| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 6 / 6
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
MODEL OBVLADOVANJA KAKOVOSTI V DIVIZIJSKO ORGANIZIRANEM PODJETJU
Peter Sterle, 2010, master's thesis

Abstract: Pod pritiskom tržne konkurenčnosti se danes podjetja razhajajo na razpotju ali bodo vstopila v Evropo kot inovativna ali kot izkoriščena. Samo korenita sprememba v miselnosti zmore podjetja postaviti na konkurenčni vrh. Podjetja želijo pogosto izboljšati uspešnost vodenja procesov z reorganizacijo in vpeljavo novega informacijskega sistema, pozabljajo pa na prenovo ključnih inovativnih procesov. V magistrski nalogi predstavljamo nov prenovljen model kakovosti v raziskovanem podjetju, ki se od stare usmeritve iz funkcije nadziranja izdelave v proizvodnih obratih pomika v ospredje naprednega načrtovanja kakovosti procesov. To vodi k kakovostnemu izdelku ali storitvi, zadovoljstvu kupcev, zaposlenih, družbe, stalnemu izboljševanju, inovativnosti, kakovostnemu poslovanju in ne nazadnje tudi k dobrim poslovnim rezultatom. Prenovljen model kakovosti temelji na enotnem avtomobilskem standardu ISO/TS 16949, ki harmonizira različne zahteve avtomobilskih združenj. S pomočjo pristopa naprednega načrtovanja kakovosti izdelkov (APQP) smo prenovili procese trženja, razvoja izdelkov in razvoja tehnologij ter na ta način ustvarili temeljne pogoje za dvig učinkovitosti potenciala razvojnih timov. Skupaj z realizacijo še drugih podpirajočih strateških ciljev lahko postanemo razvojno in tehnološko inovativno naravnano podjetje, saj bomo le s tehnološko inovativnimi izdelki pod lastnimi blagovnimi znamkami konkurenčni na zahtevnem evropskem in svetovnem trgu. V zaključku je podana le kvalitativna ocena učinkov novega modela, saj je za resno kvantitativno analizo od vpeljave in pridobitve certifikata ISO/TS 16949 minilo manj kot šest mesecev.
Keywords: napredno načrtovanje kakovosti izdelka, odobritev proizvoda in procesa, kupčeve specifične zahteve, procesni pristop, vodenje, kultura podjetja, poslovna uspešnost, celovito obvladovanje kakovosti, zadovoljstvo kupca, organizacijske spremembe
Published: 19.08.2010; Views: 2055; Downloads: 351
.pdf Full text (7,04 MB)

3.
4.
Kriteriji za izbor dobaviteljev v podjetju BSH hišni aparati d.o.o.
Luka Napotnik, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Podjetje B/S/H hišni aparati d.o.o. Nazarje spada v skupino B/S/H, ki se uvršča med tri vodilne družbe v svoji panogi, na zahodnoevropskem trgu pa prepričljivo vodi. To pomeni visoko stopnjo organiziranosti in odgovornosti na vseh nivojih. V tako veliki skupini je potrebno tudi obvladovanje nabave zaradi doseganja sinergij in fleksibilnosti med ostalimi poslovnimi enotami. Zaradi svoje obširnosti obvladovanja velikega deleža na svetovnem trgu je tudi potreba po materialu in surovinah temu primerno velika. Zaradi velikega števila dobaviteljev se je v nabavni službi pojavil problem težkega obvladovanja le teh. To pa v današnjih kriznih časih, ko mora biti vsak del podjetja naravnan tako, da se tržnim razmeram hitro prilega, ni najbolj uspešno. Na podlagi opazovanja in ugotavljanja pozitivnih in negativnih vzrokov trenutnega procesa pri izbiri dobaviteljev, sem izdelal orodje, ki v veliki meri doprinese zmanjšanje stroškov dela in prihrani na času. To pa danes pomeni veliko, saj vsa podjetja stremijo k uspešnim in hitrim rešitvam. Proces izbora dobavitelja, ki je bil moj temeljni problem diplomske naloge, danes v podjetju B/S/H hišni aparati d.o.o. poteka z roko v roki od faze povpraševanja do končne odločitve.
Keywords: obvladovanje procesa nabave, proces izbire dobaviteljev, trg, stroški
Published: 21.10.2013; Views: 1683; Downloads: 127
.pdf Full text (1,74 MB)

5.
IZBOLJŠAVA STATISTIČNEGA NADZORA PROCESA PROIZVODNJE NA EMAG STROJIH V PODJETJU GKN DRIVELINE D.O.O.
Alen Hasanbegović, 2014, undergraduate thesis

Abstract: V začetku leta 2013 smo se v podjetju GKN Driveline odločili izboljšati pregled in statistični nadzorov procesov oz. ročnega izpolnjevanja kart x ̅-R. Na prvem sestanku in med zasnovo projekta, ki sta vključevala tehnologa za izdelek tripoda, vodjo kakovosti, vodjo za stalne izboljšave, vodjo proizvodne celice tripode, vodjo oddelka za merjenje in umerjanje ter vodjo informatike, in smo se odločili za pilotno celico tripode ter soglašali s postavitvijo digitalnih merilnih ur na šestih kontrolnih mestih strojev Emag, prav tako smo soglašali tudi z uvedbo računalniškega nadzora procesa s programsko opremo GausSPC. Na teh merilnih mestih so bila izvedena izobraževanja o uporabi merilnih ur in uporabi programske opreme GausSPC. Izobraževanja so bila organizirana za tehnike kakovosti, merilce, preddelavce in upravljavce. Med izobraževanjem je bilo treba pripraviti navodila za delo, določiti skrbnika in nastaviti pravice v programu GausSPC. V diplomski nalogi se praktični del osredotoča na reševanje trenutnega stanja na strojih Emag v proizvodni celici izdelave tripode. V nalogi je predstavljeno tudi trenutno stanje procesa in različne možnosti izboljšav. Predstavljena je analiza časa procesa, stroški realizacije celotnega projekta in zanesljivost avtomatizacije pri izvajanju kontrole izdelka s SPC. Opravljeni so tudi intervjuji z vsemi udeleženci v proučevanem procesu in pridobljene so informacije za pripravo predlogov za izboljšave.
Keywords: • kakovost, • ISO 9001:2008, • ISO/TS 16949:2002, • statistično obvladovanje procesa (SPC), • kritična in pomembna lastnost, • kontrolna karta, • stalno izboljševanje, • proizvodni proces.
Published: 29.05.2014; Views: 1053; Downloads: 214
.pdf Full text (3,51 MB)

6.
Prenova kreditno limitnega procesa za povečanje prodaje
Vladimira Kogovšek Volk, 2018, master's thesis/paper

Abstract: Problem Izvršnega področja veleprodaja trgovskega podjetja Mercator d.d. je podaljševanje trajanja procesa odobritve kreditnega limita. Kupec pričakuje informacijo o stanju kreditnega limita v realnem času, torej v času oddaje naročila, kar pa mu prodajna služba proučevanega trgovskega podjetja ne more zagotoviti, kar ima za posledico upad prihodkov podjetja. Prav tako prodajna služba nima na voljo strukturiranega prikaza podatkov o stanju terjatev in kreditnih limitov za obstoječe kupce ter potencialih novih kupcev. Uporabili smo metodo grafičnega prikaza za posnetek obstoječega stanja procesa za upravljanje s kreditnimi limiti kupcev in za komunikacije s prodajnim procesom. Na podlagi zbranih dejstev smo pripravili seznam predlaganih izboljšav. Učinkovitost predlaganih izboljšav smo ugotavljali z metodo intervjuja. Glavni rezultat predstavlja prenovljen proces za upravljanje s kreditnimi limiti kupcev in za komunikacije s prodajnim procesom. Izdelali smo model za oceno potencialnih kupcev trgovskega podjetja Mercator d.d. v trgovski dejavnosti. Pripravili smo tudi strukturiran izpis podatkov o finančnih informacijah kupcev na grafični - vizualni način kot rešitev za hitro in učinkovito spremljanje podatkov o kupcih.
Keywords: kreditni limit, terjatve, potencialni kupci, prenova procesa, podpora poslovanju, obvladovanje podatkov
Published: 23.11.2018; Views: 346; Downloads: 0

Search done in 0.09 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica