| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Kompetence vodje pasjega hotela
Katja Podgoršek, 2020, master's thesis

Abstract: Živimo v negotovih časih, spremembe so stalnica v današnjem vsakdanu, zato so ustrezno kompetentni in motivirani zaposleni, ki znajo uporabljati svoja znanja, veščine in kompetence tudi v nepredvidljivih okoliščinah, nuja za obstoj in preživetje organizacij na trgu. V magistrskem delu govorimo o kompetencah, ki smo jih opredelili kot posamezna znanja, lastnosti in sposobnosti posameznika, ki jih le ta potrebuje za uspešno opravljanje dela na svojem delovnem mestu. Na primeru organizacije, ki se je odločila za razvoj profila kompetenc vodje, smo prikazali oblikovanje kompetenčnega profila za delovno mesto vodje pasjega hotela. S ciljem sistematičnega razvoja kompetenc in izboljšanja produktivnost smo organizaciji dali orodje za lažje prilagajanje spremembam ter še večjega zadovoljstva in zaupanja strank. Hkrati smo oblikovali primer dobre prakse na področju, ki je še dokaj neraziskano. Za oblikovanje kompetenčnega profila smo uporabili kvalitativno metodo in sicer smo v prvem koraku najprej dodobra spoznali in analizirali dotično delovno mesto ter s pomočjo pridobljenih podatkov oblikovali šest ključnih kompetenc za izbrano delovno mesto. Sledila je analiza 360 stopinj z namenom ocene kompetenc vodje. Rezultati analize so si bili kljub oceni s strani štirih različnih skupin ocenjevalcev enotni, in potrdili, da vodja hotela izkazuje ustrezno raven kompetenc glede na kompetenčni profil delovnega mesta.
Keywords: • Kompetenca, • Model kompetenc ali kompetenčni model, • Analiza 360 stopinj, • Varstvo psov, • Vseživljenjski razvoj (angleško: Life-span development).
Published in DKUM: 14.01.2021; Views: 956; Downloads: 113
.pdf Full text (1,43 MB)

2.
VARSTVO KUPCEV PSOV
Klara Škopelja, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu Varstvo kupcev psov želim predstaviti problematiko omenjenega področja. Vedno več ljudi se namreč odloča za nakup psa kot hišnega ljubljenčka, vendar so kot kupci, velikokrat žrtev preprodajalcev psov oziroma nakupa psa, ki nima ustreznih dokumentov. V Sloveniji ni na voljo področnega zakona ali uredbe, ki bi strnjeno urejal pravice in obveznosti tako prodajalca kot kupca psov, zato je potrebno izhajati iz določb Obligacijskega zakonika kot splošnega zakona, Zakona o zaščiti živali, Zakona o varstvu potrošnikov in pravilnikov Kinološke zveze Slovenije. V njih so opredeljene pravice in dolžnosti vzrediteljev, prodajalcev, pa tudi kupcev psov. V mnogih državah so pravice kupca v primeru nakupa hišnih živali zelo dobro in natančno določene s tako imenovanim »lemon law« specialnim zakonom na nacionalni ravni. Podobna ureditev bi bila smiselna tudi pri nas. Bistvenega pomena ob nakupu psa je tudi prodajna pogodba, ki mora biti sestavljena tako, da varuje interese obeh pogodbenih strank. Sklenitev dobre pogodbe, ki varuje obe stranki, je bistvenega pomena za razmejitev odgovornosti med eno in drugo stranko pogodbe. Drugi problem, na katerega prav tako opozarjam v nalogi, je vzreja psov. Z vzrejo se v Sloveniji lahko ukvarja vsak, ki pridobi vzrejno dovoljenje za psa, nikjer (v nobenem pravilniku) pa ni predvideno, kakšna znanja naj bi imel vzreditelj psov in kakšnim pogojem naj bi vzreditelj zadostil. Menim, da bi bile stvari veliko bolje urejene in tudi pregledne, če bi na nivoju države pripravili področni akt, ki bi podrobno uredil medsebojna razmerja med prodajalcem in kupcem za primer nakupa psa ali druge domače živali.
Keywords: Vzreja psov, vzreditelj, kupec, zakonske obveznosti, pravno varstvo.
Published in DKUM: 18.11.2016; Views: 2428; Downloads: 227
.pdf Full text (1,20 MB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica