| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
OPTIMIZACIJA POTI PRODAJNEGA PREDSTAVNIKA Z MOBILNO APLIKACIJO
Rok Torkar, 2014, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomskem delu smo merili dolžino poti, ki dnevno nastane pri opravljanju dela prodajnega zastopnika. Zanimalo nas je, koliko lahko prihranimo pri skrajšanju dolžine dnevnih poti s pomočjo javno dostopnih mobilnih aplikacij za optimiziranje poti. Ker smo imeli že točne podatke o dolžinah poti za pretekle mesece, smo se osredotočili na izbiro najbolj praktične mobilne aplikacije. Izbirali smo med petimi aplikacijami, vse smo kratkotrajno testirali, s pomočjo odločitvenega programa DEXi pa izbrali nam najbolj uporabno. Izbrano aplikacijo smo testirali en mesec,v tem času smo opravljali vožnjo po optimiziranih poteh, predlaganih s strani aplikacije. Hkrati smo dolžine poti merili in jih primerjali z dolžinami pred uporabo aplikacije. V teoretičnem delu smo opisali osnove tržnega komuniciranja, ki zajema velik del posla prodajnega zastopnika, se dotaknili logistike in optimiziranja poti, na kratko opisali mobilne naprave in večkriterijsko odločanje.
Keywords: • komunikacija • mobilne naprave • optimizacija poti • mobilne aplikacije • odločanje
Published: 28.01.2015; Views: 737; Downloads: 53
.pdf Full text (2,29 MB)

Search done in 0.02 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica