| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 34
First pagePrevious page1234Next pageLast page
1.
DRUŽINSKA PODJETJA IN POSEBNOSTI VIROV FINANCIRANJA
Janja Herega, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo želeli predstaviti družinsko podjetje in posebnosti njegovih virov financiranja. Podjetje se lahko poslužuje notranjih in zunanjih virov financiranja, pri tem pa bi naj sledilo pravilom in načelom financiranja. Notranji viri financiranja so dobiček, amortizacija in različni drugi notranji viri. Med zunanje vire pa prištevamo bančne kredite, državne vire, lizing, faktoring, forfeting, sklade tveganega kapitala in poslovne angele. Problemi s katerimi se soočijo podjetja pri pridobivanju virov so omejene možnosti dostopa do finančnih sredstev, predraga finančna sredstva in nepoznavanje nekaterih oblik financiranja. Družinska podjetja pa zraven vsega tega omejuje še njihova konzervativnost. Namreč največja želja podjetnika je, da podjetje ostane v družinski lasti.
Keywords: družinsko podjetje, prednosti in slabosti družinskega podjetja, financiranje, notranji viri financiranja, zunanji viri financiranja, posebne oblike financiranja, bančni kredit, državni viri, lizing, skladi tveganega kapitala, faktoring, forfeting, poslovni angeli
Published: 31.01.2011; Views: 1792; Downloads: 321
.pdf Full text (3,67 MB)

2.
PROBLEMI NASLEDSTVA DRUŽINSKIH PODJETIJ
Jure Demšar, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu bomo najprej spoznali lastnosti družinskih podjetij, njihove prednosti, slabosti in posebnosti. Spoznali bomo kakšen je razvoj družinskih podjetij in njihov življenjski cikel. Opisali bomo tudi življenjske cikle ljudi, ki so vključeni v družinsko podjetje. Predstavili bomo razvojne dejavnike in nekaj modelov razvoja družinskih podjetij. V diplomskem delu bomo prikazali pomen in vlogo načrtovanja prehoda iz generacije v generacijo, ter zahtevnost pri opredeljevanju prihodnosti tako za podjetje, kot za družino. Predstavili bomo najzahtevnejše in najpomembnejše odločitve, s katerimi se morajo soočati vsi ustanovitelji družinskih podjetij.
Keywords: Družinsko podjetje, življenjski cikel družinskega podjetja, problemi pri nasledstvu lastništva in upravljanja podjetja
Published: 28.06.2010; Views: 2742; Downloads: 367
.pdf Full text (456,99 KB)

3.
VKLJUČEVANJE NASLEDNIKA V DRUŽINSKO PODJETJE OB SPREMEMBI PRAVNE PRAVNE OBLIKE PODJETJA
Andreja Hauptman, 2010, master's thesis/paper

Abstract: Družinska podjetja predstavljajo pomemben del gospodarstva v Sloveniji in v svetu. V Evropi je 70—80 % podjetij prav družinskih podjetij. Vendar ta del gospodarstva še ni dobro proučen. Za pojem družinsko podjetje še nimamo sprejete splošne definicije. Prvi članek o družinskem podjetju lahko zasledimo komaj leta 1971. V družinskih podjetjih predstavlja eno izmed večjih težav prehod podjetja iz ene generacije v drugo. Po nekaterih podatkih le 30 % družinskih podjetij preživi prehod v drugo generacijo in le 10 % prehod v tretjo generacijo. Zato je tema nasledstva znotraj tematike družinskih podjetij še kako pomembna. Na prehod bi se podjetje moralo temeljito pripraviti in ga načrtovati več let vnaprej. Magistrsko delo smo razdelili na dva vsebinska dela, in sicer na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu smo najprej opredelili pojem družinsko podjetje po različnih avtorjih. Nato smo oblikovali definicijo družinskega podjetja za potrebe magistrske naloge. Opredelili smo tudi problem nasledstva in predstavili različne nasledstvene možnosti. Prav tako smo opredelili postopek prehoda iz samostojnega podjetnika posameznika na družbo z omejeno odgovornostjo, in sicer s postopkom preoblikovanja s prenosom podjetja na novoustanovljeno družbo ali preoblikovanja s prenosom podjetja na prevzemno kapitalsko družbo. Predstavili smo vzroke in motive za takšno odločitev ter stroške in trajanje takšnega postopka. Na koncu teoretičnega dela smo prikazali še statusne pravne značilnosti in razlike med samostojnim podjetnikom ter družbo z omejeno odgovornostjo. V praktičnem delu magistrskega dela smo se omejili na eno družinsko podjetje, in sicer Trgovino Hauptman s.p. Uporabili smo spoznanja iz teoretičnega dela magistrske naloge. Najprej smo predstavili proučevano podjetje: dejavnost, velikost, vizijo, politiko, strukture podjetja itd. Nato smo po štirih kriterijih, ki smo jih znotraj magistrske naloge izbrali za definicijo družinskega podjetja, potrdili, da proučevano podjetje spada med družinska podjetja. Proučili in prikazali smo lastništvo ter vodenje v Trgovini Hauptman s.p. Nato smo predvidevali, kakšno bo lastništvo in vodenje v novoustanovljeni družbi Trgovina Hauptman d.o.o., v kateri bo aktivna tudi nova naslednica. V praktičnem delu magistrske naloge smo nadalje prikazali dejanski postopek spremembe pravne oblike proučevanega podjetja iz samostojnega podjetnika posameznika v družbo z omejeno odgovornostjo z davčno nevtralnim prenosom. Okvirno smo predstavili tudi stroške in čas trajanja, ki bo potreben za takšen prehod. Na koncu magistrske naloge pa smo predstavili še poglede na prihodnost nove naslednice proučevanega podjetja. Proučili smo, kako so njene vrednote usklajene z ostalimi člani družine, ki so aktivni v družinskem podjetju. Predstavili smo prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti podjetja. Zanimalo nas je, kakšne naj bodo nova vizija in strategije novoustanovljenega podjetja Trgovina Hauptman d.o.o., v katerem bo nova direktorica naslednica, ki prihaja iz druge generacije družine.
Keywords: družinsko podjetje, definicija družinskega podjetja, nasledstvo, sprememba pravne oblike podjetja, samostojni podjetnik, družba z omejeno odgovornostjo, družinsko podjetje Trgovina Hauptman s.p.
Published: 02.11.2010; Views: 2032; Downloads: 282
.pdf Full text (1,25 MB)

4.
STRATEŠKE MOŽNOSTI IN STRATEGIJE DRUŽINSKEGA PODJETJA
Rok Erjavec, 2010, final seminar paper

Abstract: Delo diplomskega seminarja sem zasnoval tako, da sem se v prvem delu naloge posvetil teoretičnim izhodiščem in opredelitvam družinskega podjetja. Obdelal sem prednosti in slabosti družinskih podjetij, predstavil pomen družine v družinskem podjetju, nato pa sem se posvetil vrstam strategij podjetja. Predstavil sem proces strateškega planiranja, navedel razloge zakaj v malih podjetjih ni dovolj strateškega planiranja in razdelal pomembnost strateškega načrta za uspešno delovanje podjetja. Nadaljnje sem se lotil področja iskanja strategij in strateški možnosti. Obdelal sem temeljne in poslovne strategije, nato pa sem se posvetil še področju prodajnih trgov in možnih dejavnosti podjetja, področju oskrbnih trgov s surovinami, materiali, energijo in delovnimi sredstvi ter potrebami podjetja po teh resursih, področju trga delovne sile in potrebnih sodelavcev podjetja ter področju trga kapitala in potrebnih vrst kapitala. V drugem delu diplomskega seminarja sem se lotil praktičnega primera družinskega podjetja Vrtnarstvo in gradnje Rogaška d.o.o. Najprej sem predstavil podjetje, opisal s čim se ukvarja, ter izdelal organizacijsko shemo. Sledilo je proučevanje strateških možnosti podjetja, kjer sem najprej preučil stanje celotnega podjetja, nato sem preučil posamezna področja delovanja, kasneje pa sem se lotil izdelave SWOT analize. SWOT analiza mi je dala odgovore o prednostih in slabostih podjetja, ter o priložnostih in nevarnostih v okolju. Na podlagi pridobljeni podatkov sem nato oblikoval temeljno strategijo podjetja. Odločil sem se za strategijo nadaljnjega razvoja in rasti, ki predvideva, da naj bi podjetje v svojem okolju delovanja veljalo za celovitega ponudnika vseh vrst okrasnih rastlin, sadnega drevja in vseh ostalih pripomočkov za urejen vrt in dom, prav tako pa naj bi podjetje Vrtnarstvo in gradnje Rogaška d.o.o. veljalo za celovitega in zanesljivega ponudnika in izvajalca gradbenih storitev ter storitev urejanja okolja. Razvoj podjetja bo usmerjen v vsa glavna področja njegovega delovanja. Na področju proizvodnje in prodaje bo podjetje napore usmerilo v razširitev ponudbenega asortimenta izdelkov, prizadevalo si bo za visoko kakovost izdelkov in storitev, vrtni center pa bodo naredili strankam čim bolj prijazen in domač. Nato sem opredelil še poslovno strategijo podjetja Vrtnarstvo in gradnje Rogaška d.o.o. Izbral sem strategijo diferenciacije proizvodov. Kot predmet obravnave sem si izbral vrtni center s svojim proizvodnim asortimentom. Prišel sem do ugotovitve, da v vrtnem centru trenutno nimajo dovolj proizvodov, ki izstopajo in privabljajo zahtevnejše kupce, zato morajo v prihodnje ta asortiment proizvodov razširiti. . Preučil sem tudi sektor prodajnih trgov in marketinga in prišel do zaključka, da je potrebno podjetju dosedanjo ponudbo izdelkov povečati z raznimi tehničnimi pripomočki, da se mora podjetje lotiti agresivnejšega oglaševanja svoje ponudbe tudi izven regije delovanja in da mora podjetje več časa posvetiti promoviranju, obnavljanju in osveževanju spletne strani. Pri preučevanju področja oskrbnih trgov, sem prišel do spoznanj, da je za podjetje dobro, da naveže neposredne stike z dobavitelji iz Zahodne Evrope in se tako izogniti dragim provizijam. Glavna ugotovitev, ki sem jo sprejel za področje trga delovne sile in potrebnih sodelavcev podjetja je, da je potrebno poiskati, ustrezno pripraviti in nato zaposliti novega vodjo proizvodnje, saj je trenutni vodja tik pred upokojitvijo, zato je treba izkoristiti priložnost, da lahko s svojim znanjem in izkušnjami bodočega vodjo še marsikaj nauči. Za področje trga kapitala in potrebnih vrst kapitala pa lahko rečem, da je v prihodnje priporočljivo zmanjšati delež bančnih posojil, na račun pridobivanja državnih subvencij in črpanja sredstev iz evropskih skladov.
Keywords: družinsko podjetje, značilnosti družinskega podjetja, strategije, strateške aktivnosti, okolje, udeleženci, razvoj.
Published: 02.12.2010; Views: 1778; Downloads: 266
.pdf Full text (621,33 KB)

5.
POSEBNOSTI POLITIKE DRUŽINSKEGA PODJETJA
Rok Krajnc, 2010, final seminar paper

Abstract: "V družinskem podjetju si stojita nasproti dva močna sistema: družinski in poslovni, ki temeljita na zelo različnih vrednotah, se mešata in povzročata konflikte". (Klebl 2001) Družinska podjetja, ki veljajo za ena izmed najuspešnejših vrst podjetij, pogosto veljajo za uglednejša in močnejša kot podjetja, ki niso družinska. Kot je razvidno iz diplomskega seminarja, sta za tako uspešno podjetje potrebna dobro zastavljena vizija in poslanstvo podjetja ter sama politika podjetja. Delo diplomskega seminarja je razdeljeno na dva dela, na teoretičen del ter na praktičen del. V teoretičnem delu smo opredelili različne poglede in mnenja strokovnjakov, medtem ko smo v praktičnem delu proučili razvoj podjetja Krim d.o.o. iz Ljutomera in njegove politike podjetja. V teoretičnem delu smo izhajali iz MER-ovega modela integralnega managementa. Na tej podlagi smo opredelili posebnosti družinskega podjetja ter posebnosti, ki se pojavijo v sami politiki družinskega podjetja. Ugotovili smo, da je velik poudarek na vrednotah družinskih članov, ki s svojo vpletenostjo v podjetje, prenesejo le te v politiko družinskega podjetja. Že v sami viziji in poslanstvu, ki ga podjetje zasleduje, so vidne glavne želje lastnikov oziroma družine. V sami politiki podjetja pa je viden miks vrednot vseh družinskih članov, pogosto tudi tistih, ki niso aktivno vključeni v poslovanje podjetja. Ugotovili smo, da je strogo ločevanje zasebnega in poslovnega življenja pri lastnikih družinskih podjetij praktično nemogoče. Zaradi tega prihaja do raznovrstnih interesov znotraj podjetja ter velikega vpliva na politiko podjetja s strani družine in njihovih medsebojnih odnosov. Praktični del diplomskega seminarja temelji na razvoju podjetja Krim d.o.o. in njegovi politiki podjetja. Podjetje, ki je v lasti prve generacije, še vedno vodita oče in mati, ki sta tudi ustanovitelja podjetja. V diplomskem seminarju smo proučili aktivnosti potrebne pri planiranju razvoja podjetja na ravni politike podjetja. Našo proučevanje je temeljilo na prvem delu diplomskega seminarja. Po opredeljeni viziji in poslanstvu podjetja, smo s pomočjo raziskovalno-prognostičnih procesov proučili vrednote udeležencev družinskega podjetja, prednosti in slabosti ter priložnosti in nevarnosti družinskega podjetja. Na podlagi dobljenih podatkov smo nato izdelali prognostično obdelavo podjetja in njegove politike. Podali smo še predlog politike podjetja in analizirali skladnost interesov družine s predlogom politike družinskega podjetja.
Keywords: politika podjetja, družinsko podjetje, družinske vrednote, MER-ov model integralnega managementa, posebnosti politike družinskega podjetja, vizija podjetja, poslanstvo podjetja, snovanje in izbira politike podjetja, podjetje Krim d.o.o..
Published: 06.12.2010; Views: 1822; Downloads: 240
.pdf Full text (882,96 KB)

6.
RAST IN RAZVOJ DRUŽINSKEGA PODJETJA: PRIMER PODJETJA AVTOHIŠA PETROVČIČ
Sara Petrovčič, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je predstavljen primer uspešnega družinskega podjetja in njegove razvojne možnosti. Motiv za izbrano temo je bil, da je podjetje v družinski lasti in da bo diplomska naloga podjetju v korist. Praktični del diplomske naloge je sestavljen na osnovi internih podatkov podjetja Avtohiša Petrovčič. Diplomska naloga je razdeljena na tri dele. V prvem teoretičnem delu, so razloženi pojmi družinsko podjetje, prednosti in slabosti družinskega podjetja in vloga družinskih podjetij v gospodarstvu. Drugi teoretični del, vključuje pojme strateškega planiranja razvoja družinskega podjetja, vizijo in poslanstvo podjetja, razvoj in rast družinskega podjetja, življenjski cikel podjetja, model razvoja družinskega podjetja, družino, kot pomemben dejavnik podjetja in razvojni management podjetja. V tretjem, praktičnem delu, je predstavljeno majhno družinsko podjetje Avtohiša Petrovčič, s.p., z naslednjimi pojmi: analiza okolja podjetja, cilji in strategije razvoja podjetja, projektni plan podjetja, ekonomičnost, eksploatacija in analiza tveganj projekta.
Keywords: Ključne besede: družina, podjetje, družinsko podjetje, strateško planiranje, vizija in poslanstvo podjetja, razvoj in rast družinskega podjetja, življenjski cikel podjetja, model razvoja družinskega podjetja, razvojni management.
Published: 03.02.2011; Views: 3061; Downloads: 749
.pdf Full text (466,31 KB)

7.
MODEL RAZVOJA DRUŽINSKEGA PODJETJA ŽARN KRŠKO D.O.O.
Anja Zorič, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Družinska podjetja, tako v Sloveniji kot po svetu, so pomemben sestavni del gospodarstva, saj vplivajo na razvoj celotne družbe. Tako kot družinska podjetja vplivajo na razvoj družbe, pa tudi sama sprejemajo določene vplive in dejavnike, brez katerih ne bi mogla rasti in se razvijati. Tu imajo pomembno vlogo člani družine, tako skupno kot individualno. V proučevanem podjetju je pomembno vlogo odigral oče, ustanovitelj, ob podpori soproge in kasneje celotne družine. Svoje norme, prepričanja, načela in vrednote, tako poslovne kot družinske, je uspešno prenesel na naslednjo generacijo, tako da so glavni cilji, prioritete in naloge družine ostali ves čas enaki. Da je podjetje doseglo današnjo stopnjo rasti in razvoja, je bil potreben tudi razvoj družine. Oče in mati sta svoja strokovna in pridobljena znanja prenašala na otroke in jih tako že v zgodnjih letih vključevala v poslovni proces. Tako je postalo jasno, da bodo potomci nekoč prevzeli podjetje in posel. S spremembo pravne oblike in s postavitvijo otrok na vodstvena delovna mesta so se v podjetju pojavile tudi nekatere spremembe. Prišlo je novo, sveže znanje in nekoliko drugačno, še uspešnejše opravljanje delovnih nalog. Posamezniki so tako s svojim znanjem zelo vplivali na razvoj in rast družinskega podjetja. Tudi kot družina so pripomogli k slovesu, ki ga žanjejo v ožji okolici. Uskladiti so uspeli interese družine in podjetja. Poznani so kot izjemno marljivi, delovni in zanesljivi podjetniki. Držijo se reka, da kri ni voda, kar lahko opazi vsakdo, ki je v njihovi družbi preživel vsaj malo časa. Menimo, da je ravno ta značilnost ena izmed njihovih glavnih značilnosti in prednosti. Spoznali smo, da imajo proučevani modeli razvoja skupne lastnosti in razlike. Vsi modeli so pokazali, da je podjetje še vedno v fazi razvoja in rasti, vendar pa je vsak model zasnovan tako, da obravnava samo določeno vejo razvoja podjetja, kot je na primer vodenje. Naš glavni cilj je bil torej spoznati, kako je podjetje poslovalo in delovalo skozi posamezne razvojne faze. Ugotovili smo, da je podjetje trenutno še vedno v fazi rasti, in podali predloge za njegovo nadaljnjo rast in kako naj preide v naslednjo fazo rasti in razvoja. Menimo, da je v njem potrebnejša notranja rast kot pa zunanja, saj svoje storitve v celoti obvladajo in jih še ne nameravajo širiti na nove trge. Ustanovitelj razmišlja predvsem o reorganizaciji podjetja, kar trenutno predstavlja njihov največji problem. Menimo, da smo uspešno dosegli zastavljene cilje in potrdili teze, ki smo si jih zastavili v prvem delu diplomskega seminarja.
Keywords: Ključne besede: • družinsko podjetje, • rast in razvoj družinskega podjetja, • vpliv posameznikov in družine na razvoj družinskega podjetja, • nasledstvo družinskega podjetja, • modeli razvoja družinskega podjetja, • Žarn Krško, d. o. o.
Published: 14.12.2011; Views: 2181; Downloads: 240
.pdf Full text (384,57 KB)

8.
PROCESNE IN INŠTRUMENTALNE POSEBNOSTI PLANIRANJA POLITIKE DRUŽINSKEGA PODJETJA
Martina Vrzel, 2011, master's thesis/paper

Abstract: Družinska podjetja predstavljajo velik delež podjetij v gospodarstvu. Njihov uspeh pa je odvisen od vizije in politike podjetja. Izhajajoč iz razvojne vizije smo opredelili politiko podjetja (poslanstvo, smotre in temeljne cilje). Za podjetje so izrednega pomena vrednote (ključnih udeležencev) podjetja, poznavanje priložnosti in nevarnosti kot tudi prednosti in slabosti. Usklajeni interesi lastnikov in vseh zaposlenih so prav tako pomemben dejavnik uspešnega poslovanja, kajti za uspešno poslovanje je potrebno zadovoljstvo obojih. Naloga je strukturirana v šest poglavij. Uvodnemu poglavju sledi drugo poglavje, v katerem smo opredelili značilnosti družinskega podjetja ter prednosti in slabosti. Pojasnili smo tudi življenjski cikel podjetja in lastništvo. V tretjem poglavju smo predstavili MER-ov model integralnega managementa ter posebnosti procesa in metod planiranja politike družinskega podjetja. Poglavje se končuje z družinsko ustavo. V četrtem poglavju smo predstavili proučevano podjetje Stiv-Horvat d.o.o. V petem poglavju smo proučili vrednote ključnih udeležencev, prednosti in slabosti ter priložnosti in nevarnosti za podjetje iz okolja. V tem poglavju smo tudi na osnovi raziskovalno-prognostičnih izhodišč oblikovali in zapisali predlog vizije in politike podjetja. Zadnje šesto poglavje pa je sklepno poglavje v katerem navajamo ključne ugotovitve magistrske raziskave.
Keywords: družinsko podjetje, značilnosti družinskega podjetja, življenjski cikel podjetja, MER-ov model integralnega managementa, politika podjetja, vizija, vrednote ključnih udeležencev, prednosti in slabosti, priložnosti in nevarnosti, okolje podjetja
Published: 22.02.2012; Views: 1452; Downloads: 384
.pdf Full text (737,17 KB)

9.
PLANIRANJE RAZVOJA DRUŽINSKEGA PODJETJA NA RAVNI STRATEŠKEGA MANAGEMENTA
Danijel Perger, 2011, master's thesis/paper

Abstract: Spremenjene gospodarske razmere, ki se odražajo v vedno večji konkurenci predvsem domačih, pa tudi tujih podjetij, zahtevajo od podjetij, da nenehno krepijo svoj konkurenčni položaj. To predstavlja poglavitni cilj vsakega podjetja, tako družinskega kot tudi nedružinskega. Kaj takšnega je moč doseči le, kadar posebno pozornost posvečamo tudi planiranju razvoja. To magistrsko delo je nastalo iz spoznanja, da mnoga družinska podjetja, ki so v razmerah tržnega gospodarstva obdržala optimalno velikost, nimajo izdelanih programov, s katerimi bi planirala svoj nadaljnji razvoj na ravni strateškega managementa. Za planiranje razvoja na ravni strateškega managementa so tako pomembna pravilno, ustrezno izbrana in določena programsko-tržna področja ter na podlagi tega oblikovane strategije. To pa pomeni, da se mora pri planiranju razvoja družinskega podjetja na ravni strateškega managementa upoštevati tudi družino, saj ta na različne načine močno vpliva na izoblikovanje in izbiro strategije. Proces iskanja strateških možnosti in strategij ter izbire strategij je usmerjen k uresničevanju zastavljene politike družinskega podjetja. Vendar pa se mora pri tem upoštevati tudi interese, vrednote in cilje družine, pa tudi strukturo in tradicijo družine. Magistrsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu bomo najprej opredelili družinsko podjetje in njegove posebnosti, nato pa bomo proučili programsko-tržna področja kot tudi značilnosti ter metode določanja in oblikovanja teh. Prav tako bomo proučili strategije ter metode za ekonomsko vrednotenje in izbiro strategij. V empiričnem delu bomo proučili družinsko podjetje Novak, d.o.o. in njegove razvojne možnosti. Prav tako pa bomo s pravilno, ustrezno izbranimi in določenimi programsko-tržnimi področji ter na podlagi tega oblikovanimi strategijami planirali razvoj podjetja Novak, d.o.o. Pridobljeno znanje in mišljenje bomo na koncu magistrskega dela strnili v sklepnih ugotovitvah.
Keywords: družinsko podjetje, strateški management, programsko-tržno področje, strategije, razvoj družinskega podjetja
Published: 22.02.2012; Views: 1636; Downloads: 203
.pdf Full text (934,76 KB)

10.
POSEBNOSTI INTERNACIONALIZACIJE V DRUŽINSKIH PODJETJIH
Urša Orličnik, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem seminarju smo najprej predstavili in opredelili družinsko podjetje. Opisali smo razlike med družinskimi in nedružinskimi podjetji, ter njihove prednosti in slabosti. Opredelili smo tudi pojem družine, in kakšno vlogo ima družina v podjetju. Nato smo predstavili pojem internacionalizacije. Prav tako smo predstavili vzroke in motive za internacionalizacijo poslovanja. Opisali smo možne oblike internacionalizacije, med katerimi lahko podjetja izbirajo. Proučili smo tudi vpliv internacionalizacije v družinskem podjetju. Na koncu smo predstavili uspešno družinsko podjetje Faber – Castell, ki je leta 2011 praznovalo svojo 250. letnico obstoja in je že osem generacij v lasti družine. Na kratko smo opisali zgodovino podjetja Faber –Castell, in ugotovili s kakšnimi oblikami internacionalizacije se je podjetje srečalo, ter kakšen pomen je imela internacionalizacija v podjetju.
Keywords: družinsko podjetje, družina, prednosti in slabosti družinskega podjetja, internacionalizacija, internacionalizacija in družinska podjetja, podjetje Faber – Castel
Published: 17.12.2012; Views: 982; Downloads: 151
.pdf Full text (2,68 MB)

Search done in 0.3 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica