| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
MEDKULTURNA POSLOVNA POGAJANJA V OKVIRU RAZŠIRITVE NABAVNEGA PROCESA NA PRIMERU PODJETJA MERKUR
Franci Stojc, 2013, master's thesis

Abstract: Pogajanja so sestavni del poklicnega kakor tudi našega družinskega življenja. Winston Churchill je nekoč dejal, da je znanje vredno toliko, kolikor ga znamo artikulirati in ne toliko, kolikor ga imamo. Za pogajanja bi lahko to njegovo misel parafrazirali takole: »viri naše pogajalske moči so vredni toliko, kolikor jih uspemo uveljaviti v praksi«. Pogajanja niso pomembna samo za podjetnike, odvetniške pisarne, vladne organizacije in diplomacijo ampak so del našega življenja in zato je bil namen magistrskega dela pokazati, kako pomembna pogajanja so. V magistrskem delu želimo definirati koncept podjetniškega pogajalskega sloga, ki največkrat deluje v pogajanjih na tujih trgih. Prikazan je primer poslovnih pogajanj s poslovnimi partnerji iz Singapura in Indije. Prikazane so značilnosti in pridobljene izkušnje. Nove življenjske navade nam pomagajo zaživeti bogatejše podjetniško življenje, če ne tratimo svojih moči za malenkosti.
Keywords: • globalna poslovna pogajanja, • pogajalski slog, • komunikacija, • reševanje problemskih situacij, • pogajalska kultura.
Published: 14.06.2013; Views: 1179; Downloads: 177
.pdf Full text (702,89 KB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica