| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 30
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
Razvoj kadrov v inženirskem podjetju
Kostja Židan, 2018, master's thesis/paper

Abstract: Uspešnost podjetja pomeni doseganje ciljev s pomočjo ljudi, zato moramo znati ravnati s sodelavci, jih pritegniti, motivirati in razvijati, da bomo skupaj dosegali dobre rezultate. Imeti moramo dobro postavljen sistem izbiranja in ohranjanja kadrov, ki vodi v izbiro pravih ljudi za prava delovna mesta, ta pa v delovno učinkovito in uspešno podjetje. Podjetje, ki želi ostati konkurenčno, se mora zavedati, da se zdajšnje okolje hitro spreminja in je nepredvidljivo. Kakovostni kadri v vsakem podjetju so pogoj za uspeh in so ena izmed glavnih konkurenčnih prednosti, saj je od kvalitete, sposobnosti in usposobljenosti zaposlenih v podjetju odvisen uspeh podjetja. V magistrskem delu smo obravnavali določene elemente razvoja kadrov v inženirskem podjetju. V magistrski nalogi smo opozorili na pomen kadrov in pomembnost njihovega razvoja. Temeljno vlogo pri pripravi strategije razvoja kadrov v omenjenem podjetju nosita direktor in prokurist, ki morata tudi podpirati aktivnosti na področju razvoja kadrov. Na področju razvoja kadrov v družbi že obstajajo določene aktivnosti, ki smo jih preučili in na koncu podali mnenje kako bi lahko obstoječe stanje izboljšali. V empiričnem delu magistrskega dela smo prikazali rezultate ankete, ki smo jo izvedli med zaposlenimi v podjetju. Podatke, ki smo jih pridobili smo prikazali, analizirali, statistično obdelali in interpretirali. Predstavili smo ugotovitve mnenj glede elementov razvoja kadrov v podjetju, v raziskavi smo se usmerili predvsem na področja: motivacija, napredovanje in razvoj kariere, izobraževanje in usposabljanje, nagrajevanje in notranja komunikacija. Na osnovi teoretičnih spoznanj, analize obstoječega stanja in rezultatov raziskave smo podali ugotovitve in predloge za izboljšave stanja v podjetju.
Keywords: razvoj kadrov, nagrajevanje in napredovanje, izobraževanje in usposabljanje, motivacija, redni letni razgovori
Published in DKUM: 05.07.2018; Views: 1226; Downloads: 224
.pdf Full text (2,29 MB)

2.
Razvoj kadrov v proizvodnem podjetju X d. o. o.
Jernej Balantič, 2017, master's thesis/paper

Abstract: Magistrsko delo opisuje pomembna področja razvoja kadrov, ki pripomorejo k dobro usposobljenim, zadovoljnim, motiviranim zaposlenim, s tem pa neposredno vplivajo na učinkovito doseganje poslovnih ciljev podjetja. V prvem delu predstavljamo teoretična izhodišča, ki se nanašajo na področja izobraževanja in usposabljanja, delovno uspešnost, motivacijo, nagrajevanja in napredovanja, zadovoljstvo zaposlenih ter redne letne razgovore. V drugem (empiričnem) delu smo analizirali stanje razvoja kadrov v proizvodnem podjetju X d. o. o. Zaposleni v največji meri izražajo nezadovoljstvo s področji ocenjevanja delovne uspešnosti, nagrajevanja ter rednih letnih razgovorov, kjer so izpostavljeni problemi povratnih informacij, nezaznavanje ocenjevanja oziroma vrednotenja dela zaposlenih ter neuresničevanja in neupoštevanja dogovorov, ki so zastavljeni na letnem razgovoru. Na podlagi rezultatov raziskave smo potrdili oziroma zavrnili predpostavke magistrskega dela. Ugotovili smo, da so zaposleni, ki so bolj zadovoljni z nudenjem dodatnih izobraževanj posledično bolj motivirani za delo ter da tisti, ki so v boljših odnosih z nadrejenimi, višje ocenjujejo zadovoljstvo z ocenjevanjem delovne uspešnosti, ravno tako zaposleni, ki so bolj zadovoljni s plačo posledično bolje ocenjujejo sam sistem nagrajevanja. Pri zadovoljstvu z rednimi letnimi razgovori se kaže večje zadovoljstvo zaposlenih, pri katerih se bolje upoštevajo njihove želje in mnenja. Predpostavljali smo, da mlajši zaposleni bolje ocenjujejo sistem delovne uspešnosti, kot starejši, ampak smo s testiranjem ugotovili, da to ne drži in s tem to predpostavko zavrgli. Na koncu smo na podlagi ugotovitev podali predloge za izboljšanje sistema razvoja kadrov in s tem k doprinosu boljših rezultatov dela ter samega zadovoljstva zaposlenih.
Keywords: - Razvoj kadrov - Izobraževanje in usposabljanje - Delovna uspešnost - Motivacija - Nagrajevanje in napredovanje - Zadovoljstvo zaposlenih - Redni letni razgovori
Published in DKUM: 29.03.2017; Views: 2622; Downloads: 422
.pdf Full text (1,04 MB)

3.
Letni razgovori kot orodje vodij za krepitev kompetenc njihovih sodelavcev: primer velikega trgovskega podjetja
Jure Butinar, 2016, master's thesis/paper

Abstract: Letni razgovori so v podjetjih prisotni že precej časa. Služijo tako posameznemu zaposlenemu kot tudi njegovemu nadrejenemu. Zaposleni na podlagi letnih razgovorov lahko sledi svoji uspešnosti in doseženim ciljem, nadrejenemu pa letni razgovor ponuja oceno uspešnosti njegovega zaposlenega. V naši raziskavi smo se na enem izmed slovenskih podjetij na področju trgovinske dejavnosti osredotočili na tri hierarhične nivoje med zaposlenimi v prodaji, in sicer na prodajalce, dnevne namestnike in vodje prodajalcev. Proučevali smo povezave v ocenjevanju zaposlenih in ocenjevanju zaposlenih s strani vodje. Vodja je pred svojim ocenjevanjem videl oceno, ki si jo je dodelil zaposleni, šele nato je zaposlenega ocenil tudi sam. Izhajajoč iz ugotovitev preteklih raziskav, smo se posvetili vplivu predhodnega seznanjanja vodje s samooceno zaposlenega in ugotavljali, ali prihaja do pristranosti ocenjevanja tudi pri letnih ocenjevalnih razgovorih v slovenskem podjetju. Ugotovili smo, da dejansko prihaja do pristranosti ocenjevanja ter da med ocenami prodajalcev in vodij prihaja do razlik. Tega za ocenjevanje dnevnih namestnikov nismo potrdili, ugotovili pa smo tudi določene povezave na področju ocenjevanja med različnimi sklopi vprašanj. Glede na ugotovitve naše raziskave za pridobivanje objektivnejših ocen predlagamo za v bodoče, da vodje ne vidijo ocen svojih sodelavcev, predno le-ti svojega sodelavca najprej ne ocenijo sami, predlagamo pa tudi večkratno letno izvedbo neformalnih razgovorov, ki bodo dali hitrejše povratne informacije, hkrati pa podali tudi realnejšo sliko doprinosa sodelavca k uspešnosti podjetja.
Keywords: - letni ocenjevalni razgovori, - trgovsko podjetje, - analiza ocenjevanja, - zaporedje ocenjevanja, - pristranskost.
Published in DKUM: 17.10.2016; Views: 1275; Downloads: 456
.pdf Full text (900,61 KB)

4.
REDNI LETNI RAZGOVORI V ZAVODU ZA PRESTAJANJE KAZNI ZAPORA LJUBLJANA
Polonca Nadler, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in raziskovalni del. V teoretičnem delu diplomske naloge smo opredelili redne letne razgovore, njihov namen in koristi, predstavili vlogo vodje in zaposlenega pri rednem letnem razgovoru, pogoje za učinkovito izvedbo, pripravo, vsebino pogovora in potek, poročilo o opravljenem razgovoru, opisali aktivnosti neposredno po razgovoru in vpogledali v obdobje do naslednjega letnega razgovora. Predstavljen je Zavod za prestajanje kazni zapora Ljubljana, njegova organizacijska struktura ter potek izvedbe letnega razgovora. V raziskovalnem delu diplomske naloge smo s pomočjo anketnega vprašalnika pridobili mnenja in stališča zaposlenih o trenutnem stanju izvajanja rednih letnih razgovorov. Na podlagi zbranih podatkov smo podali ugotovitve in predloge za izboljšave.
Keywords: redni letni razgovori, zaposleni, vodja, Zavod za prestajanje kazni zapora Ljubljana
Published in DKUM: 21.06.2016; Views: 1120; Downloads: 119
.pdf Full text (837,51 KB)

5.
Redni letni razgovori v ginekološko-porodniškem oddelku Splošne bolnišnice Murska Sobota
Nuša Horvat, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: Redni letni razgovor kot močno orodje managementa je poglobljen, strukturiran in usmerjen razgovor med vodjo in sodelavcem na katerikoli organizacijski ravni, kjer se pregledajo rezultati preteklega obdobja in planirajo aktivnosti za uspešnejše delo v prihodnje. Iz rednih letnih razgovorov imajo korist trije udeleženci, in sicer zaposleni, vodje ter organizacija. Priprave in izvedbe rednih letnih razgovorov se organizacija mora lotiti sistematično. V diplomskem delu smo raziskali redne letne razgovore v ginekološko-porodniškem oddelku Splošne bolnišnice Murska Sobota, javnem sektorju, za katerega velja zakonodaja o uvedbi rednih letnih razgovorov.
Keywords: redni letni razgovori, vodja, zaposleni, organizacija, ginekološko-porodniški oddelek
Published in DKUM: 01.04.2016; Views: 1558; Downloads: 131
.pdf Full text (1,98 MB)

6.
ORGANIZACIJSKA IZVEDBA LETNIH CILJNIH RAZGOVOROV V PODJETJU XY
Mateja Hribovšek, 2015, bachelor thesis/paper

Abstract: Letni razgovori imajo številne namene, ki jih ne morem predstaviti v teh vrsticah. Bistveno je, da v letnih razgovorih delavec in njegov nadrejeni skušata iskati poti in odgovore na vprašanja kot npr. so: kako delati bolje, kaj je potrebno spremeniti in po možnosti tudi ugotoviti kako. To je priložnost, v kateri je mogoče izraziti želje po osebnem razvoju, skupaj načrtovati karierno pot in podobno. Je del strategije podjetja in kadrovske politike podjetja. Namen letnega razgovora je izboljšanje medsebojnih odnosov ter razvoj kariere vsakega posameznika, ki je usklajena z plani in strategijami podjetja.
Keywords: letni ciljni razgovor, izvajanje rednega letnega ciljnega razgovora, organizacijska izvedba letnih ciljnih razgovorov, letni ciljni razgovori v podjetju, podjetje xy
Published in DKUM: 24.12.2015; Views: 747; Downloads: 77
.pdf Full text (3,53 MB)

7.
REDNI LETNI RAZGOVORI V HYPO BANKI D.D.
Saša Džomba, 2015, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomskem delu opisujemo redne letne razgovore njihov namen, cilje, koristi ter ugotavljamo kaj so njihove slabosti in prednosti. Opisujemo tudi vlogo kadrovske službe pri izvajanju rednih letnih razgovorov. Ugotavljamo, da so razgovori lahko dobro motivacijsko orodje za zaposlene in hkrati omogočajo boljšo komunikacijo med zaposlenimi in podjetjem ter jim omogočajo boljšo osebnostno kot tudi poslovno rast v življenju kot tudi v poslovni karieri.
Keywords: Redni letni razgovori, motivacijsko sredstvo, komunikacija, razvoj delovne kariere.
Published in DKUM: 24.12.2015; Views: 1320; Downloads: 126
.pdf Full text (1,13 MB)

8.
KOMPETENCE SVETOVALCEV ZAPOSLITVE NA ZAVODU RS ZA ZAPOSLOVANJE
Valerija Raduha, 2015, bachelor thesis/paper

Abstract: Z diplomskim delom smo predstavili vlogo Zavoda RS za zaposlovanje kot osrednje institucije na trgu dela in ključni kader na področju zaposlovanja – svetovalce zaposlitve. Osredotočili smo se na kompetenčni model Zavoda RS za zaposlovanje in temeljne ter delovno specifične kompetence svetovalcev zaposlitve, ki so eden izmed pomembnih dejavnikov za učinkovito izvajanje delovnih nalog in vodenje svetovalnega procesa.
Keywords: svetovalec zaposlitve, kompetenčni model, kompetence, usposabljanje in izobraževanje, letni razgovori
Published in DKUM: 09.09.2015; Views: 2301; Downloads: 291
.pdf Full text (1003,55 KB)

9.
REDNI LETNI RAZGOVORI V GORENJSKI BANKI D.D., KRANJ
Laura Šinko, 2015, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomski nalogi predstavljamo Redne letne razgovore v Gorenjski banki d. d., Kranj. Redni letni razgovori so v vsaki organizaciji ključnega pomena. Izvajajo se vsaj enkrat letno. Pogovor poteka med vodjo in zaposlenim. Pogovarjata se o elementih, ki bi se jih dalo izboljšati, načrtih za prihodnost, mnenjih in predlogih zaposlenih. S pomočjo rednih letnih razgovorov dosežemo soglasje mnenj med vodjo in zaposlenim, s tem pa omogočimo najti primerno rešitev za izboljšanje načrtovanja dela s posameznikom. Diplomsko delo je razdeljeno na dva dela. V prvem, teoretičnem delu naloge opisujemo splošne pojme rednih letnih razgovorov in na kratko predstavitev izbrane organizacije. Predstavljamo redne letne razgovore, njihov namen in koristi, vsebino, potek ter samo pripravo in izvedbo dejavnosti po opravljenem letnem razgovoru. Vključujemo tudi vidike uspešnega komuniciranja pri RLR. V opis predstavitve okolja vključujemo podatke o zgodovini, organizacijski strukturi, poslanstvu in viziji banke, dejavnosti in novosti, kadrovsko politiko in cilje diplomske naloge z raziskovalnimi vprašanji in opisom metod dela. V drugem, empiričnem ali raziskovalnem delu s pomočjo anketnih vprašalnikov prikazujemo, kako zaposleni ocenjujejo redne letne razgovore in delo vodje. Na podlagi intervjuja ugotavljamo, kako potekajo redni letni razgovori v Gorenjski banki d. d., Kranj, kako izboljšati načrtovanje posameznika na RLR. Temu sledi analiza rezultatov in prikaz podanih ugotovitev s pomočjo tabel in grafov. V zaključnem delu predlagamo rešitve za izboljšanje načrtovanja dela s posameznikom.
Keywords: • redni letni razgovori, • komunikacija, • motivacija, • banka.
Published in DKUM: 09.09.2015; Views: 1597; Downloads: 140
.pdf Full text (1,47 MB)

10.
ZADOVOLJSTVO Z REDNIMI LETNIMI RAZGOVORI V PODJETJU SNEŽNIK, D.D.
Vesna Ahac, 2014, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo z naslovom »Zadovoljstvo z rednimi letnimi razgovori v podjetju Snežnik, d. d.,« je sestavljeno iz teoretičnega in empiričen dela. V teoretičnem delu magistrskega dela opredelimo osnove namena, koristi, priprave in izvedbe rednih letnih razgovorov, osnove komunikacij, komunikacijske klime in vedenja na rednih letnih razgovorih ter aktivnosti po izvedbi le-teh. V osrednjem delu predstavimo podjetje Snežnik, kadrovsko dejavnost v podjetju in kadrovsko-informacijski sistem. V empiričnem delu predstavimo z anketo zbrana mnenja zaposlenih v podjetju Snežnik glede zavedanja koristnosti rednih letnih razgovorov, zadovoljstva z izvedbo, komunikacijo, temami in udejanjenimi dogovori v praksi. Na podlagi podanih mnenj naredimo analizo z grafičnimi prikazi in testiramo vnaprej postavljene hipoteze. Na podlagi ugotovitev podamo predloge in mnenja za izboljšanje zadovoljstva z rednimi letnimi razgovori v podjetju.
Keywords: Redni letni razgovori, zadovoljstvo, kadrovska dejavnost.
Published in DKUM: 18.11.2014; Views: 1748; Downloads: 202
.pdf Full text (954,51 KB)

Search done in 0.18 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica