| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 38
First pagePrevious page1234Next pageLast page
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
ANALIZA KAKOVOSTI IN ZADOVOLJSTVA KUPCEV PODJETJA ZU-JA D.O.O.
Maja Purgar, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Zadovoljstvo je eden glavnih dejavnikov, ki vpliva na kupca pri nakupu izdelka in se na podlagi tega odloča o ponovnem nakupu pri izbranem proizvajalcu. V diplomski nalogi smo raziskali, katere so glavne karakteristike kakovosti, ki vplivajo na kupce pri nakupu spodnjega perila, ali se pritožijo ob nezadovoljstvu, kateri dejavniki kakovosti so najpomembnejši in kateri niso pomembni pri odločitvi o nakupu spodnjega perila. Kakovost in karakteristike kakovosti spodnjega perila smo obravnavali pri strankah podjetja Zu — Ja d.o.o. z anketnim vprašalnikom na območju Gorenjske v mesecu aprilu in maju 2009. S pomočjo raziskave smo ugotovili, katere so glavne karakteristike kakovosti, ki vplivajo na nakup spodnjega perila, kakšne so želje kupcev in nenazadnje, kje so potrebne izboljšave izdelkov. Izpostavimo lahko naslednje dejavnike kakovosti spodnjega perila, ki so za kupce najpomembnejši pri nakupu: vrsta materiala, udobnost, kakovost izdelka in vzdržljivost. Možne izboljšave, ki so jih predlagale stranke Zu — Je pa so: več krojev, več barv in še višjo kakovost materiala.
Keywords: Ključne besede: - kakovost, - zagotavljanje kakovosti, - izboljševanje kakovosti, - zadovoljstvo kupca, - reklamacija.
Published: 14.12.2009; Views: 1698; Downloads: 203
.pdf Full text (463,60 KB)

9.
ANALIZA STROŠKOV KAKOVOSTI V PODJETJU ADRIA MOBIL, D.O.O.
Lea Anžlovar, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Modeli stroškov kakovosti omogočajo organizaciji, da ugotovi, kateri ji glede na cilje in stopnjo kakovost najbolj ustreza. Predvsem pa je pomembno, da se osredotočijo na dejavnosti, s katerimi bodo zmanjšali stroške kakovosti in posledično izboljšali sistem managementa kakovosti. V diplomski nalogi je prikazana uporaba P-A-F modela stroškov kakovosti podjetja Adria Mobil, d.o.o., ki jim služi kot orodje za zbiranje stroškov kakovosti. Leta 2008 so tako stroški preventive predstavljali 33%, stroški ocenjevanja in kontrole kakovosti 6%, notranje izgube 20%, zunanje pa kar 41% vseh stroškov kakovosti. Ugotovitev, da veliko stroškov povzročijo notranje izgube zaradi prijav napak v proizvodnji, nas je privedla do analize dobaviteljev, ki te stroške tudi povzročijo. Stroški dodatne izdaje materiala zaradi prijav napak predstavljajo v letu 2008 kar 62% vseh stroškov notranjih izgub. Eden največjih je tako podjetje Plastoform, d.o.o., katerega dobave smo tudi nadaljnje analizirali. Stroški prijav podjetja Plastoform tako predstavljajo 7,7% stroškov prijav napak vseh dobaviteljev Adrie Mobil. Na podlagi narejenih analiz smo izdelali predloge za izboljšave, saj so te ključne za nenehen razvoj in napredek organizacije.
Keywords: kakovost, management kakovosti, stroški kakovosti, modeli stroškov kakovosti, stalno izboljševanje
Published: 14.12.2009; Views: 2541; Downloads: 485
.pdf Full text (5,20 MB)

10.
ORGANIZACIJSKO INFORMACIJSKI MODEL TESTIRANJA PROGRAMSKE OPREME
Dragana Stanojevič, 2009, master's thesis

Abstract: Naloga obravnava področje izboljševanja organizacijsko informacijskega modela testiranja programske opreme v konkretnem podjetju. Podane so definicije, zgledi iz literature in prakse ter pregled raziskav s področja testiranja informacijskih sistemov. Na konkretnem primeru podjetja s področja IT je bilo analizirano stanje in ugotovljene ključne slabosti. Glavni problemi v zvezi s testiranjem so povezani z zagotavljanjem zadostnih virov (ljudje, čas, denar, oprema) in upravljanjem posledic porabe virov (stroški vzdrževanja, razpoložljivost programske opreme, zadovoljstvo uporabnikov). V nalogi so kratko predstavljena, preskušena in ocenjena tri orodja za avtomatizirano testiranje. Izvedena SWOT analiza je bila temelj za izbiro najprimernejšega. Najpomembnejše izboljšave organizacijsko informacijskega modela testiranja programske opreme v konkretnem podjetju je vodstvo sprejelo in so v fazi uvajanja.
Keywords: Testiranje programske opreme Metode testiranja Avtomatizirano testiranje Kakovost programske opreme Izboljševanje procesa
Published: 07.01.2010; Views: 2551; Downloads: 318
.pdf Full text (4,44 MB)

Search done in 0.13 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica