| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
KAKOVOST V PODJETJU H.B.C. D.O.O.
Polona Majarič, 2012, master's thesis

Abstract: Kakovost v podjetjih predvsem pa nenehno izboljševanje kakovosti ponujenih izdelkov in storitev so pomembni za dolgoročni obstoj in razvoj podjetja tako na domačih kot na tujih trgih. Zavedati se moramo, da je prav kakovost tista, ki prepriča kupca, da se bo v prihodnje še vračal. Ob tem pa ne smemo pozabiti na zaposlene v podjetju, ki so eden izmed najmočnejših dejavnikov, ki lahko pozitivno vplivajo na kakovost, saj z njimi ustvarjamo konkurenčno prednost. Kakovost v podjetjih lahko z zaposlenimi še povečamo, čeprav se nam dozdeva, da je ta že dovolj visoka. Zaposleni, ki bodo motivirani za svoje delo, bodo pripravljeni svoje znanje, kreativnost in delovne izkušnje dodobra izkoristiti pri izvedbi določene naloge. Za ohranitev in nadgradnjo znanja pa je potrebno v podjetjih uvesti redna izobraževanje. Veliko je takšnih podjetij, ki imajo uvedene time in timsko delo, kateri pripomorejo k izboljšanju kakovosti, saj je pretvorba znanja ljudi v proizvode na ta način učinkovitejša. Magistrska naloga obravnava kakovost v izbranem podjetju, to je podjetje H.B.C. d.o.o. Naloga je vsebinsko razdeljena na dva dela. Z analitičnim pregledom literature navezujoč se na temo, naloga zajema še empirični del, kjer smo s pomočjo raziskave predstavili rezultate statističnih analiz trditev. V teoretičnem delu je predstavljena kakovost kot pojem in njene značilnosti z vidika različnih avtorjev. Opisani so tudi pristopi in modeli za zagotavljanje kakovosti. V raziskovalnem delu smo najprej predstavili podjetje H.B.C. d.o.o.. Pri raziskovanju smo uporabili analizo vrednotenja povprečnih vrednosti ocen in analizo korelacijskih koeficientov. Vzorec raziskave je zajemal 37 anketirancev iz slovenskih podjetij, ki so bili v letu 2010 v poslovnih stikih z podjetjem H.B.C. d.o.o. Na podlagi opravljene analize smo vse tri zastavljene hipoteze potrdili. Sklep zajema ključne misli in ugotovitve, ki smo jih ugotovili med nastajanjem magistrske naloge. Prav tako, so ob koncu podani predlogi za izboljšave, ki jih bo podjetje lahko uporabljajo v prihodnje pri svojem poslovanju.
Keywords: • Kakovost, • Management kakovosti, • Odgovornost management, • TQM – management celovite kakovosti • Človeški viri
Published: 01.02.2013; Views: 1846; Downloads: 187
.pdf Full text (3,11 MB)

Search done in 0.02 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica