| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 61
First pagePrevious page1234567Next pageLast page
1.
2.
3.
4.
5.
IDENTIFIKACIJA IN VREDNOTENJE USTREZNOSTI STORITEV PRI RAZVOJU STORITVENIH APLIKACIJ
Mitja Gradišnik, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo predstavili storitveno orientirano arhitekturo ter prednosti, ki jih vpeljava prinese k podjetju. Temelji gradnik storitvene arhitekture je storitev, zato je za samo arhitekturo bistvenega pomena, kako se lotimo načrtovanja storitev. Zaradi tega smo raziskali temeljne koncepte storitev ter dobre prakse, h katerim storitvena arhitektura teži. Na podlagi dobri praks smo pripravili vprašalnik, ki omogoča vrednotenje storitve. Drugi pomemben vidik uspešnega razvoja storitvenih aplikacij, ki smo ga obdelali v diplomski nalogi, je identifikacija ustreznih storitev. Implementirali smo tudi spletno aplikacijo, namenjeno identifikaciji storitev. Predstavili smo tudi ključne tehnologije za realizacijo storitveno orientiranih rešitev.
Keywords: storitveno orientirana arhitektura, spletne storitve, REST storitve, identifikacija storitev, ovrednotenje storitev
Published: 02.07.2009; Views: 1790; Downloads: 195
.pdf Full text (1,85 MB)

6.
PRESOJA UPORABNOSTI SPREMLJANJA STROŠKOV PO PROCESIH V KLICNEM CENTRU
Ivana Šalamon, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Mnoga podjetja tekmujejo na trgu s konkurenco brez poznavanja dejanskih stroškov in dobičkonosnosti njihovih storitev in kupcev. Poslovodstva pogosto osnujejo strategijo podjetja na zavajajočih podatkih, ki podpirajo slabe odločitve. Tradicionalni stroškovni pristopi merijo samo skupno uspešnost podjetja, kar ne pripomore pri iskanju možnosti za povečanje konkurenčnosti na trgu. Da bi ustvarili večjo vrednost in povečali donosnost, podjetja zahtevajo natančnejše informacije o stroških. Takšne informacije lahko zagotovi metoda spremljanja stroškov po procesih. Diplomska naloga predstavlja uporabo metode spremljanja stroškov po procesih na primeru klicnega centra z namenom ugotovitve dobičkonosnosti posameznih projektov, ki se izvajajo znotraj podjetja ter jo hkrati primerja z rezultati obstoječe tradicionalne metode spremljanja stroškov. Čeprav je oblikovanje in izvajanje metode spremljanja stroškov po procesih v podjetju stroškovno drago in zamudno študija ugotavlja, da njeni rezultati kažejo bolj natančne in uporabne informacije za analizo dobičkonosnosti projektov, določanju njihovih cen in načrtovanju zmogljivosti.
Keywords: metoda spremljanja stroškov po procesih, klicni center, storitve, projekt, zunanje izvajanje storitev klicnega centra, posredni stroški
Published: 01.06.2016; Views: 714; Downloads: 107
.pdf Full text (1,64 MB)

7.
IZVEDBENI MARKETING RAČUNOVODSKEGA SERVISA
Marjeta Korent, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Živimo v storitveni družbi, ki temelji na informacijah. Storitve so posebne zaradi svojih lastnosti, to so procesnost, neotipljivost in neobstojnost. Zaradi lastnosti storitev, se za storitve pogosto uporablja razširjeni marketinški splet po konceptu 7 P: izdelek, marketinške poti, marketinško komuniciranje, cena, ljudje, fizični dokazi in procesi. Klasični računovodski servisi v Sloveniji ponujajo storitve iz področja finančnega računovodstva, znotraj tega pa predvsem knjigovodenje in nadziranje. Njihovi odjemalci so običajno samostojni podjetniki, društva, mala in redkeje tudi srednja podjetja. Število ponudnikov računovodskih storitev stalno narašča, s tem pa tudi število konkurentov. Zato morajo računovodski servisi diferencirati svojo ponudbo ter iskati priložnosti in tržne niše. Diplomska naloga predstavlja marketinški splet za računovodski servis, ki je specializiran le za določen segment odjemalcev računovodskih storitev - kmete. Njegova dejavnost je vodenje poslovnih knjig za kmetije, davčno svetovanje in priprava razpisne dokumentacije za kandidiranje na javnih razpisih za pridobitev nepovratnih sredstev. Predstavlja združeno dejavnost kmetijskih svetovalcev in dejavnost računovodskih servisov ter celoto storitev, ki za kmete pomeni optimizacijo gospodarjenja na kmetiji.
Keywords: Storitve, marketing storitev, računovodske storitve, računovodski servis, izvedbeni marketing, sestavine marketinškega spleta.
Published: 23.12.2009; Views: 1852; Downloads: 160
.pdf Full text (327,80 KB)

8.
MANAGEMENT IT STORITEV S PRIPOROČILI ITIL V TELEKOMUNIKACIJSKEM PODJETJU
Mitja Kopina, 2010, master's thesis/paper

Abstract: Informacije so vedno pomenile pomemben vir prednosti v življenju ljudi. Podjetja pa so pravzaprav organizacije, kjer je pomen informacij za uspešno in učinkovito delo v današnjem času največji. Informacije ne odločajo le o uspešnosti, možnostih nadaljnjega razvoja ampak tudi o njihovem obstoju. Velike zahteve in velika količina informacij ter s tem povezan velik tehnološki napredek povečuje odvisnost poslovanja podjetja od informacijske tehnologije. V storitveni dejavnosti, kamor lahko pripišemo tudi IT, je znanje ključni element kvalitetnih storitev, pa tudi hitrega odločanja. Kako upravljamo s tovrstnim znanjem se pozna na vseh področjih organizacije. Storitvena dejavnost področja IT-ja, se počasi vse bolj usmerja k stranki, zagotavljanju pravih storitev, pravim odjemalcev v pravem času in za pravi denar. S strani uporabnikov pa se povečuje razumevanje IT-ja v ne več le kot »kup naprav in programov«, uporabniki IT dojemajo vse bolj le kot storitev. Za obvladovanje novih pristopov pa je potrebno tudi nekaj novega naučiti in ko to želimo, je verjetno ena najboljših pa tudi najstarejših metod učenje z vzgledom in ko iščemo vzgled, si poiščemo takega, ki to počne najbolje. Na IT področju je najpogosteje uporabljan skupek vzgledov strnjen v zbirko ITIL (Information Technology Infrastructure Library). Zbirka ITIL, je zbrala sklop napak in dobrih praks po načelu »zdrave pameti« in nam tako pomaga pri hitrejšem pridobivanju znanj, brez potrebe, da bi se učili na svojih bolečih napakah. V tem delu smo proučili celotni okvir priporočil dobre storitvene prakse ITIL in možnosti že obstoječih praktičnih primerov uporabe. Ob pregledno ugotovljenih elementih in možnostih uporabe pa smo preverjali možnosti in smiselnost uporabe okvirov v konkretnem primeru telekomunikacijskega podjetja. Praktično prikazani primer, podkrepljen s primeri dobre prakse je dober vzorec, kako lahko dobro prakso, v tem primeru priporočila IT dobre prakse prenesemo v realnost. Izbrani so nekateri ključni procesi, ki so skozi primer uporabe modela in izvedbo v praktičnem primeru podjetja tudi lahko vzorec za primer dobre prakse v podobnih podjetjih. Prikazana uvedba in uporaba priporočil v obravnavanem telekomunikacijskem podjetju se je izkazala za smiselno in logično izbiro, prinaša in doprinese k uspešnemu in učinkovitemu poslovanju, zadovoljstvu strank in zaposlenih in hkrati povečuje tudi poslovno vrednost informacijskih storitev.
Keywords: ITIL, IT, IKT, management storitev, informacijski sistemi, informacijske storitve, dobra praksa, znanje, procesi, IKT, poslovna vrednost IT
Published: 30.06.2010; Views: 3229; Downloads: 671
.pdf Full text (4,88 MB)

9.
ZAUPANJE IN ZADOVOLJSTVO BANČNIH STRANK V INTERNETNO BANČNIŠTVO
Nika Mihič, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V današnjem času nam računalniki lajšajo delo, so neskončen shranjevalec in vir informacij, uporabljajo se kot komunikacijsko sredstvo in konec koncev skrbijo tudi za zabavo. Tako poteka preko računalnika in ostalih elektronskih medijev vse več poslovnih dogodkov. Tak način življenja je tudi spremenil navade potrošnikov. Sedaj so potrošniki tisti, ki določajo kakšnih storitev si želijo. Podjetja pa morajo svojo ponudbo kar se da hitro prilagajati potrošnikovemu povpraševanju. To velja tudi za internetno bančništvo. Pojav interneta je povzročil, da se postopoma brišejo meje tudi na bančnih trgih. Vse večja konkurenca med bankami pa povzroča, da banke znižujejo stroške procesiranja finančnih operacij. Prav internetno bančništvo je tisto, ki močno zniža stroške finančnih operacij. Zaradi tega se vse več bank močno nagiba k internetnem bančništvu, ki naj bi sčasoma prevzelo izvajanje transakcij. Na ta način je internetno bančništvo postalo najhitreje rastoči in razvijajoči se segment v bančništvu. Opravljanje storitev preko spleta je za komitente bistveno lažje in bolj udobno, kot opravljanje storitev na tradicionalen način, bankam pa omogoča bolj ekonomično in kvalitetnejše poslovanje. Banke morajo zato posvetiti veliko pozornost učinkovitemu izkoriščanju svojih virov, med katere sodi tudi informacijska tehnologija. Internetno bančništvo poraja med bodočimi uporabniki določene pomisleke, predvsem glede varnosti podatkov, vendar je treba poudariti, da večjega kriminala na področju spletnega bančništva še ni bilo. Kljub temu je pomembno stalno dopolnjevanje varnostnih sistemov v sami banki. Kar se nezaupanja v internetno bančništvo tiče to bo prisotno vse dokler bo tehnologija hitela s takšno hitrostjo. Dobra stran je da internetno bančništvo uporablja mlajša generacija. Tako da mislimo da bo internetno bančništvo v prihodnosti bolj uporabljeno.
Keywords: Banke, internetno bančništvo, internet, bančne storitve, bančne stranke, varnost bank, varnost uporabnika bančnih storitev, digitalni certifikat, enkratna in statična gesla, identifikacija, avtentikacija, računalniški kriminal, računalniška forenzika, zaupanje, zadovoljstvo
Published: 03.08.2010; Views: 2340; Downloads: 325
.pdf Full text (1,45 MB)

10.
PROBLEMATIKA TRŽENJA GRADBENIH STORITEV
Aleš Furlanič, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava problematiko trženja gradbenih storitev s predpostavko, da ni samo najnižja cena ključni oziroma odločilni element uspeha pri pridobivanju poslov. S pomočjo raziskave in analize o ključnih elemenith trženja gradbenih storitev je mogoče sklepati, da so mehke spremenljivke tržnega spleta pomembne za kupca pri sprejemanju odločitev. Poudariti je potrebno, da bo uspelo le tisto podjetje, ki je konkurenčno s ceno, kakovostjo in ugodnimi dobavnimi roki ter seveda diferencira svoje storitve. Da bi lahko podjetje doseglo in uresničilo želene cilje je potrebno snovati strategijo trženja temelječo na analizi zunanjega in notranjega okolja podjetja. Prilagoditev tržnim zakonitostim se izraža z delom enote trženja, katera mora biti zelo hitra, usklajena in učinkovita če želi uspeh. Čedalje bolj je potrebno intenzivno in tesno sodelovanje z investitorjem, tako da lahko podjetje svetuje in izvede storitev po meri kupca. Zavedati se moramo, da si kupec želi in pričakuje kovostno, zanesljivo in cenovno sprejemljivo gradbeno storitev. Če povzamemo analizo literature in izide raziskovanja je za gradbena podjetja pri trženju svojih storitev pomembno, da se osredotoča na cenovno politiko ob zagotavljanju visoke kakovosti in izvedbo storitev v najkrajšem možnem času ter da gradi prepoznavnost podjetja in njegovo ime na podlagi zadovoljstva investitorjev, priporočil in referenc.
Keywords: gradbeništvo, storitve, trženje, trženje storitev, tržni splet, kakovost, cena
Published: 02.09.2010; Views: 2368; Downloads: 268
.pdf Full text (607,83 KB)

Search done in 0.19 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica