1. Rekonstrukcija spodnjega ustroja na nadgradnji železniške proge Podnart - Lesce : magistrsko deloRok Golob, 2021, master's thesis Abstract: V tej magistrski nalogi sem predstavil rekonstrukcijo železniške proge Podnart – Lesce Bled. Posebno sem opisal izvedbo spodnjega ustroja, pri kateri sem kot pomočnik operativnega vodja spodnjega ustroja sodeloval tudi sam. Na kratko sem predstavil glavne elemente, zahteve in pravilnike, ki jih je treba upoštevati pri vgradnji. Prikazal in opisal sem vse faze gradnje od priprave gradbišča do same izvedbe, kjer je podrobneje opisana organizacija gradbišča, tehnologija same izvedbe dela, število mehanizacije in načini, kako smo predpisane zahteve dosegali in dokazovali. Podrobneje so opisani uporabljeni materiali spodnjega ustroja, zahteve in raziskave, ki so bile opravljene pred pričetkom same gradnje. Ker gre za zemeljska dela, kjer so rezultati tudi drugačni od predvidevanj, je v nalogi opisano, kako smo reševali različne kakovosti materialov, ki smo jih na 10.690 m dolgem gradbišču zaznali. Keywords: rekonstrukcija železniške proge, spodnji ustroj, zgornji ustroj, tirna greda, tirnica, geotekstil planum, dinamična plošča, statična plošča Published in DKUM: 29.11.2021; Views: 957; Downloads: 137
Full text (4,67 MB) |
2. TEHNOLOŠKI PARAMETRI VZDRŽEVANJA ZGORNJEGA USTROJA ŽELEZNIŠKE PROGEBojan Lorbek, 2014, undergraduate thesis Abstract: Odlike železniškega prometa so predvsem hitrost, varnost in zanesljivost. Te prednosti pa so v največji meri odvisne od stanja železniške infrastrukture. Med glavne naloge upravljanja infrastrukture nedvomno sodi njeno vzdrževanje, h kateremu pa je potrebno pristopiti sistematično, z jasno definiranimi zahtevami in potrebami. Diplomsko delo zajema širok spekter vzdrževalnih aktivnosti, tako v organizacijskem kot v tehničnem smislu. Iskanje novih tehnoloških in tehničnih rešitev v smislu racionalizacije in povečanja učinkovitosti vzdrževanja pa so dandanes glavne naloge upravljavca infrastrukture. Potrebe uporabnikov transportnih storitev bodo v prihodnosti vedno večje, zato je potrebno sistem vzdrževanja, če želi železnica uspešno konkurirati cestnemu prometu, nenehno izboljševati in nadgrajevati. Keywords: tehnologija vzdrževanja, zgornji ustroj železniške proge, RAMS, planiranje vzdrževanja železniške infrastrukture, LCC Published in DKUM: 29.05.2014; Views: 2246; Downloads: 532
Full text (2,73 MB) |
3. INOVATIVEN METODOLOŠKI PRISTOP ZA OCENO VARNOSTI NA NIVOJSKIH PREHODIH CESTE PREKO ŽELEZNIŠKE PROGE ZAVAROVANIH S PROMETNIM ZNAKOM "ANDREJEV KRIŽ"Damjan Želodec, 2012, master's thesis Abstract: V magistrskem delu je obravnavan inovativen metodološki pristop za oceno varnosti na NPr zavarovanih s prometnim znakom »Andrejev križ«. S stališča prometne varnosti le – ti predstavljajo kritično točko med železniškim in cestnim prometnim tokom. Prav tako moramo omeniti, da NPr z AK v veliki večini nimajo ustreznega preglednostnega prostora (moteča vegetacija na lokaciji NPr) in urejene prometne signalizacije. Zaradi njihovega velikega števila prihaja do izrednih dogodkov, ki po večini terjajo visok davek – s smrtnim izidom ali hudimi telesnimi poškodbami. S predhodno našteto problematiko na NPr z AK, se število le – teh vsako leto zmanjšuje, vendar zaradi visokih finančnih vlaganj zgolj nekaj na leto. Da bi lahko ocenili kritične NPr, je v magistrskem delu obravnavan metodološki pristop, ki lahko z podrobno analizo in dejanskim stanjem na terenu, potrdi ali ovrže ali določen NPr s stališča varnosti predstavlja nevarnost za udeležence v cestnem prometu. Keywords: prometna varnost, NPr ceste preko železniške proge, Andrejev križ, polje preglednosti Published in DKUM: 11.10.2012; Views: 2145; Downloads: 224
Full text (4,38 MB) |
4. |
5. |
6. |
7. |
8. |