| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 5 / 5
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
ZAGONSKA DOKUMENTACIJA PROJEKTA UVEDBE NOVEGA PROIZVODA V PODJETJU KOVINOPLASTIKA LOŽ D.D.
Nejc Slanšek, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo je sestavljeno iz dveh delov, in sicer iz teoretičnega in praktičnega dela. Prvi, teoretični del, natančno opisuje projekt, njegove definicije, vrste in kakšen je splošni življenjski ciklus projekta ter opis druge, nam najpomembnejše faze, faze zagona projekta. Slednja narekuje pravila in zahteve za izdelavo zagonske dokumentacije. V nadaljevanju sledi opis metod projektnega managamenta od prejetja naročila, analize vplivnih dejavnikov, planiranja ciljev, stroškov do pomembnosti časa izvedbe. Prvi del se zaključi z natančnim opisom teorije razvoja izdelka in njegovega življenjskega ciklusa ter povezavo z življenjskim ciklusom projekta. Drugi del s praktičnim prikazom podkrepi teoretični del in prikazuje uvedbo novega izdelka v podjetju Kovinoplastika Lož. S pomočjo metod projektnega managementa je projekt izpeljan od načrtovanja do proizvodnje.
Keywords: Projekt, projektni management, življenjski ciklus izdelka, razvoj novega izdelka
Published: 16.10.2011; Views: 1869; Downloads: 171
.pdf Full text (1013,61 KB)

2.
ŽIVLJENJSKI CIKLUS IZDELKA - MOBILNI APARATI V SLOVENIJI
Jasna Sajevec, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Od začetka človeštva pa vse do danes so se spremembe na trgu dogajale neverjetno hitro in bliskovito. Še pred nekaj desetletji ljudje niso poznali tehnologije, prav tako trg še ni bil tako razvit kot je danes. Sčasoma se je na trgu pojavilo vedno več izdelkov, kateri so nam skrajšali dodatna opravila in nam lajšali delo. Nastajalo je vedno več podjetij, ki so ponujala iz dneva v dan več raznolikih izdelkov in storitev. Danes pa je trg že prenasičen z novonastalimi podjetji in vedno večjo izbiro izdelkov. Izdelki so nekoč imeli dolgo življenjsko dobo, prav tako so za napredek potrebovali veliko več časa kot je zanj potrebno danes. Življenjske dobe izdelkov v modernejših časih so vse krajše, k čemur je pripomogel predvsem rekordno hiter tehnološki razvoj in nenehne spremembe na področju tehnologij in razvoja. Za izdelke v današnjem času je za uspeh pomembno predvsem, da so tehnološko napredni in razviti, izjemno zmogljivi in uporabni ter da nam ponujajo čim več funkcij. Ker je konkurenca na trgu vse bolj pestra, se morajo proizvajalci neverjetno truditi za obstoj in uspeh svojih izdelkov, ter vanje nenehno vlagati dodatne raziskave in izboljšave. Tudi mobilni aparati so vse bolj napredni, zmogljivejši in tehnološko razviti. Na trgu se pojavlja vedno več proizvajalcev mobilnikov, ki želijo prepričati svoje potrošnike z izbiro in vsebino. Vedno več pa se na trgu pojavlja tudi različnih znamk aparatov. Mobilne aparate izpred nekaj let izpodrivajo s trga vse bolj priljubljeni pametni aparati, ki so neverjetno izpopolnjeni in nadgrajeni in kateri bodo zaznamovali celotno človeštvo.
Keywords: življenjski ciklus izdelka, izdelek, mobilni aparati, znamke mobilnih aparatov, mobilna telefonija, trg mobilnih aparatov
Published: 06.12.2012; Views: 1114; Downloads: 108
.pdf Full text (1,47 MB)

3.
Razvoj ročaja hladilnika Gorenje po meri kupca
Marko Trojner, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Kupec je in bo prioriteta, zato je potrebno sistematično pristopiti h kakovosti z vidika kupca. Predmet diplomskega dela je ročaj, ki nam zaradi nastalega podtlaka v hladilnikih in zamrzovalnih omarah omogoča lažje odpiranje vrat. Zaradi oblikovne togosti trenutnega ročaja RM 70 in slabše uveljavitve na trgu, je potrebno spremeniti pristop pri dizajnu in funkcionalnosti omenjenega ročaja. Ob uporabi akumuliranih informacij iz podjetja Gorenje in teoretičnih osnov, smo z metodo razvoja funkcij kakovosti prikazali začetno fazo razvoja novega polizdelka, ki je vodila do uspešne realizacije prototipa in osnove za vpeljavo polizdelka v lastno proizvodnjo podjetja Gorenje.
Keywords: razvoj izdelka, TQM, glas kupca, VOC, QFD, razvoj funkcij kakovosti, Kano model, hiša kakovosti, conjoint analiza, target costing, analiza trga, statistični testi, vzorec, management, Gorenje, brizganje, HZA, patent, življenjski ciklus izdelka.
Published: 20.11.2012; Views: 1554; Downloads: 69
URL Link to full text

4.
5.
Razvoj novega izdelka v Mlinotestu Ajdovščina d.d.
Kristina Furlan, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomski nalogi smo na kratko prikazali proces razvoja novega izdelka v osmih fazah tako s teoretičnega kot s praktičnega vidika. V praktičnem delu je predstavljen realen potek razvoja novega izdelka v podjetju Mlinotest d.d. Zajeli smo vse razvojne faze, ki jih je potrebno oceniti, analizirati, pravilno organizirati in realizirati, da pride podjetje do tržno uspešnega in dobičkonosnega izdelka. Pri posameznih fazah naletimo na probleme, ki smo jih v nalogi analizirali in zanje predlagali izboljšave. Naš cilj je namreč znižati stroške na vseh ravneh dela, kar pomeni zmanjšati vpliv največjih problemov v prehrambeni industiji, ki jih predstavljajo: odpadne surovine pri izdelavi izdelkov, kratki roki trajanja, vračilo določenih izdelkov, draga embalaža in posledično slabo ocenjeni stroški materiala ter dela. Rešitev vidimo v dobri organizaciji dela, ki zajema vse faze razvoja izdelka, in služb znotraj podjetja, ki pri tem sodelujejo.
Keywords: izdelek, proizvodni program, politika izdelka, življenjski ciklus in kvaliteta izdelka, proces razvoja novega izdelka
Published: 06.10.2016; Views: 451; Downloads: 54
.pdf Full text (2,52 MB)

Search done in 0.09 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica