrebno vse možne kapacitete vpeljane ERP-rešitve.
Keywords: ERP-rešitev, izbira, uvedba, celovite informacijske rešitve, mala podjetja, Pantheon, informacijski sistem, kritični dejavniki uspeha, hitra strategija.
Published: 23.10.2017; Views: 420; Downloads: 57
.pdf Full text (2,24 MB)

Search done in 0.11 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica