| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
UPODABLJANJE ŽENSKE V OGLASNIH SPOROČILIH
Pija Vrezner, 2010, bachelor thesis/paper

Abstract: Danes skoraj ni več oglasnega sporočila, v katerem ne bi nastopala ženska oziroma vsaj del njenega telesa. Ženska se že od nekdaj pojavlja v oglasih v različnih vlogah. Včasih je bila pogosteje predstavljena v vlogi matere ter gospodinje, danes jo največkrat opazimo v vlogi spolnega objekta ali pa kot »novo žensko«, ki je mešanica vseh treh že omenjenih vlog. Od posameznega medija je odvisno, kako predstavi žensko v oglasnih sporočilih. Na televiziji jo najpogosteje vidimo v vlogi matere, gospodinje oziroma »nove ženske«. V tiskanih medijih, kot so na primer ženske revije, pa je ženska najpogosteje predstavljena v vlogi spolnega objekta ter lepotnega ideala.
Keywords: Ženske v oglasih, ženski stereotipi v oglasih, televizijki oglasi, tiskani oglasi, ženske revije, prikrito oglaševanje, zgodovina žensk v oglasih
Published: 05.01.2011; Views: 7417; Downloads: 319
.pdf Full text (1,45 MB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica